آموزش و مقالات

نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کار

شبکه های آجتماعی دیگر ارزان نیستند !!! کسب و کار شما آن را برای زنده ماندن نیاز دارد در سال های اخیر با افزایش گستردگی شبکه های اجتماعی , چشم اندازهای استفاده از این شبکه ها بشدت تغییر یافته و افراد زیادی برای فروش محصولاتشلن از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند . تحقیقی که در مورد کسب‌وکار و شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۴ توسط LinkedIn انجام شد، نشان می‌داد ۸۱ درصد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی استفاده می‌کنند. ممکن است در حال حاضر این میزان بسیار بیشتر باشد. همچنین یافته‌ها نشان می‌دهد که استفاده شبکه‌های اجتماعی در افراد از ۷ درصد در سال ۲۰۰۵ به ۶۵ درصد در سال ۲۰۱۵ رسیده که نشان دهنده‌ی این حقیقت است که رقابت در شبکه‌های اجتماعی به بالاترین میزان رسیده است. ***با پیشگامان همراه باشید***

نحوه راه اندازی و کسب درآمد از طریق وب سایت

در حالی که فضای کسب و کار آنلاین تحت سلطه شرکت های عمده مانند آمازون و eBay است (در ایران دیجی کالا و بامیلو و ... ) ، فرصت های زیادی برای کارآفرینان اینترنتی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین سودآور وجود دارد. هر منطقه ای که هستید , هر محصولی که دارید , به هر کسب و کاری مشغولید , بازاری برای شما وجود دارد. به لطف استفاده از ابزارها، خدمات و استراتژی های اثبات شده برای کارآفرینان آنلاین ، هیچ چیز آسان تر از شروع یک کسب و کار آنلاین , برای کارآفرین پر سود نیست. *** با پیشگامان باشید ***

صفر تا صد با اینستاگرام (بخش دوم)

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته است در کشورهای بسیاری از جمله ایران، به محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شود. در این مقاله‌ای اختصاصی، به آموزش تمامی بخش‌ها، ترفند‌ها و ابزار‌های موجود در اینستاگرام خواهیم پرداخت . با پیشگامان همراه باشید

صفر تا صد با اینستاگرام (بخش اول)

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته است در کشورهای بسیاری از جمله ایران، به محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شود. در این مقاله‌ای اختصاصی، به آموزش تمامی بخش‌ها، ترفند‌ها و ابزار‌های موجود در اینستاگرام خواهیم پرداخت . با پیشگامان همراه باشید