آموزش و مقالات

تبلیغات به زبان ساده - بخش اول

تبلیغات تبلیغات یعنی مجموعـه روش هایی که با پیام دادن، معرفی کردن، نشان دادن یا بـر شمـردن محاسن و موارد استفاده از یک کالا یا خدمت در مصرف کننده احتمالی کشش و انگیزه ایجاد نموده و در انتخاب او اثر می گذارد. *** همراه با پیشگامان باشید ***

سیستم هوشمند کسب و کار ( نانو کارت ) چگونه به کسب و کار شما کمک می کند ؟

سیستم هوشمند کسب و کار ( نانو کارت ) چگونه به کسب و کار شما کمک می کند ؟  تا حالا به این نکته فکر کرده اید چرا بعضی کسب و کارها از بعضی دیگه موفق ترند و فروش بیشتری دارند ؟  به نظر شما راه اندازی یک شغل با توجه به هزینه های سر سام آور امروزه مانند دکوراسیون , اجازه بها و قبوض چقدر امکان بازدهی و موفق شدن را دارد ؟  حداقل50% افراد در ایران از گوشی هوشمند استفاده می کنند و ضریب نفوذ اینترنت در کشور به 82% رسیده است !!!  به این فکر کردید یک فروشگاه اینترنتی یا وب سایت چقدر میتواند درآمد داشته باشد ؟ خب سوالات در این زمینه زیاد است اما تاکنون به جوابی هم دست یافته اید ؟ چرا برخی کسب و کارها در حال انقراض هستند و بعضی دیگر هم سود کافی ندارند , به نظر شما راه حل چیست ؟

نقش روابط عمومی در تجارت

روابط عمومی شامل ایجاد یک ارتباط مطلوب براي شرکتها و محصولاتی است که طرفداران اصلی آنها از انواع راهها و ابزار ارتباطی استفاده می کنند. در قدیم، متخصصان روابط عمومی و اعضاي یک رسانه خبري به منظور ایجاد یک تصویر مطلوب در رابطه با محصول و شرکت، از طریق تبلیغ سازمان و یا محصول به وسیله رسانه هاي مختلف، فعالیت می کردند اما امروزه نقش روابط بسیار گسترده است و شامل: - ایجاد آگاهی و تصویر مطلوب براي شرکت و مشتري از طریق رسانه هاي مرتبط با موضوع - کنترل دقیق رسانه هاي مختلف بر نظرات عمومی در رابطه با شرکت و محصولات - کنترل بحران ها و مشکلاتی که شرکت و محصولاتش را تهدید می کند - ایجاد حسن نیت در میان افراد جامعه در مورد شرکت مورد نظر در اینجا بیشتر توجه ما بر این که چگونه روابط عمومی از طریق تولید محصولات و آرم شرکت بازار را حمایت می کند، معطوف می گردد. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که شرکتهاي سهام داري وجود دارند که به اهداف روابط عمومی دست می یابند، از جمله کارمندان و گروههاي غیر شخصی در بازار. بعضی رسانه ها بیشتر توجه خود را بر روي شرکت و محصولاتی که اغلب در اختیار مخاطبان قرار می دهند متمرکز می کنند و به بازاریابان و فروشندگان سودهاي کلانی را پیشنهاد می دهند. در بسیاري از شرکتهاي بزرگ روابط میان سرمایه داران و روابط مالی که بین آنها وجود دارد در نوع خود منحصر به فرد و ویژه است. *** همراه با پیشگامان باشید***