شنبه 1 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

محصولات موفق معمولاً فرمول مشخصی برای موفقیت خود ندارند، اما می توان برخی از عناصر شناخته شده در صنعت برنامه نویسی مانند ارائه پشتیبانی خوب برای مشتریان، تجربه کاربری عالی، زیرساخت فناوری قابل اعتماد و غیره را به خوبی پیاده سازی و ارائه کرد. در این میان، دو عامل مهمی که به راحتی با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند، پیش نیازهای تجاری و عملکردی هستند، به ویژه در هنگامی که مفهوم "امکانات" مورد بحث قرار می گیرد، برای مثال، داشتن ویژگی «پایش موقعیت مکانی» برای اپلیکیشن شما یک پیش نیاز تجاری نیست، "روشی که به واسطه آن کارفرمایان بتوانند از موقعیت مکانی کارکنان خود در حین کار آگاه شوند" یک پیش نیاز تجاری است.
ادامه
شنبه 14 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

طراحی اپلیکیشن های موبایل یک هنر است و ما در شرکت پیشگامان دامنه فناوری، بیش از 30 نوع اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارهای مختلف ساخته ایم. باید گفت که برای موفقیت واقعی چیزی بیش از یک ایده لازم است، بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در سال ۲۰۲۰، کاربران در مجموع ۲۱۸ میلیارد اپلیکیشن را در تلفن های همراه خود دانلود کردند. شما باید در این شرایط از دیگران متمایز باشید و یک ایده نوآورانه پرورش دهید که کاربران نهایی بتوانند با شما و اپلیکیشن‌تان در ارتباط باشند.
ادامه
یکشنبه 25 دی 1401

استارتاپ

ما تاکنون با شرکت های استارتاپی زیادی کار کرده ایم، با افراد مختلف و صنعت های مختلف. در این میان چیزهای زیادی را در مورد جذب نیرو و تناسب فرهنگی آموختیم که در این مقاله می‌خواهم آنها را با شما به اشتراک بگذارم.
ادامه
شنبه 24 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

قبل از خواندن این مقاله باید بدانید که تجربه کاربری چیست، منظور از تجربه کاربری (UX)، تجربه کلی کاربران در هنگام تعامل با یک محصول دیجیتال است، UX با تجربه احساسی کاربر از یک محصول درگیر می شود، بنابراین استفاده از محصولات نرم افزاری ایجاد شده، ساده و راحت باید باشد تا تجربه مثبتی را ارائه دهد.
ادامه
سه شنبه 20 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

اقتصاد گیگ به سرعت در حال رشد است (اقتصاد گیگ یا gig economy عملا یک بازار آزاد است که در آن افراد بدون اینکه به‌شکل ثابت یا برای طولانی مدت به استخدام یک کسب و کار و کارفرما در بیایند، در ازای انجام یک پروژه یا کار کوتاه‌مدت، دستمزد می‌گیرند.) زیرا متخصصان بیشتری از مهارت های خود به عنوان فریلنسر استفاده می کنند. در یک تحقیق صورت گرفته در سال 2020 ، حدود 30 درصد نیروهای متخصص در آمریکا بصورت فریلنسر فعالیت می کنند. فریلنسر چیست و چرا افراد می توانند فریلنسر شوند؟ در این مقاله به توضیج اینکه فریلنسری چیست، مزایا و معایب فریلنسری و تفاوت آن را با کار تمام‌وقت توضیح می‌دهیم.
ادامه
سه شنبه 20 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

یکی از بخش های مهم زندگی ما که در سالهای اخیر دستخوش تغییر شده است ، آموزش و پروش است. نیاز همه افراد به آموزش آنلاین بعد از همه گیری کرونا، شرایط اقتصادی، اتلاف زمان و هزینه در رفت و آمد و ... دو چندان شد. یکی از بهترین روش های استفاده از آموزش آنلاین از طرق اپلیکیشن های موبایل است، افراد می توانند هر برنامه آموزشی را که می خواهند به سادگی نصب کنند و تنها با چند کلیک در خانه، سرکار، سفر آموزش مورد علاقه خود را دنبال کنند.
ادامه
دوشنبه 19 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

شاید برایتان سوال شده باشد که یک تحلیلگر کسب و کار دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ پاسخ این سوال به عوامل خاصی بستگی دارد. ممکن است بپرسید «به چه چیزهایی بستگی دارد؟» کار یک تحلیلگر به شغل، شرکت و صنعت خاصی که در آن مشغول است بستگی دارد. البته یک سری الگوی کلی وجود دارد که او بر اساس آنها فعالیت های خود را انجام می دهد. در این مقاله به برخی از سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید پاسخ می دهیم.
ادامه
یکشنبه 18 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تصور کنید در خانه نشسته اید و طبق معمول در اینترنت گشت و گذار می کنید، یک تب جدید در مرورگر خود باز می کنید تا اخبار روز را بخوانید. اخباری راجع به مشکلات یک کشور دیگر، مهار آتش سوزی توسط آتش نشانان (شاید یک یا دو بچه گربه هم در این حادثه نجات یافته باشد) و مسائلی از این قبیل، اغلب موضوعات معمولی. در این میان ناگهان به مقاله‌ای در مورد یک اپلیکیشن جدید برمی خورید. پس از مطالعه مقاله و حتی امتحان کردن این اپلیکیشن، از خوتان می پرسید: بسیار خوب، این برنامه سرگرم کننده است و کاربردهای زیادی دارد. اما چگونه و چرا رایگان است؟
ادامه
شنبه 17 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

ما روزانه از برنامه های مختلف تلفن همراه استفاده می کنیم، اما آیا می دانید تعداد زیادی برنامه وجود دارد که شکست خورده اند؟ هر صاحب برنامه باید اپلیکیشن خود را محبوب و مورد تقاضا کند، اما برخی از کارآفرینان با اشتباهاتی که می کنند، منجر به شکست برنامه می شوند.
ادامه
پنجشنبه 15 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر ایده تجاری برای یک اپلیکیشن موبایل دارید اما در مورد نحوه ایجاد و نوشتن طرح تجاری(بیزینس پلن) خود مطمئن نیستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. بیزینس پلن نه تنها هنگام راه اندازی یک کسب و کار، بلکه برای تغییرات آینده یا گسترش کسب و کار فعلی شما یک ابزار ضروری محسوب می شود. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم طرح های تجاری را بیش از حد گیج کننده می دانند! بنابراین ما تهیه آن را به مراحل ساده ای تقسیم کردیم و نمونه هایی را ارائه دادیم تا کار سختی به نظر نرسد.
ادامه
چهارشنبه 14 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر این مطلب را می خوانید، به احتمال زیاد صاحب یک کسب و کار هستید. و اگر در حال حاضر تجارتی دارید، شکی نیست که کسب و کار شما در سال ۲۰۲3 به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارد! یکی از بخش‌های مهم موفقیت در کسب و کار، پیدا کردن مشتری است، از آنجایی که امروزه افراد وقت زیادی را در دستگاه های تلفن همراه خود سپری می‌کنند، در نتیجه منطقی است که شما نیز در آنجا حضور داشته باشید.
ادامه
سه شنبه 13 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تلگرام مارکتینگ نوعی بازاریابی پیام رسان است که به معنای تبلیغ یک برند از طریق تلگرام است. با استفاده از یک کانال، می‌توانید مخاطبین خود را افزایش داده، فروش را افزایش دهید و خدمات و محصولات خود را در دسترس مخاطبین خود قرار دهید.
ادامه