فاکتورهای تاثیر گذار در رتبه بندی گوگل

فاکتورهای تاثیر گذار در رتبه بندی گوگل گوگل فاکتورهای زیادی برای محاسبه رنکینگ سایت ها دارد ولی هیچگاه این فاکتورها توسط گوگل به توسعه دهندگان به طور کامل توضیح داده نشده است . توسعه دهندگان و برنامه نویسان تحت وب عموامل و فاکتورهای زیادی را را بررسی کرده اند که در این مقاله به شرح بعضی از آنها می پردازیم . پس همراه با پیشگامان باشید .

گوگل ترندز ( google trends ) چیست و چگونه کار می کند ؟

یکی از ابزارهای شرکت گوگل که میتواند به ما در تولید محتوا کمک کند گوگل ترندز ( google trends ) است . با گوگل ترندز ( google trends ) می توان آمار جستجو و سلیقه های مردم را بررسی و از آن در تولید محتوا استفاده نمود . *** با پیشگامان در این مقاله همراه باشید ***

بازاریابی محتوا یا تولید محتوا ( Content Marketing ) چیست ؟

نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌شود، می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدیو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور العمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… تولید و منتشر گردد . *** همراه با پیشگامان باشید***