شنبه 19 آذر 1401
2759

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی یک سایت فروشگاهی بر اساس فاکتورهای سئو کار بسیار پیچیده و دشواری است زیرا برای بهینه سازی کلیه محصولات بسیار زمان بر و سخت خواهد بود . بجز مسئله زمان در سئو فروشگاه اینترنتی موارد دیگری هم هست که باید در نظر بگیریم مثلا بات های موتورهای جستجو , بودجه محدودی را برای سایت ها در نظر میگیرند , این موضوع برای سایت های با محتوای کم , مهم نیست اما اگر شما سایتی با محتوا زیاد دارید قطعا مورد اهمیت خواهد بود .
ادامه
شنبه 23 مهر 1401
3084

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شاید برایتان پیش آمده باشد که به شدت بر روی سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود کار کرده اید اما محتوای شما در صفحات گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار نگرفته اند , اگر فکر میکنید که تلاشتان ارزشمند بوده پس شاید مشکل از ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو باشد.
ادامه
پنجشنبه 3 شهریور 1401
2465

آموزش دیجیتال مارکتینگ

پیشرفت در کسب و کارهای آنلاین مستلزم داشتن یک استراتژی سئو می باشد , داشتن یک استراتژی مناسب باعث افزایش رتبه بندی محصولات و مقالات شما خواهد شد تا زمانیکه کاربران محتوا مربوط به شما را جستجو می کنند , به وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند .
ادامه
پنجشنبه 20 مرداد 1401
2184

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بک لینک (Backlink) در سایت به معنای پیوند صفحات به یکدیگر است و وب سایت ها و فروشگاه هایی که ارتباطات قوی تری بین صفحاتشان داشته باشند , اعتبار بیشتری خواهند داشت . در این مطلب به توضیح نکات مربوط به کیفیت بک لینک ها می پردازیم .
ادامه
چهارشنبه 1 دی 1400
2378

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) یک راه دیگر برای ساخت backlinks است و نوعی سئو کلاه سیاه محسوب می شود ، ساخت بک لینک های PBN توسط افراد کاملا حرفه ای انجام می شود و هزینه ساخت زیادی را ممکن است داشته باشد و اشتباه در ساخت آن ممکن است باعث جریمه سایت شما شود .
ادامه
پنجشنبه 15 مهر 1400
3195

آموزش دیجیتال مارکتینگ

سئو یک سایت شامل دو بخش داخلی و خارجی می باشد , سئو داخلی شامل محتوای سایت و کدهای شما می باشد و سئو خارجی شامل عوامل بیرونی مانند بک لینک ها و شبکه های اجتماعی است . انجام موارد مربوط به سئو نیازمند داشتن دانش کافی در زمینه سئو می باشد و از انجام هرگونه فعالیتی بر روی سایت در صورت نداشتن تخصص پرهیز کنید .
ادامه
یکشنبه 30 خرداد 1400
2337

آموزش دیجیتال مارکتینگ

همانطور که می دانیم ، گوگل به طور مداوم به دنبال ارائه نتایج بهتر و مرتبط تر برای جستجو کاربران خود است , از این رو، به طور منظم در حال بروز رسانی الگوریتم های خود می باشد و دائما موارد قدیم مربوط به سئو را تغییر می دهد . الگوریتم Pagerank که بنیانگذاران آن سرگی برین و لری پیج بودند در اوایل روزهایی که گوگل فعالیت خود را آغار کرده اند معرفی شد و یک گام در مسیر درست بود، اما قطعا راه حل نهایی برای بهبود کیفیت نتایج جستجو نبود. در ادامه مطلب همراه ما باشید
ادامه
پنجشنبه 13 خرداد 1400
3924

آموزش دیجیتال مارکتینگ

گوگل انالیتیکس (به انگلیسی: Google Analytics) یک سرویس رایگان پیش آوری شده گوگل است که آمار بازدید کنندگان یک وب سایت را نشان می‌دهد. این دستاورد برای بازاریابان و وب مسترها برای واکاوی وب بکار گرفته می‌شود. در ادامه مطلب همراه ما باشید
ادامه
دوشنبه 11 مرداد 1400
1980

آموزش دیجیتال مارکتینگ

فاکتورهای تاثیر گذار در رتبه بندی گوگل
ادامه
چهارشنبه 27 مرداد 1400
5216

آموزش دیجیتال مارکتینگ

یکی از ابزارهای شرکت گوگل که میتواند به ما در تولید محتوا کمک کند گوگل ترندز ( google trends ) است . با گوگل ترندز ( google trends ) می توان آمار جستجو و سلیقه های مردم را بررسی و از آن در تولید محتوا استفاده نمود . *** با پیشگامان در این مقاله همراه باشید ***
ادامه
جمعه 8 مرداد 1400
3305

آموزش دیجیتال مارکتینگ

12 نکته طلایی سئو برای صاحبان کسب و کار
ادامه
یکشنبه 20 فروردین 1402
4581

آموزش دیجیتال مارکتینگ

لینک سازی داخلی و خارجی چیست ؟ انواع لینک سازی چرا لینک سازی مهم است؟
ادامه