چهارشنبه 3 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

در دوران دیجیتالی امروز، اپلیکیشن‌های موبایل نقش پررنگی در زندگی روزمره ما ایفا می‌کنند. از شروع روز با استفاده از اپلیکیشن همراه برای بیدار شدن شروع می شود تا خرید اینترنتی، ارتباط با دوستان و همکاران و حتی پیگیری خبرها. اپلیکیشن‌ها جای خود را در کنار ما پیدا کرده‌اند و بسیاری از فعالیت های روزانه ما را تحت تاثیر قرار داده اند.
ادامه
یکشنبه 7 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

در فضای دیجیتالی که در آن قرار داریم، توسعه اپلیکیشن موبایل تقریباً نقشی اساسی در بهبود کیفیت زندگی دارد. از آنجایی که قابلیت‌های سخت‌افزاری به‌طور تصاعدی در این سالها افزایش یافته است، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل به بخش مهمی از اکوسیستم دیجیتال تبدیل شده است!
ادامه
سه شنبه 25 مهر 1402

فناوری و تکنولوژی

انتخاب یک زبان برنامه نویسی خوب و قدرتمند، کاری سخت است. ما در این مقاله بصورت کامل و قدم به قدم شما را در انتخاب یک زبان برنامه نویسی راهنمایی می کنیم.
ادامه
پنجشنبه 6 مهر 1402

فناوری و تکنولوژی

ایجاد یک وب سایت یکی از سریع ترین راه های توسعه فروش و بدست آوردن مشتریان جدید است. یک سایت شیک و مدرن به شما کمک می کند مشتریان جدیدی پیدا کنید، تجربه کاربری خود را بهبود بخشید و یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.
ادامه
سه شنبه 24 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به معرفی 10 نرم افزار برتر موبایلی خرید بلیط پرداخته ایم، معیار معرفی اپلیکیشن ها توسط ما میزان نصب و امتیاز کاربران است، برای سهولت دسترسی و دانلود این اپلیکیشن ها لینک دانلود آنها از بازار نیز قرار داده شده است.
ادامه
شنبه 4 شهریور 1402

فناوری و تکنولوژی

بلاک‌چین یک تکنولوژی نرم افزاری است که در آن داده ها (بلوک ها) به هم زنجیر می شوند و امکان حذف یا تغییر هیچکدام از این داده ها (بلوک ها) وجود ندارد، و تنها اطلاعات جدید در انتهای زنجیر می تواند اضافه شود. این داده ها کامل شفاف و امن است و توسط تمامی کاربران قابل مشاهده است.
ادامه
چهارشنبه 18 مرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

امروزه کمتر کسی را می توانیم پیدا کنیم که دسترسی به اینترنتی نداشته باشد و از خدمات آنلاین استفاده نکرده باشد. کسب‌وکارها برای دستیابی به مشتریان و فروش بیشتر نیاز به حضور آنلاین قوی دارند، اما همه افراد تخصص فنی برای ایجاد و مدیریت صفحات و محتوا در اینترنت را ندارند. اینجاست که یک CMS (مخفف )Content Management System می تواند به افراد و شرکت ها، کمک زیادی کند.
ادامه
پنجشنبه 26 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به معرفی برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های مالی و بانک به همراه لینک دانلود آنها پرداخته ایم.
ادامه
شنبه 28 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

در این مقاله ما به معرفی اپلیکیشن های درخواست تاکسی به همراه لینک دانلود آنها پرداخته ایم، این نکته را در نظر داشته باشید چندین اپلیکیشن به علت تعداد نصب بسیار پایین و عدم سرویس دهی در این لیست آورده نشده است.
ادامه
چهارشنبه 2 اسفند 1402

فناوری و تکنولوژی

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) یک استراتژی چند وجهی است که شامل تحقیق در مورد رقابت، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای جذب ترافیک ارگانیک، ایجاد استراتژی ساخت لینک خارجی و داخلی سایت و بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه می باشد. در ادامه بهترین ابزارهای سئو را برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل را معرفی می کنیم.
ادامه
سه شنبه 23 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

راه اندازی خدمات وایت لیبل یک جریان درآمد اضافی برای هر نوع تجارت دیجیتال است. در این مقاله، ما بر روی مارکت پلیس های وایت لیبل تمرکز می کنیم: مزایای چنین مشاغل جانبی چیست، چگونه می توان یکی را ایجاد کرد، هزینه راه اندازی یک سرویس چقدر است و ... .
ادامه
چهارشنبه 17 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا دوست دارید شرکتی میلیارد دلاری ایجاد کنید؟ البته، چه کسی نمی خواهد! بیایید از رهبران تجارت الکترونیک جهان بیاموزیم و ببینیم که چگونه اپلیکیشنی مانند Wish بسازیم.
ادامه