نکاتی مهم در مورد بازاریابی ویدئویی

امروزه اکثر کسب و کارها برای توسعه برنامه های بازاریابی و توسعه فروش خود نیازمند ایجاد کانال های ارتباطی و تعاملات بیشتر با کاربران و مخاطبین خود دارند . بازاریابی ویدئویی یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین بخش های بازاریابی در حال حاضر می باشد . با ما در ادامه همراه باشید

نکاتی مهم در مورد بازاریابی ویدیویی

ویدیو به عنوان برنده بی رقیب در میان انواع محتوا برای جذب کاربران اینترنت ظاهر شده است. اهمیت بازاریابی ویدیویی برای افزایش دید و رشد برند شما غیرقابل انکار است.
بازاریابی ویدیویی آینده دیجیتال مارکتینگ است و اکنون زمان آن فرا رسیده است که کسب و کارهای بزرگ و کوچک روی آن سرمایه گذاری کنند.

نکاتی مهم در مورد بازاریابی ویدیویی

ویدیو مارکتینگ یکی از انواع بازاریابی دیجیتال و اینترنتی می‌باشد که با استفاده از محتوای ویدیویی برای ارتقا یک نام تجاری، محصول و یا هرگونه خدمات استفاده می‌شود؛ به زبان ساده‌تر و خودمانی، بازاریابی ویدیوئی شامل ساخت فیلم‌های کوتاه (در حدود یک تا پنج دقیقه) با محتوای معرفی و عرضه محصولات می‌شود.

مزایای ویدیو مارکتینگ

اهمیت ویدئو مارکتینگ غیرقابل انکار است. یک نگاه ساده به پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای سنجش محبوبیت آن کافی است.
در ادامه به مزایای ویدیو مارکتینگ می پردازیم تا متوجه شوید که چرا برند شما باید بازاریابی ویدیویی را در استراتژی بازاریابی خود بگنجاند تا نسبت به رقبای خود برتری پیدا کند.

مزایای ویدئو مارکتینگ  کسب اعتماد مخاطبان

یکی از اهداف کلیدی بازاریابی برای هر برندی جلب اعتماد مشتری است. شما باید خود را به عنوان یک برند معتبر به مشتریان ثابت کنید و بازاریابی ویدیویی می تواند به شما در جلب اعتماد مشتری کمک کند.
ویدیوها نه تنها اطلاعات را ارائه می دهند، بلکه به ارتباط برند شما با مخاطبان هدف نیز کمک می کنند. اهمیت بازاریابی ویدیویی در این است که مخاطبان شما را درگیر می کند و احساساتی را در آنها ایجاد می کند که برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت ضروری است.
بازاریابی ویدیویی می تواند به عنوان رسانه ای برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف، به اشتراک گذاشتن ارزش ها و دیدگاه های خود، رفع نیازهای آنها و جلب اعتماد آنها به برند شما مورد استفاده قرار گیرد.

مطالعه بیشتر:       تولید محتوا چیست؟ ✔️ مراحل تولید محتوا و انواع آن

انتخاب بهترین شرکت برای طراحی اپلیکیشن موبایل  ارتباط بهتر با مشتریان

اگر محصول یا خدمات جدیدی را در بازار ارائه می دهید، هیچ راهی بهتر از تولید ویدیو های آموزشی برای مخاطبان نیست.
طبق نظرسنجی کاربران ترجیح می دهند در مقایسه انواع محتوا برای معرفی محصولات جدید، یک ویدیو جذاب از یک محصول را مشاهده کنند.
اگر مشتریان شما اهمیت زیادی برای محتوای ویدیویی قائل هستند، ضروری است که در بازاریابی ویدیویی سرمایه گذاری کنید. شما می توانید از یک پلتفرم ایجاد دوره آنلاین خوب استفاده کنید تا توضیح دهید که چگونه محصولات یا خدمات شما می توانند به زندگی مشتریان شما ارزش بیافزایند.

انتخاب بهترین شرکت برای طراحی اپلیکیشن موبایل ویدئو نرخ تبدیل را بهینه می‌کند

فعالیت در دنیای امروزی بسیار رقابتی است و بی شک شما هر کاری برای بهبود نرخ تبدیل خود انجام خواهید داد، اینجاست که اهمیت بازاریابی ویدئویی نهفته است.
بر طبق آمار گوگل در سال 2021 شاهد افزایش 54 درصدی نرخ تبدیل کمپین های ویدئویی و رویداد محور بودیم
افزودن یک ویدیو به صفحات فرود می تواند احتمال تبدیل ترافیک به مشتری را افزایش دهد. ویدئوها ابزار قدرتمندی برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان در مورد ارزش محصولات یا خدمات شما هستند.
با دیدن یک ویدیو، مشتریان بالقوه شما در تصمیم گیری خرید اطمینان بیشتری پیدا می کنند و اینگونه است که بازاریابی ویدئویی می تواند مستقیماً فروش شما را بهبود بخشد.

مطالعه بیشتر:       سئو سایت , از واقعیت تا عمل

انتخاب بهترین شرکت برای طراحی اپلیکیشن موبایل  بهبود سئو سایت

مزایای ویدئو مارکتینگ تنها به جلب توجه و اعتماد مخاطبانِ هدف ختم نمی‌شود. بازاریابی ویدئویی یار و یاور فعالیت‌های شما در زمینهٔ سئو است. ویدیوها به‌طور مستقیم نقشی در رتبه‌بندی ندارند؛ ولی باعث می شوند که یک بازدیدکننده زمان بیشتری در وب‌سایت شما بماند که این مسئله یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در رتبه‌بندی صفحه نتایج جست‌وجو است.
طبق آمار وب‌سایت‌هایی که ویدیوهای خوبی در صفحه‌های وب‌سایت خود دارند، ۵۳ برابر بیشتر از سایر وب‌سایت‌ها در صفحهٔ اول ظاهر می‌شوند.
از طرفی، تعداد بک‌لینک از دیگر عوامل مهم در سئو به حساب می‌آید. محتواهای ویدیویی مانند یک آهن‌ربا عمل می‌کنند و لینک‌های زیادی را به خود جذب می‌کنند. شما نه‌تنها می‌توانید لینک‌های مختلفی از صفحه محصول یا بلاگ را در کپشن ویدیوهای خود بگنجانید، بلکه این شانس را خواهید داشت که نظر دیگر سایت‌ها و کاربران را به خود جلب کنید.

انتخاب بهترین شرکت برای طراحی اپلیکیشن موبایل  موبایل فرندلی

آیا می دانستید که در سال 2021 حدود 2.33 میلیارد بیننده ویدیوی تلفن همراه در سراسر جهان وجود داشت؟ همچنین، کاربران 1.5 برابر بیشتر احتمال دارد ویدیویی را در تلفن هوشمند خود تماشا کنند تا با رایانه.
این اعداد به وضوح بر اهمیت بازاریابی ویدیویی برای تحت تأثیر قرار دادن کاربران تلفن همراه تأکید می کنند. از آنجایی که کاربران گوشی های هوشمند بیشتر از گذشته به اینترنت دسترسی دارند، تقاضا برای محتوای ویدیویی جذاب و سرگرم کننده بیشتر است.
تیم بازاریابی شما می‌تواند از یک ابزار ویرایش ویدیوی خوب برای ساختن ویدیوهای خلاقانه در مورد برند و محصولات شما استفاده کند تا بتواند به کاربران تلفن همراه پاسخ دهد و یک برند قوی ایجاد کند.

مطالعه بیشتر:      5 نکته برای سئوی محتوای ویدیویی ✔️ آموزش ویدیو مارکتینگ

انتخاب بهترین شرکت برای طراحی اپلیکیشن موبایل اشتراک گذاری آسان ویدیو

مصرف کنندگان دوست دارند ویدیوهایی را که دوست دارند در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگر بازاریابی اینستاگرامی را امتحان کرده باشید ، می‌دانید که چگونه ویدیوها یک شبه وایرال می‌شوند.
بنابراین، اگر ویدیوهای جذاب و آموزنده ایجاد کنید، مخاطبان شما از تماشای آنها لذت خواهند برد و حتی آنها را با ارتباطات خود به اشتراک خواهند گذاشت.
اشتراک‌گذاری اجتماعی می‌تواند دیده شدن برند شما را بهبود بخشد، قدرت شما را تثبیت کند و ترافیک وب‌سایت شما را هدایت کند.
می‌توانید از ویدیوها در رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محصولات خود، تبلیغ برنامه بازاریابی وابسته خود استفاده کنید و خیلی بیشتر از آنچه می‌توانید با پست‌های متنی انجام دهید، انجام دهید

divider
divider

ثبت نظر