شنبه 21 مرداد 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

☳ محتوایی که در حال مطالعه آن هستید بر اساس تجربیات سازندگان محتوا و دیجیتال مارکتر ها تهیه شده است و می تواند به شما کمک زیادی در زمینه بازاریابی اینستاگرام نماید. این نکته را توجه داشته باشید که موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی هیچگاه الگوریتم های رتبه بندی را بازگو نمی کنند و تمام محتواهای سئو و سوشال مارکتینگ بر اساس تجربه کاربران بدست می آید.
ادامه
سه شنبه 13 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تلگرام مارکتینگ نوعی بازاریابی پیام رسان است که به معنای تبلیغ یک برند از طریق تلگرام است. با استفاده از یک کانال، می‌توانید مخاطبین خود را افزایش داده، فروش را افزایش دهید و خدمات و محصولات خود را در دسترس مخاطبین خود قرار دهید.
ادامه
سه شنبه 15 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

با توجه به اینکه خرید آنلاین یکی از بهترین شیوه‌های ممکن برای افراد پرمشغله است اما برای لذت دوچندان، می‌بایست با راهکارهای خرید درست و اصلی آشنا بشویم در این مقاله به بهترین آنها پرداختیم
ادامه
پنجشنبه 25 فروردین 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر میخواهید اکانت اینستاگرام شما دچار محدودیت نشود ( بلاک ) باید از قوانین و محدودیت های اینستاگرام مطلع شوید ، محدودیت هایی مانند تعداد لایک ، فالو ، آنفالو ، تعداد ارسال پیام و ... .
ادامه
چهارشنبه 5 آبان 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شاید شما هم تمایل دارید در اینستاگرام تبلیغات محصول و یا خدمات خود را انجام دهید اما نمیدانید چطور و چگونه اینکار انجام شود . ما در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد مربوط به تبلیغات در اینستاگرام را بصورت کامل و مختصر شرح دهیم .
ادامه
سه شنبه 18 آبان 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام ، یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که کاربران در آن قادرند تا تصاویر و ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند . از اینستاگرام میتوان برای اهداف تجاری خود استفاده کنید و در آن به معرفی کالا و خدمات خود بپردازید، در این مقاله ما به توضیح استراتژی های بازاریابی محتوا جهت افزایش بازخورد در اینستاگرام پرداخته ایم .
ادامه
شنبه 12 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

حالت روح ( shadowban ) در اینستاگرام به حالتی گفته می شود که در آن کلیه فعالیت های مربط با اکانت متوقف می شود یعنی افزایش فالوورها صورت نمی پذیرد و کاربرانی که پست های شما را بر اساس هشتگ جستجو می کنند پست های شما را نخواهند دید , در واقع حالت روح حالتی است که در آن اینستاگرام اقدام به مسدود کردن محتوای کاربر در رسانه های اجتماعی نموده است.
ادامه
پنجشنبه 20 مهر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله به توضیح تبدیل اکانت بیزنس اینستاگرام به معمولی ( شخصی ) می پردازیم . با ما در ادامه مطلب همراه باشید
ادامه
جمعه 12 آذر 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

قدرت شبکه های اجتماعی در کسب و کار بر کسی پوشیده نیست . شبکه های اجتماعی علاوه بر معرفی کالا و خدمات شما باعث افزایش رتبه بندی وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما خواهند شد . ورود به شبکه های اجتماعی و استفاده از قدرت آن نیازمند داشتن دانش و ابزار می باشد و باید با قوانین بازاریابی در آن آشنا باشید . در این مقاله به برخی قوانین مهم در زمینه بازریابی شبکه های اجتماعی می پردازیم ، با ما در ادامه همراه باشید .
ادامه
شنبه 5 تیر 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شبکه های اجتماعی به سرعت در حال گسترش است , شبکه های اجتماعی در واقع مکانی برای تبادل های تصاویر , ویدئو ها و متن های مورد علاقه شما با دیگر کاربران است . هشتگ # از جمله مواردی است که در شبکه های اجتماعی مخصوصا ایستاگرام به سرعت گسترش یافته و به یکی از موارد کاربردی تبدیل شده است . هشتگ ها به ما کمک می کنند تا بتوانیم مفهوم محتوای به اشتراک گذاشته خود را به دیگران معرفی کنیم و از طرفی هم بتوانیم موارد دلخواه و مورد علاقه خود را هم پیگیری کنیم . در ادامه مطلب همراه ما باشید
ادامه
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

یکی از مهمترین بخش های تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی , ویدئو مارکتینگ است . در این مقاله به آموزش نکات کلیدی در افزایش بازدید ویدئو پرداخته ایم با ما همراه باشید
ادامه
یکشنبه 29 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

21 شبکه اجتماعی پرطرفدار دنیا در سال 2023
ادامه