افزایش بازدید ویدئو در شبکه مجازی

افزایش بازدید ویدئو در شبکه مجازی

5 راه برای افزایش بازدید ویدئو در شبکه اجتماعی

1- کلمات کلیدی دقیق و مرتبط با ویدئو را در عنوان، توضیحات و برچسب ها قرار دهید

همانطور که  ویدیویی جدید را آپلود و منتشر میکنید، عنوان خلاقانه ، حساب شده ، پر معنی و جذاب را برای هر ویدئو انتخاب کنید .  بعد از انتخاب عنوان جذاب یک توصیف دقیق و کوتاه، مستقیم و جذاب ایجاد کنید. تگهای مرتبط با ویدیوهای نیز به همان اندازه اهمیت دارند.

هر کلمه در عنوان ویدئو، توضیحات یا برچسب (ها) به عنوان کلمات کلیدی قابل جستجو است , در حالت ایده آل، اگر کسی به یک موضوع مرتبط با یک یا چند ویدیو علاقمند باشد، باید بتواند محتوای شما را به راحتی با وارد کردن کلمات کلیدی مناسب یا عبارت جستجو مربوطه در Google جستجو کند.

شما می توانید در قسمت دیدگاه نیز تعدادی کلمات کلیدی و توضیح را در قالب نظر اضافه کنید تا به پیدا شدن هر چه بهتر ویدئو توسط دیگران کمک کنید .

2- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی می توانند ابزار قدرتمند برای تبلیغ شرکت، محصولات / خدمات و کانال ویدئویی شما (و محتوای آن) باشد . رسانه های اجتماعی راهی مناسب برای ارتباط برقرار کردن با بینندگان و مشترکین است .

در دنیای امروز، شرکت ها باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشند. حضور در رسانه ها را می توان به صورت رایگان انجام داد. با این حال، مدیریت حسابهای رسانه ای مختلف اجتماعی می تواند زمان زیادی را از ما بگیرد . شما همچنین می توانید از طریق خرید تبلیغات در بسیاری از شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا به سرعت مخاطبین هدفمند و ارزان قیمتی داشته باشید . خرید تبلیغات در شبکه های پربازدید مثل یوتیوب , فیس بوک , اینستاگرام و آپارات در دسترس است .

 3- ارسال نظرات در مورد فیلم های تولید شده توسط دیگران

راه دیگری برای تبلیغ ویدیوهایتان این است که افراد تاثیرگذار را پیدا کنید که مخاطبان و طرفداران زیادی دارند و در شبکه ها ی اجتماعی بصورت مستمر فعال هستند . شما می توانید با ارسال نظرات خود در فیلم های به اشتراک گذاشته و نیز مشارکت در مکالمات آنلاین به تبلیغ کانال و محتوای خود بپردازید . نظراتی که به سایر ویدیوها و کانال ها ارسال می شود می توانند به افزایش محبوبیت آنلاین شما کمک کنند، با شرط اینکه نظرات شما  موثر و سازنده  باشد . از اعمال نظر منفی، غیر حرفه ای یا بی ادبانه در پست ها بپرهیزید و در مشارکت هایی با این مزمون نیز شرکت نکنید .

 4- داشتن ویدئو زنده

راه دیگری برای برقراری ارتباط با بینندگان و مشترکین شما این است که گاه گاه ویدئو چت های آنلاین یا کنفرانس های ویدئویی را برگزار کنید و مخاطبان مورد نظرخود را برای شرکت دعوت کنید. پخش زنده در اکثر شبکه های ویدئویی مانند یوتیوب و اینستاگرام وجود دارد . پس از آن شما می توانید ضبط کنفرانس زنده و یا چت در کانال خود را منتشر کنید، بنابراین دیگر افراد می توانند به این مطالب بر اساس تقاضای درخواست دسترسی داشته باشند.

پخش زنده  به بینندگان و مشترکین شما فرصتی برای برقراری ارتباط با شما در یک محیط آنلاین و امن را می دهد. بسیاری از کسب و کارها و شخصیت های موفق، برنامه های پخش زنده هفتگی یا ماهانه را به طور مستقیم در ارتباط با افرادی که علاقه مند به آنها، شرکت هایشان یا محصولات یا خدمات آنها می باشند را برگزار می کنند .

در طول پخش مستقیم، یک چت مبتنی بر متن به افراد اجازه می دهد تا سوالاتشان را در مورد محصولات و خدمات شما بپرسند .  شما در پخش زنده می توانید میهمان دعوت کنید و از نطرات آنها نیز در طول برنامه استفاده کنید .

به یاد داشته باشید، هیچ محدودیت زمانی برای پخش زنده وجود ندارد. با این حال، شما می توانید مخاطبان خود را در زمان پخش زنده  نظارت کنید و بر اساس اینکه مخاطبان در حال افزایش یا کاهش است برنامه خود را ادامه یا قطع کنید

 5- کانال خود را با لیست های پخش و دسته بندی سازماندهی کنید

با دسته بندی و سازماندهی فیلم های خود بر اساس محتوا و موضوع می توانید مخاطبین بیشتری را جذب نمایید . در انتهای ویدئوهایتان نیز می توانید به معرفی دیگر فیلم های خود و برنامه های بعدیتان بپردازید و باعث ترغیب و ترویج مخاطبین خود شوید .

نظر بدهید