سه شنبه 27 تیر 1402

فناوری و تکنولوژی

با توجه به افزایش استفاده از موبایل در جامعه و تأثیراتی که این استفاده بر مغز کودکان دارد، مدیریت بهینه استفاده از این تکنولوژی بسیار اهمیت دارد. استفاده بیش از حد از موبایل می‌تواند توانایی تمرکز و یادگیری کودکان را کاهش دهد، اختلال در خواب آن‌ها ایجاد کند و توسعه شناختی و اجتماعی آن‌ها را تحت الشعاع قرار دهد. بنابراین، استفاده بهینه از موبایل، محدود کردن زمان استفاده و تشویق به فعالیت های دیگر می‌تواند به رشد سالم کودکان کمک کند.
ادامه
شنبه 28 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در عصر گجت‌ ها و گوشی‌ های هوشمند زندگی می‌کنیم و برقرای ارتباط تا به حال هرگز به این آسانی نبوده است. مهم نیست که کدام نقطه از جهان باشیم، بوسیله رسانه های اجتماعی، همیشه با دوستان خود و میلیون ها نفر دیگر در ارتباط هستیم. تنها چیزی که نیاز داریم یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت است.
ادامه
دوشنبه 19 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

شاید برایتان سوال شده باشد که یک تحلیلگر کسب و کار دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ پاسخ این سوال به عوامل خاصی بستگی دارد. ممکن است بپرسید «به چه چیزهایی بستگی دارد؟» کار یک تحلیلگر به شغل، شرکت و صنعت خاصی که در آن مشغول است بستگی دارد. البته یک سری الگوی کلی وجود دارد که او بر اساس آنها فعالیت های خود را انجام می دهد. در این مقاله به برخی از سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید پاسخ می دهیم.
ادامه
شنبه 10 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

✔️ بیش از 85 درصد سهم بازار سیستم عامل گوشی های هوشمند در سراسر جهان، متعلق به اندروید است ، از آنجایی که Google همیشه در نسخه‌های جدیدتر ویژگی‌های مناسب سازمانی و امنیتی بهتری را عرضه می کند، اکثر مشاغل به دنبال طراحی اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار خود هستند.
ادامه
دوشنبه 30 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

در دنیای زبان های برنامه نویسی همه چیز به سرعت در حال تغییر و تحول است، برای یافتن بهترین زبان برنامه نویسی طراحی اپلیکیشن موبایل باید عوامل مهمی مثل پلتفرم اجرایی، دانش تیم برنامه نویسی، هزینه و .... را در نظر بگیرید.
ادامه
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

در واقعیت افزوده شما می توانید اشیاء مجازی را به محیط های واقعی اضافه کنید . در این مقاله قصد داریم به توضیح آخرین مطالب و تغییرات واقعیت افزوده در زندگی و کسب و کار بپردازیم ، با ما همراه باشید .
ادامه
یکشنبه 20 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

واقعیت افزوده (Augmented Reality) یک نمای فیزیکی زنده ، مستقیم یا غیرمستقیم است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد به آن اضافه می‌کند. این عناصر مجازی بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS می‌باشد ایجاد می‌شود.
ادامه
جمعه 8 مرداد 1400

فناوری و تکنولوژی

اتوماسیون اداری ( office-automation ) اتوماسیون اداری به ادغام کارهای اداری مرتبط با مدیریت اطلاعات اشاره دارد. ابزارهای متعددی برای خودکار سازی کارهای اداری استفاده می شود , با گسترش پیشرفت در بخش سخت افزار و شبکه تجهیزاتی مانند دستگاههای کپی و پرینترها نیز در اتوماسیون ها قرار گرفته اند .ذخیره سازی داده های خام، انتقال داده های الکترونیکی و مدیریت اطلاعات کسب و کار الکترونیکی شامل فعالیت های اساسی یک سیستم اتوماسیون اداری می باشد. *** همراه با پیشگامان باشید***
ادامه