آموزش و مقالات

آشنایی با سئو

SEO بهینه‌سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization ) سئو یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج یک موتور جستجو است. معمولا وب سایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند . سئو یک سایت شامل موارد زیادی میشود که توسط موتور های جستجو بررسی و بازبینی می شود. به عنوان یک بازاریاب محتوا ، «سئو» به چگونگی کارکردن موتورهای جستجو و اینکه چه چیزی جستجو می‌شود، رسیدگی می‌کند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه مطالب موجود در خود سایت و html و برنامه‌نویسی مربوط به هر دو و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیتهای نمایه سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده و یا لینک‌های ورودی، از دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. به طور کل «سئو» به معنی بهینه‌سازی سایت ، برای موتورهای جستجو است . *** همراه با پیشگامان باشید ***

3 نکته مهم سئو که از قدیم همچنان مفید و معتبر است

آنچه که در گذشته انجام می شد، باعث تولید نتایج مشابه در سال 2017 نمی شود. اما این به این معنی نیست که SEO سنتی مرده است . در حقیقت، با رویکرد مناسب، برخی از تاکتیک هایی که چند سال قبل به کار گرفته اید، هنوز هم می تواند رتبه بندی بالا را تولید کند. با در نظر داشتناین سه مورد ، وقت آن است تا چند تاکتیک سنتی جستجوگر را مرور کنید که می تواند به شما در دستیابی به تمام اهداف شما کمک کند *** با پیشگامان همراه باشید***

سئو : الگوریتم مرغ مگس خوار

« مرغ مگس خوار یک حیوان کاملا متفاوت از پنگوئن و پاندا می باشد. » مرغ مگس خوار یک حیوان کاملا متفاوت از پنگوئن و پاندا می باشد. معمولا خیلی از مردم می گویند که مرغ مگس خوار رتبه بندی آنها را نابود کرده است اما با بررسی و ارزیابی تقریبا تمامی موارد اعلامی مشخص شد که این مشکل از مرغ مگس خوار نبوده است. گوگل در 26 سپتامبر 2013 اعلام کرد که مرغ مگس خوار را ایجاد کرده است. با این حال در همان زمان اعلام کرد که حدود یک ماه است که مرغ مگس خوار فعال است. ***با پیشگامان باشید***

سئو :آشنایی با الگوریتم گوگل پنگوئن

« تمرکز اصلی پنگوئن بر روی لینک های غیر طبیعی می باشد.» این الگوریتم گوگل در سایت هایی استفاده می شود که یا استفاده از لینک دهنده های غیر طبیعی (unnatural backlinks) می خواهند با فریب دادن گوگل به پیشرفت هایی در نتایج گوگل دست یابند. در حالی که تمرکز اصلی پنگوئن بر روی لینک های غیر طبیعی می باشد, اما فاکتور های دیگری نیز وجود دارند که از نظر پنگوئن بر روی سایت ها تاثیر می گذارند. هرچند لینک ها مهم ترین فاکتور شناخته شده می باشد. ***با پیشگامان باشید***