آموزش و مقالات

ویژگیهای کارآفرینان موفق (بخش اول )

صرف نظر از تعريفي كه از موفقيت مي شود، ويژگيهاي مشتركي بين تاجران موفق وجود دارد. ميتوانيد كنار هر يك از اين ويژگيهايي كه در وجود خود حس ميكنيد علامت بزنيد و به اين طريق متوجه انباشته خودتان شويد. حتي اگر همهي اين ويژگيها را نداشته باشيد نبايد نگران بشويد، بيشتر آنها با تمرين و پرورش دادن نگرشهاي موفقيت آميز بدست ميآيد، مخصوصاً اگر هدفهايي را براي خود انتخاب كنيد و از طريق برنامه ريزيهاي استراتژيك آنها را به كار بريد تا در زمان كوتاه و طي مراحل مشخص و معلومي به آنها برسيد . *** با پیشگامان باشید ***

مدیریت خدمات مشتریان

اصولا" دوام تجارت هر بنگاه وابسته به خدمات ارایه شده از سوی آن بنگاه به مشتریان خود در جهت وفادارسازی آنها بوده که این امر مستلزم یک حرکت دوجانبه است که وزنه سنگین در این حرکت دو سویه بر عهده بنگاه است ، یعنی بنگاه باید تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان به کار گیرد و مایحتاج آنها را تامین نماید،تا مشتری نیز وفاداری خود را به بنگاه نشان دهد. اما این اصل چگونه ممکن است و آیا اصولا" امکان پذیر است یا خیر ؟ واگر هست چگونه ؟ با پیشگامان باشید

۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش

بخش فروش یکی از مهمترین بخشهای بنگاه و سازمان می باشد و مدیریت این بش نیز مهمتر. بخش فروش درواقع گلوگاه استراتژیکی بنگاه است.که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی ،این بخش را تقویت کرد اصولی را در این مقاله که با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی صورت گرفته برایتان بیان می کنیم که با نصب اصولی این راهبردها بتوان این گلوگاه استرتژیکی را تقویت نمود. در این مقاله که چکیده ای از تحقیق و پرس و جو از چندین بنگاه موفق بوده است توانستیم ۱۰ مورد از مهمترین استراتژیهایی که باعث شده این بنگاه ها در قسمت مدیریت بخش فروش موفق عمل کنند را برایتان آورده ایم که با تمرین و ممارست قادرخواهید بود به راحتی این قسمت مهم را درشرکت یا بنگاه تقویت نمائید. با پیشگامان باشید