شنبه 4 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر تلاش می‌کنید از نحوه عملکرد گوگل سر درآورید، باید بگویم دارید کار بیهوده ای انجام می دهید. هزاران وبلاگ نویس و روزنامه نگار اطلاعات زیادی را منتشر می کنند که صحیح نیستند. اگر همه توصیه های مربوط به سئو را رعایت کرده باشید، باز هم ساده نیست که جایگاه برتر را در گوگل کسب کنید. حتی این خطر وجود دارد که به عملکرد سایت خود آسیب برسانید و رتبه بندی را با مشکل مواجه سازید
ادامه
چهارشنبه 4 مرداد 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت بهینه و بهبود سئو ابزارهای قدرتمندی هستند که به کسب و کارها کمک می‌کنند تا در رقابت‌های آنلاین بهتر عمل کنند. با ایجاد محتواهای ارزشمند و به‌روز، بهینه‌سازی سرعت بارگیری صفحات و تجربه کاربری مطلوب، می‌توانید رتبه‌بندی سایت خود را بهبود بخشید و به دیداری بالاتر دست پیدا کنید.
ادامه
سه شنبه 7 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله سعی شده تا آخرین متدهای سئو به علاقه مندان ارائه گردد که با رعایت مواردی که در ادامه ذکر خواهد سایت شما در نتایج گوگل نتایج چشمگیری خواهد داشت .
ادامه
شنبه 19 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

سئوی محلی سنگ بنای موفقیت هر کسب و کار اینترنتی برای دستیابی به مشتریان در منطقه خود است. مخاطبان محلی معمولا همیشه به دنبال یافتن فروشگاه‌ها و دریافت خدمات در منطقه خود هستند و از آنجا که کسب و کار شما در آن منطقه حضور دارد، شما نزدیکترین گزینه برای مشتریان بالقوه محسوب می شوید.
ادامه
چهارشنبه 16 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

✳️ اصطلاح لینک جویس ( Link juice ) در سئو به مفهوم ارزش و اعتباری بوده که از طریق هایپر لینک های یک سایت و یا صفحه‌ به سایت و فروشگاه اینترنتی دیگر داده می‌شود. موتورهای جستجو برای هایپرلینک‌ها ارزش قائلند و در رتبه بندی نیز این موضوع را لحاظ می کنند .
ادامه
شنبه 19 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی یک سایت فروشگاهی بر اساس فاکتورهای سئو کار بسیار پیچیده و دشواری است زیرا برای بهینه سازی کلیه محصولات بسیار زمان بر و سخت خواهد بود . بجز مسئله زمان در سئو فروشگاه اینترنتی موارد دیگری هم هست که باید در نظر بگیریم مثلا بات های موتورهای جستجو , بودجه محدودی را برای سایت ها در نظر میگیرند , این موضوع برای سایت های با محتوای کم , مهم نیست اما اگر شما سایتی با محتوا زیاد دارید قطعا مورد اهمیت خواهد بود .
ادامه
شنبه 23 مهر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شاید برایتان پیش آمده باشد که به شدت بر روی سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود کار کرده اید اما محتوای شما در صفحات گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار نگرفته اند , اگر فکر میکنید که تلاشتان ارزشمند بوده پس شاید مشکل از ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو باشد.
ادامه
پنجشنبه 3 شهریور 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

پیشرفت در کسب و کارهای آنلاین مستلزم داشتن یک استراتژی سئو می باشد , داشتن یک استراتژی مناسب باعث افزایش رتبه بندی محصولات و مقالات شما خواهد شد تا زمانیکه کاربران محتوا مربوط به شما را جستجو می کنند , به وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند .
ادامه
پنجشنبه 20 مرداد 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بک لینک (Backlink) در سایت به معنای پیوند صفحات به یکدیگر است و وب سایت ها و فروشگاه هایی که ارتباطات قوی تری بین صفحاتشان داشته باشند , اعتبار بیشتری خواهند داشت . در این مطلب به توضیح نکات مربوط به کیفیت بک لینک ها می پردازیم .
ادامه
چهارشنبه 1 دی 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) یک راه دیگر برای ساخت backlinks است و نوعی سئو کلاه سیاه محسوب می شود ، ساخت بک لینک های PBN توسط افراد کاملا حرفه ای انجام می شود و هزینه ساخت زیادی را ممکن است داشته باشد و اشتباه در ساخت آن ممکن است باعث جریمه سایت شما شود .
ادامه
پنجشنبه 15 مهر 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

سئو یک سایت شامل دو بخش داخلی و خارجی می باشد , سئو داخلی شامل محتوای سایت و کدهای شما می باشد و سئو خارجی شامل عوامل بیرونی مانند بک لینک ها و شبکه های اجتماعی است . انجام موارد مربوط به سئو نیازمند داشتن دانش کافی در زمینه سئو می باشد و از انجام هرگونه فعالیتی بر روی سایت در صورت نداشتن تخصص پرهیز کنید .
ادامه
یکشنبه 30 خرداد 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

همانطور که می دانیم ، گوگل به طور مداوم به دنبال ارائه نتایج بهتر و مرتبط تر برای جستجو کاربران خود است , از این رو، به طور منظم در حال بروز رسانی الگوریتم های خود می باشد و دائما موارد قدیم مربوط به سئو را تغییر می دهد . الگوریتم Pagerank که بنیانگذاران آن سرگی برین و لری پیج بودند در اوایل روزهایی که گوگل فعالیت خود را آغار کرده اند معرفی شد و یک گام در مسیر درست بود، اما قطعا راه حل نهایی برای بهبود کیفیت نتایج جستجو نبود. در ادامه مطلب همراه ما باشید
ادامه