نحوه ایجاد اکانت کسب و کار در اینستاگرام ( Business Profile )

نحوه ایجاد اکانت کسب و کار در اینستاگرام ( Business Profile )

نمایش مشخصات عمومی کسب و کار: نحوه تنظیم و تجزیه و تحلیل فعالیت های شما در اینستاگرام
آیا از Instagram برای کسب و کارتان استفاده می کنید؟
متعجب خواهید شد اگر از نمایه کسب و کار Instagram استفاده کنید
تبدیل به پروفایل کسب و کار Instagram به شما امکان می دهد به تعدادی از ویژگی هایی که  برای صاحبان کسب و کار مفید می باشند دسترسی پیدا کنید.
در این مقاله، شما می توانید آنچه را که بازاریابان باید درباره نمایه های کسب و کار جدید Instagram بدانند ، را یاد بگیرید .

# 1:  نحوه تغییر اکنت به کسب و کار
در ابتدا مطمئن شوید نسخه اینستاگرام شما به آخرین نسخه بروزرسانی شده باشد . سپس برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی عکس نمایه خود در پایین سمت راست ( در نسخه های فارسی در پایین سمت چپ ) ضربه بزنید .
سپس، روی آیکون چرخان تنظیمات در بالا سمت راست ضربه بزنید .
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
تنظیمات خود را با ضربه زدن بر روی آیکون چرخان باز کنید.
در این قسمت گزینه تغییر به نمایه کسب و کار (  switch to business profile   ) را انتخاب کنید .
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
اگر دسترسی دارید، این ویژگی را در تنظیمات حسابتان مشاهده خواهید کرد.
# 2: پروفیل کسب و کار Instagram خود را تنظیم کنید
بر روی گزینه Switch To Business Profile ضربه بزنید و سپس از ویژگی View Features برای یادگیری در مورد ویژگی هایی که با تغییر در نمایه کسب و کار می آیند، استفاده کنید .
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
ویژگیهای نمایه کسب و کار را از اینجا ببینید.
از اینجا، میتوانید از طریق صفحه هایی که شما را قادر به استفاده از نمایه کسب و کار شما می کنند، دسترسی داشته باشید :  
•    به صفحه فیس بوک خود وصل شوید .  ( برای تغییر به اکانت کسب و کار باید حتما اکانت فیس بوک داشته باشید )
•    شماره تلفن، ایمیل یا مکان را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند به طور مستقیم از یک دکمه در نمایه شما به شما دسترسی پیدا کنند.
•    درباره دنبال کنندگان  خود اطلاعاتی کسب کنید و ببینید که پستهای شما در حال انجام هستند .
•    ایجاد نمادهای تبلیغاتی در Instagram که به شما کمک می کند کسب و کارتان را افزایش دهید.
هنگامی که شما آماده تغییر  اکانت هستید، روی دکمه آبی کلیک کنید تا مراحل ادامه یابد و به صفحه کسب و کار فیس بوک خود متصل شوید .
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
به صفحه کسب و کار مناسب در فیس بوک متصل شوید
در این بخش شما اطلاعات کسب و کار خود را وارید خواهید کرد و برخی اطلاعات نیز بطور خودکار از اکانت  فیس بوک شما برداشته می شود , شما می توانید از این اطلاعات استفاده کنید و یا آنها را حذف و ویرایش کنید .
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
برای ذخیره یا حذف اطلاعات صفحه فیس بوک وارد شده خود را انتخاب کنید.
پس از پایان کار، به نمایه Instagram خود بازگردانید، که اکنون نمایه کسب و کار خواهد بود.
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار
اولین نگاهی به مشخصات بازاریابی جدید Instagram.
کاوش نمایه کسب و کار خود را از دیدگاه بازدید کننده
اگر حساب دیگری از اینستاگرام دارید، می توانید آن را تغییر دهید تا ببیند که نمایه کسب و کار Instagram جدید شما چگونه ظاهر می شود.
  اکانت کسب و کار اینستاگرام
در اینجا شکل ظاهری نمایه کسب و کار را مشاهده می کنید .
در اینجا دکمه های تماس , ایمیل و آدرس به نمایه شخصی اضافه شده است .
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
کاربران Instagram به راحتی می توانند از طریق نمایه کسب و کار خود مسیرها، تماس ها و یا ایمیل خود را دریافت کنند.
شما می توانید در این مرحله تصمیم بگیرید که آیا می خواهید اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی خود را حذف کنید  و یا اینکه با شما تماس بگیرند یا  پیامک ارسال کنند .
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
توجه: در هر یک از گزینه ها، بازدید کننده شماره تلفن شما را نشان می دهد، بنابراین اگر شما فردی یا مشاور هستید و نمی خواهید شماره تلفن خود را به اشتراک بگذارید، ممکن است بخواهید آن را از نمایه Instagram خود حذف کنید.
# 3: Instagram Insights را بررسی کنید
برای دسترسی به Instagram Insights خود ، در سمت راست بالای نمایه کسب و کار جدید خود در کنار آیکون چرخش تنظیمات خود نگاه کنید . نماد گرافیکی نوار را مشاهده خواهید کرد که شما را به Instagram Insights می برد.
آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
 
پس از ارسال چیزی به نمایه کسب و کار جدید، جزئیات مربوط به برداشتها و رسیدن به پستهای شما، و همچنین تعداد کلیکهای وبسایت از نمایه کسب و کارتان را دریافت خواهید کرد.
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
یک نمایه نمونه Instagram Insights برای نمایه کسب و کار.
هنگامی که روی پیوند مشاهده برای پست های بالا خود ضربه بزنید ، یک صفحه ای اختصاص داده شده به پست های خود خواهید دید . هر پست تصویر و تعداد مواجهات در حال حاضر در پست را نشان می دهد. شما همچنین می توانید روی هر یک از لینک هایی برای نمایش، رسیدن و یا تعامل بر روی یک فیلتر کلیک کنید تا پست ها را براساس معیار خاصی مشاهده کنید.
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
به صفحه اصلی Insights بروید ، روی پیوند مشاهده بیشتر برای دنبال کنندگان  ضربه بزنید .
 آموزش ساخت اکانت کسب و کار اینستاگرام
اطلاعات مفیدی در مورد دنبال کنندگان خود دریافت کنید.
در اینجا، به دنبال تجزیه دنبال کنندگان خود به وسیله جنسیت، محدوده سنی، موقعیت مکانی و زمان / روز که احتمالا به صورت آنلاین هستند، خواهید رسید. در هنگام برنامه ریزی برنامه زمان بندی Instagram شما ممکن است مفید باشد.



نظر بدهید