سه شنبه 16 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

بسیاری از کارآفرینان در مراحل اولیه بازار آنلاین توجه زیادی به تعداد کاربرانی دارند که در بازار آنها ثبت نام می کنند. این اشتباه است. تعداد کاربر به اصطلاح معیاری است که به شما نمی گوید آیا بازار واقعاً نیازهای کاربران شما را برآورده می کند یا خیر. هدف هر بازاری تسهیل معاملات بین کاربران است. بدون تراکنش، بازار شما برای کسی ارزشی ایجاد نمی کند به همین دلیل است که برای طراحی دقیق فرآیند خرید در فروشگاه آنلاین باید زمان صرف کرد.
ادامه
دوشنبه 15 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

چگونه به مشتریان خود کمک کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند موفقیت شما به این بستگی دارد که بتوانید تقاضاها را به عرضه کنندگان متصل کنید، در این مقاله ما در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.
ادامه
سه شنبه 3 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

طبق آمار Statista، درآمد جهانی اپلیکیشن‌ های تلفن همراه در سال ۲۰۲۰ به ۹/۵۸۱ میلیارد دلار رسیده است. به همین دلیل است که توسعه ‌دهندگان وب هنگام ایجاد یک وب ‌سایت‌ برای بهبود تجربه کاربران تلفن همراه، روی واکنشگرا بودن آن تمرکز می‌ کنند. اما اخیراً گزینه جدیدی محبوب شده و آن هم اپلیکیشن های تحت وب (PWA) است. PWA به رقیبی برای برنامه‌ های موبایل بومی تبدیل شده است. و ما تصمیم گرفتیم بین PWA و برنامه های بومی مقایسه ای انجام دهیم. فاصله بین اپلیکیشنهای موبایل و تحت وب امروز کمتر شده است، بنابراین در این مقاله عمیقاً به این موضوع می پردازیم و شما را در انتخاب درست راهنمایی می کنیم.
ادامه
پنجشنبه 11 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

با رشد سریع تعداد خدمات آنلاینی که برای جلب توجه مردم رقابت می کنند، دامنه توجه مردم کمتر شده استT اگر در عرض چند ثانیه روی کاربران خود تأثیری نگذارید، آنها پلتفرم شما را رها خواهند کرد.
ادامه
چهارشنبه 10 اسفند 1401

استارتاپ

اگر در دنیای تجارت الکترونیک تجربه ای ندارید، اما قصد دارید وب سایتی مانند دیجی کالا بسازید، چه باید بکنید؟ محدودیت ها فقط در ذهن ما وجود دارند، پس همیشه باید سعی کنیم که بهترین باشیم. اولین مرحله این است که یاد بگیرید چگونه یک وب سایت مارکت پلیس مانند دیجی کالا بسازید. راهنمای ما به شما کمک می‌ کند تا با استراتژی درستی پیش بروید، مراحل توسعه مناسب را دنبال، و فعالیت خود را شروع کنید.
ادامه
پنجشنبه 18 اسفند 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

طرح ‌های با ارزش الهام بخش مردم می شوند، احساسات آنها را برانگیخته می کنند و آنها را تشویق به عمل می کنند (تشویق به خرید، اقدام به مشارکت و...). بسیاری از کارآفرینان فرصت‌ های تجاری را که طراحی گرافیک بوجود می آورد را از دست می ‌دهند، زیرا سعی نمی‌ کنند مشتریان را به صورت احساسی جذب کنند. برای اینکه در اوج بمانید، باید مردم را از هر نظر راضی نگه دارید و به آنها وعده آینده بهتری را با محصول یا خدمات خود بدهید. همچنین، باید تفاوت بین یک طراحی عالی و کافی را درک کنید.
ادامه
سه شنبه 9 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

هنگام ایجاد اولین نسخه از پلتفرم مارکت خود باید روی آن چه تمرکز کنید. هنگامی که مراحل اولیه کشف مشکلات مشتری را طی کردید، باید ایده نسبتا خوبی در مورد مشکلات واقعی کاربران خود و نحوه حل آنها داشته باشید. به عبارت دیگر، شما باید به تناسب مشکل/راه حل نزدیک باشید. گام بعدی دستیابی به تناسب محصول/بازار است، یافتن یک بازار نسبتا بزرگ با محصولی که بتواند آن بازار را راضی کند.
ادامه
شنبه 6 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

طبق ادعای فوربس، تنها به ۷ ثانیه زمان نیاز است تا برداشت اولیه در مشتریان شکل گیرد، این بدان معناست که داشتن یک برند شایسته به شما این امکان را می دهد تا به هدف خود برسید و مشتریان بیشتری به دست آورید. بنابراین اگر فکر می کنید که در مسیر برندینگ خود عقب افتاده اید، قدم بعدی شما اصلاح و بهبود برند باید باشد.
ادامه
پنجشنبه 4 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

پلتفرم بدون کاربر نسازید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای اعتبار بخشیدن به ایده بازار آنلاین خود انجام دهید. تشخیص یک ایده بازار آنلاین خوب یا یک مدل کسب و کار قابل اجرا معمولا دشوار است. اگر شما یک کارآفرین مشتاق و خلاق هستید که در نظر دارید کسب و کار خود را در بازار آنلاین ایجاد کنید، به احتمال زیاد قبلاً در مورد این موضوع مورد نظر خود تحقیق کرده اید و امیدوارم فصل های قبلی این راهنمای ایجاد یک بازار مارکت پلیس را مطالعه کرده باشید. شما اکنون ایده بازار آنلاین خود را متبلور کرده اید و یک مدل کسب و کار برای بازار خود انتخاب کرده اید.
ادامه
چهارشنبه 3 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

یک استراتژی قیمت گذاری را پیدا کنید که برای همه مناسب باشد، برای شما، ارائه دهندگان و مشتریان پلتفرم. به عنوان مالک مارکت پلیس، قیمت گذاری خدمات یکی از مهم ترین تصمیماتی است که باید بگیرید. این امر به ویژه زمانی صادق است که از رایج ترین مدل درآمد بازار یعنی مدل دریافت کمیسیون استفاده می کنید. اما اندازه کمیسیون شما چقدر باید باشد؟ چه میزان از هر فروش؟
ادامه
سه شنبه 2 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

تنها ساخت، انتخاب و طراحی یک وب سایت کافی نیست، زیرا همه کسب و کارها به این سه نیاز دارند. انتخاب شیوه درست طراحی یک وب سایت با توجه به نوع آن مهم است. وب سایتی که به خوبی طراحی شده باشد برای به کار گیری استراتژی های بازاریابی مختلفی که به رشد کسب و کار هدف کمک می کنند، استفاده می شود. احتمالا نمی دانید که چگونه نوع وب سایت خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله اطلاعات مفیدی را به شما در این زمینه ارائه می دهیم.
ادامه
یکشنبه 22 مرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

در دنیای امروز، حفظ محیط زیست و کاهش تولید پسماندها بسیار مهم است. با وجود اینکه بسیاری از مردم برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی و گرم شدن زمین تلاش می کنند، اما هنوز هم تولید پسماندها و آلودگی های محیطی بسیار زیاد است. با استفاده از فناوری های دیجیتال، می توانیم این مشکلات پیش بینی شده را مدیریت نمود، به نحوی که تاثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشد. یکی از این ابزارها، اپلیکیشن بازیافت است.
ادامه