پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

OpenAI مدل انقلابی زبان GPT-3 را منتشر کرد، قدرتمندترین هوش مصنوعی تاکنون. بیایید ببینیم که چگونه کار می کند و چگونه می تواند به محصول شما خدمت کند.
ادامه
شنبه 23 اردیبهشت 1402

استارتاپ

Etsy یک مارکت پلیس موفق جهانی است و بسیاری از استارتاپ ها قصد دارند مدل کسب و کار را کپی کنند و تجارت خود را شبیه به Etsy بسازند. ما یک راهنمای دقیق برای تکرار این موفقیت ایجاد کرده ایم. علاوه بر این، ما برآوردی از هزینه ها برای توسعه بازاری مانند Etsy ارائه می دهیم.
ادامه
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402

استارتاپ

حتی ممکن است گاهی کارآفرینان هم زمان را از دست بدهند. برای رسیدن به جایگاه برتر در بازار توسعه موبایل و از دست ندادن آن، باید اهمیت زمان و روندها را در نظر داشته باشید. میخواهید دراینباره بیشتر بدانید؟ نگاهی به گزارش روند برنامه های تلفن همراه در این مقاله بیندازید.
ادامه
سه شنبه 19 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

ما هر روز از برنامه های مبتنی بر وب استفاده می کنیم. یک برنامه مبتنی بر وب یک کانال عالی برای انجام کارهای تجاری متعدد است. اما آیا استفاده از وب اپلیکیشن، راه حلی است که باید برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟ و برنامه های وب چه تفاوتی با اپلیکیشن های تلفن همراه دارند؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم.
ادامه
دوشنبه 18 اردیبهشت 1402

استارتاپ

برنامه مبتنی بر مکان شانس شما را برای برآورده کردن خواسته ها و درخواست های کاربران بیشتر می کند. در این مقاله نگاهی به داغ‌ترین ایده‌های اپلیکیشن های مکان محور آمده است، از آنها برای کامل کردن و پیاده سازی ایده های خود استفاده کنید.
ادامه
یکشنبه 17 اردیبهشت 1402

استارتاپ

بر اساس مطالعه و بررسی استارتاپ های موفق، راهی مطمئن برای موفقیت استارتاپ خود کشف کنید. از یک ایده گرفته تا یک شرکت با سابقه، در این مقاله ما شما را برای فرایند رشد گام به گام محصولات راهنمایی می کنیم.
ادامه
شنبه 9 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

برنامه های تک صفحه ای همه محتوای وب سایت را در یک صفحه قرار می دهند. آنها تجربه کاربری روانی را ارائه می دهند و زمان بارگذاری را کاهش می دهند. اما چگونه توسعه می یابند؟ نمونه های کاربردی تک صفحه ای چیست؟ تمام پاسخ ها در این مقاله آمده است.
ادامه
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402

استارتاپ

در این مقاله، نحوه ایجاد نقشه راه محصول استارتاپی را خواهید آموخت. آماده شوید تا در مورد فرآیند آماده سازی اطلاعات کسب کنید و بر روی موارد درست تمرکز کنید، موارد مهم را تعریف کنید و یک سند کارآمد برای استارتاپ خود ایجاد کنید.
ادامه
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

تجارت الکترونیک و به ویژه مارکت‌پلیس یکی از صنایعی است که به سرعت در حال رشد و تغییر است. اما مارکت‌پلیس ها در سال 2024 چگونه تغییر خواهند کرد؟ برای شما مطالب مهمی داریم!!!
ادامه
دوشنبه 4 اردیبهشت 1402

استارتاپ

لجستیک صنعتی است که نیاز به نوآوری دارد. برخلاف استارتاپ ها، کسب و کارهای موفق آماده سرمایه گذاری در توسعه راه حل های مدرن و کارآمد برای بخش حمل و نقل خود نیستند. ما در این مقاله استارت آپ های برتری را که در صنعت لجستیک نوآوری می کنند، بررسی کرده ایم، با ما همراه باشید.
ادامه
سه شنبه 7 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله سعی شده تا آخرین متدهای سئو به علاقه مندان ارائه گردد که با رعایت مواردی که در ادامه ذکر خواهد سایت شما در نتایج گوگل نتایج چشمگیری خواهد داشت .
ادامه
سه شنبه 29 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا ایده ای برای ساخت یک پلت فرم فروش آنلاین دارید؟ راهنمای دقیق ما در مورد نحوه ایجاد یک بازار مارکت پلیس آنلاین را بخوانید و زمان تقریبی توسعه و برآورد هزینه را بدست آورید.
ادامه