دوشنبه 1 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

فرآیند شناخته شدن نام تجاری و گسترش پایگاه مشتریان وفادار شما به زمان زیادی نیاز دارد، به همین دلیل است که خدمات وایت لیبل پدیدار شدند. شرکت های معتبر زیادی در سراسر دنیا از خدمات وایت لیبل در فعالیت های معمول خود برای اهداف مختلف استفاده می کنند. بیایید نگاهی به نکات اصلی خدمات توسعه وایت لیبل بیندازیم و همه جوانب مثبت و منفی آن را بررسی کنیم.
ادامه
یکشنبه 30 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

صبحانه را تنها، ناهار را با دوستت و شام را با دشمنت بخور!!! ما حدس می زنیم که احتمالا متخصصان تغذیه این ضرب المثل را ایجاد کرده باشند، زیرا این قاعده به مردم اجازه می دهد تا زندگی سالم تری داشته باشند، اما به این معنی هم نیست که همه به آن پایبند هستند.
ادامه
چهارشنبه 26 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

"ریزش یا نشت بازار" به معنی از دست دادن معاملات درون پلتفرم و عدم دریافت کمیسیون است. به عبارت دیگر، این یک مشکل بزرگ برای ارائه دهندگان سیستم است که افراد معاملات خود را خارج از سیستم پرداخت شما انجام می دهند.
ادامه
سه شنبه 25 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

انواع مدل های کسب و کار بازار آنلاین را مقایسه کنید و استراتژی درآمدی را بیابید که بیشترین رشد و درآمد را برای شما به ارمغان می آورد.
ادامه
دوشنبه 24 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

✔️ چگونه فرصت های بازار را شناسایی کنیم و آنها را به ایده های تجاری عالی تبدیل کنیم. مقاله دوم راهنمای نحوه ایجاد یک بازار آنلاین (مارکت پلیس) بر ایده‌های خوب بازار آنلاین تمرکز دارد، چگونه می‌توان به یکی از این ایده‌ها دست پیدا کرد و فهمید که آیا این ایده خوب است یا خیر.
ادامه
چهارشنبه 19 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به سوالات شما در زمینه اینترنت اشیا پاسخ می دهیم، به سوالاتی مانند: چه بخش هایی می توانند از اینترنت اشیاء بهره ببرند؟ منظور از فرصت های تجاری اینترنت اشیاء چیست؟ اینترنت اشیاء چه تاثیری بر کسب و کار ما می گذارد؟
ادامه
دوشنبه 17 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

مقدمه ای بر بازارهای آنلاین: آنها چه هستند، چرا در حال رونق هستند و چرا باید در آن حضور داشته باشیم.
ادامه
یکشنبه 16 بهمن 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

وقتی به سؤالاتی مانند "چرا مردم به پروژه ما نیاز دارند؟" و "چه کاری را می توانیم بهتر از بقیه انجام دهیم؟" پاسخ دادید، باید در مورد ایجاد یک تجربه کاربری عالی فکر کنید. در این مرحله، شما باید بفهمید که مردم دوست دارند چه کاری را در چه زمانی انجام دهند، چه احساسی در هنگام انجام آن دارند و به طور کلی چگونه با اپلیکیشن های مختلف تعامل دارند.
ادامه
پنجشنبه 13 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

هنگامی که تصمیم به ایجاد یک محصول نرم افزاری جدید گرفتید، گام بعدی شما باید شرح ویژگی های محصول و هدف اصلی آن باشد. اینجاست که ایجاد یک محصول حداقلی قابل اجرا به کمکتان می آید. در این مقاله به تعریف MVP، انواع آن، مزایا و مراحل توسعه آن می پردازیم. با ما همراه باشید و سوالات خود را از ما بپرسید!
ادامه
یکشنبه 19 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

Flutter یک فریم‌ورک متن‌باز است که توسط گوگل توسعه داده شده و پشتیبانی می‌شود. توسعه‌دهندگان فرانت‌اند و فول‌استک از Flutter برای ساخت رابط کاربری (UI) اپلیکیشن‌ها برای چندین پلتفرم با استفاده از یک کد اصلی واحد استفاده می‌کنند.
ادامه
دوشنبه 30 بهمن 1402

استارتاپ

کسب و کارها از فرصت‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای دستیابی به شفافیت، کارایی و خلاقیت استفاده می‌کنند تا ضمن حفظ موقعیت خود در بازار، بر روند موجود سوار شوند. علاوه بر این، استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کار یک مزیت رقابتی محسوب می شود. در این مقاله، ما برخی از ایده های ارزشمند در زمینه پروژه های هوش مصنوعی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. مثال‌های ارائه‌ شده به شما می گویند که چگونه هوش مصنوعی در حال حاضر همراه با یادگیری ماشینی در دنیای تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرد و خواهد گرفت.
ادامه
سه شنبه 27 تیر 1402

فناوری و تکنولوژی

با توجه به افزایش استفاده از موبایل در جامعه و تأثیراتی که این استفاده بر مغز کودکان دارد، مدیریت بهینه استفاده از این تکنولوژی بسیار اهمیت دارد. استفاده بیش از حد از موبایل می‌تواند توانایی تمرکز و یادگیری کودکان را کاهش دهد، اختلال در خواب آن‌ها ایجاد کند و توسعه شناختی و اجتماعی آن‌ها را تحت الشعاع قرار دهد. بنابراین، استفاده بهینه از موبایل، محدود کردن زمان استفاده و تشویق به فعالیت های دیگر می‌تواند به رشد سالم کودکان کمک کند.
ادامه