شنبه 23 مهر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شاید برایتان پیش آمده باشد که به شدت بر روی سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود کار کرده اید اما محتوای شما در صفحات گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار نگرفته اند , اگر فکر میکنید که تلاشتان ارزشمند بوده پس شاید مشکل از ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو باشد.
ادامه
چهارشنبه 16 فروردین 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی و تبلیغات بازاریابی دیجیتال دارای پارامترهای زیادی است که رعایت و دقت در آنها باعث رشد و پیشرفت کسب و کار ما می شود . هنگام شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال ثبت کلیه بازخوردها و بررسی و آنالیز ها در موفقیت کمپین شما نقش زیادی دارند . در این مقاله سعی شده تا نکات و توصیه های لازم را در جهت تدوین یک کمپین دیجیتال خوب بیان شود .
ادامه
شنبه 19 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل , مارکت های بزرگی را برای عرضه‌ی اپلیکیشن‌ها ایجاد کرده و در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند که روزانه با انتشار صدها اپلیکیشن‌ جدید بروزرسانی می شوند . تفاوت عمده‌ ی گوگل پلی و اپ استور در این است که کاربران گجت‌های مبتنی بر iOS پول بیشتری را در اپ استور در مقایسه با کاربران گوگل پلی خرج می‌کنند که این اختلاف بسیار زیاد است ( چیزی در حدود 9 برابر ) .
ادامه
یکشنبه 3 مهر 1401

فناوری و تکنولوژی

اپ استور یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اپلیکیشن در دنیا برای کاربران IOS می باشد که در آن میلیون ها نرم افزار در زمینه های مختلف توسط برنامه نویسان انتشار یافته است . از آن جا که اپ استور تنها مرجع معتبر دانلود اپلیکیشن برای کاربران iOS است ، انتشار برنامه در اپ استور برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان از اهمیت بالایی برخوردار است .
ادامه
پنجشنبه 3 شهریور 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

پیشرفت در کسب و کارهای آنلاین مستلزم داشتن یک استراتژی سئو می باشد , داشتن یک استراتژی مناسب باعث افزایش رتبه بندی محصولات و مقالات شما خواهد شد تا زمانیکه کاربران محتوا مربوط به شما را جستجو می کنند , به وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند .
ادامه
چهارشنبه 26 مرداد 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر سایت و یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید که برای آن زحمت کشیده اید و برایتان با ارزش است پس حتما باید به فکر تامین امنیت آن نیز باشید . برای داشتن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی خوب باید زمان و هزینه صرف کنید , اما با رعایت برخی نکات ریز ممکن است تمام زحماتتان به هدر رود . در ایم مقاله سعی شده سات تا تهدیداتی را که در مسیر ورود به بازار آنلاین با آنها مواجه شوید را بیان میکنیم و راه های افزایش امنیت سایت و فروشگاه را نیز ذکر خواهیم کرد .
ادامه
پنجشنبه 20 مرداد 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بک لینک (Backlink) در سایت به معنای پیوند صفحات به یکدیگر است و وب سایت ها و فروشگاه هایی که ارتباطات قوی تری بین صفحاتشان داشته باشند , اعتبار بیشتری خواهند داشت . در این مطلب به توضیح نکات مربوط به کیفیت بک لینک ها می پردازیم .
ادامه
شنبه 12 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

حالت روح ( shadowban ) در اینستاگرام به حالتی گفته می شود که در آن کلیه فعالیت های مربط با اکانت متوقف می شود یعنی افزایش فالوورها صورت نمی پذیرد و کاربرانی که پست های شما را بر اساس هشتگ جستجو می کنند پست های شما را نخواهند دید , در واقع حالت روح حالتی است که در آن اینستاگرام اقدام به مسدود کردن محتوای کاربر در رسانه های اجتماعی نموده است.
ادامه
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

در واقعیت افزوده شما می توانید اشیاء مجازی را به محیط های واقعی اضافه کنید . در این مقاله قصد داریم به توضیح آخرین مطالب و تغییرات واقعیت افزوده در زندگی و کسب و کار بپردازیم ، با ما همراه باشید .
ادامه
یکشنبه 20 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

واقعیت افزوده (Augmented Reality) یک نمای فیزیکی زنده ، مستقیم یا غیرمستقیم است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد به آن اضافه می‌کند. این عناصر مجازی بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS می‌باشد ایجاد می‌شود.
ادامه
سه شنبه 16 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

اپلیکیشن موبایل، نرم افزاری است که برای اهداف خاص برای گوشی های هوشمند طراحی شده است و کاربران به کمک آن می توانند فعالیت های مختلفی از قبلی خرید، آموزش، بازی و استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام دهند.
ادامه
شنبه 11 دی 1400

فناوری و تکنولوژی

ایده راه اندازی تاکسی های آنلاین را اولین بار شرکت Uber مطرح نمود ، این شرکت توانست با داشتن یک اپلیکیشن موبایل، افرادی که تمایل دارند تا به عنوان تاکسی فعالیت کنند را جذب کرده و با آنها همکاری داشته باشد.
ادامه