دوشنبه 9 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

این راهنما جهت آموزش کامل مباحث سئو آماده شده است، از یافتن اصطلاحات و عبارات (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک ارگانیک و مناسبی را به وب سایت شما ایجاد کنند، تا اینکه سایت شما برای موتورهای جستجو دوستانه باشد (friendly to search engines)، تا لینک سازی و بازاریابی ارزش منحصر به فرد سایت شما. موتورهای جستجو چگونه کار می کنند: خزش، نمایه سازی و رتبه بندی
ادامه
دوشنبه 9 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر در مورد سئو و اهمیت آن می دانید می توانید سراغ موضوع بعدی بروید، البته پیشنهاد می کنم که بهترین شیوه ها و دستورالعمل های Google و Bing را در انتهای این فصل مرور کنید، آنها مرورهای مفیدی برای شما هستند. در این مقاله در مورد دانش سئو بیشتر صحبت می کنیم.
ادامه
سه شنبه 10 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله موارد مهمی که باید در سئو سایت یا فروشگاه اینترنتی بررسی و انجام دهیم آورده شده است
ادامه
یکشنبه 8 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

SEO سخت نیست، اما ممکن است تسلط بر برخی از زمینه های پیشرفته تر آن، کمی زمان بر باشد. ممکن است شما بخواهید مطمئن شوید که تمام اصول اولیه SEO را برای سایت خود ایجاد کرده اید، بنابراین برای رسیدن به نتایج بهتر، شما نسبت به رقبا وضعیت بهتری دارید.
ادامه
پنجشنبه 16 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شما محتوایی ایجاد کرده اید که مردم به دنبال آن هستند، به سؤالات آنها پاسخ می دهد و موتورهای جستجو می توانند آن را به راحتی درک کنند، اما این ویژگی ها به تنهایی به معنای رتبه بندی خوب و مناسب آن نیست. برای اینکه از سایر سایت های دارای این ویژگی ها پیشی بگیرید، باید اعتبار ایجاد کنید. این امر می تواند با دریافت لینک از وب سایت های معتبر، ایجاد برند و پرورش مخاطبانی که به تقویت محتوای شما کمک می کنند، بدست آید.
ادامه
دوشنبه 13 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دانش فنی اولیه به شما کمک می کند تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و بتوانید سایت را توسعه دهید. اکنون که محتوای ارزشمندی را بر اساس تحقیقات جامع کلمات کلیدی ایجاد کرده اید، مهم است که مطمئن شوید نه تنها برای انسان ها، بلکه برای موتورهای جستجو نیز قابل خواندن است!
ادامه
سه شنبه 7 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

✔️ در این مقاله تمام مسائل تکنیکی مربوط به سئو داخلی سایت توضیح داده می شود و خواهید فهمید که برای دستیابی به رتبه بندی در گوگل چه کار باید کرد. اگر شما صاحب سایت هستید با این آموزش می‌توانید طراح وب سایت یا توسعه دهندهٔ وب استخدام کنید تا تکنیکهای سئوی داخلی را اجرایی کند و شما هم فرایند رشد را به سادگی درک و بررسی کنید.
ادامه
دوشنبه 9 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در سئو، هیچ تفاوتی نیست. سئو کارهای حرفه ای همه چیز را از رتبه بندی و تبدیل تا لینک های گمشده و موارد دیگر پیگیری می کنند تا به اثبات ارزش سئو کمک کنند. اندازه گیری تأثیر کار شما و اصلاح مستمر برای موفقیت سئو، حفظ مشتری و ارزش دریافتی سایت شما، مهم و ضروری است. این موضوع همچنین به شما کمک می کند هنگامی که چیزی به درستی کار نمی کند، اولویت های خود را تغییر دهید.
ادامه
یکشنبه 21 آبان 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

یادگیری نحوه بهینه سازی وب سایت برای سئو و تبدیل کاربران برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است. باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دقیقاً همانطور که باید کار می کند، اگر سئوی خوبی داشته باشید، می‌توانید ترافیک بیشتری جذب کنید و فرصت‌های بیشتری برای تبدیل مشتریان بالقوه به دست آورید.
ادامه
شنبه 14 مرداد 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

به راهنمای جامع سئوی سایت های فروشگاهی خوش آمدید! این مقاله به شما توضیحات جامعی از SEO را ارائه می دهد که به طور خاص برای بازارهای آنلاین نوشته شده است. این سری مقالات به این موضوع می‌پردازد که سئوی بازار آنلاین چه چیزی را شامل می‌شود، چگونه می‌توان بازده بالقوه را تخمین زد، و چه زمانی زمان مناسب برای انجام این کار است.
ادامه
شنبه 22 مهر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

رساندن زمان بارگذاری صفحه به جایی که می‌خواهید، کاری چالش برانگیز است، اما تأثیر مثبت و قابل توجهی بر عملکرد کلی سایت شما خواهد داشت، همچنین مهم است به یاد داشته باشید که تمام نکات موجود در این مقاله می تواند به شما در دستیابی به اهداف سرعت سایت کمک کند اما نیازی نیست امروز همه آنها را پیاده سازی کنید.
ادامه
دوشنبه 16 مرداد 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله از راهنمای سئوی سایت و فروشگاه اینترنتی، ابتدا به این می پردازم که ساخت لینک در عمل چیست و چه نوع لینک هایی را می توانید به بازار خود هدایت کنید. سپس چندین تاکتیک ایجاد لینک در سایت و فروشگاه آنلاین را به اشتراک می‌گذارم و مواردی که نباید انجام دهیم را نیز فهرست می کنم.
ادامه