شنبه 13 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

انتخاب ابزار مناسب تجزیه و تحلیل اپلیکیشن موبایل برای اپلیکیشن یا پلتفرم آنلاین شما می تواند سخت و گیج کننده باشد. ما شما را از طریق بهترین ابزارهای تحلیلی که وجود دارد راهنمایی می کنیم و به شما کمک می کنیم انتخاب درستی داشته باشید!
ادامه
شنبه 6 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

مارکت پلیس ها قطعا مدل کسب و کار آینده هستند. اما کسب و کارهای مارکت پلیس چگونه کسب درآمد می کنند؟ ما محبوب ترین مدل های کسب درآمد را تجزیه و تحلیل کرده ایم و آماده اشتراک گذاری هستیم. اکنون می فهمیم که دیجی کالا، باسلام، Etsy، eBay، Amazon و Airbnb چگونه کسب درآمد می کنند.
ادامه
پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

OpenAI مدل انقلابی زبان GPT-3 را منتشر کرد، قدرتمندترین هوش مصنوعی تاکنون. بیایید ببینیم که چگونه کار می کند و چگونه می تواند به محصول شما خدمت کند.
ادامه
سه شنبه 19 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

ما هر روز از برنامه های مبتنی بر وب استفاده می کنیم. یک برنامه مبتنی بر وب یک کانال عالی برای انجام کارهای تجاری متعدد است. اما آیا استفاده از وب اپلیکیشن، راه حلی است که باید برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟ و برنامه های وب چه تفاوتی با اپلیکیشن های تلفن همراه دارند؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم.
ادامه
شنبه 9 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

برنامه های تک صفحه ای همه محتوای وب سایت را در یک صفحه قرار می دهند. آنها تجربه کاربری روانی را ارائه می دهند و زمان بارگذاری را کاهش می دهند. اما چگونه توسعه می یابند؟ نمونه های کاربردی تک صفحه ای چیست؟ تمام پاسخ ها در این مقاله آمده است.
ادامه
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

تجارت الکترونیک و به ویژه مارکت‌پلیس یکی از صنایعی است که به سرعت در حال رشد و تغییر است. اما مارکت‌پلیس ها در سال 2024 چگونه تغییر خواهند کرد؟ برای شما مطالب مهمی داریم!!!
ادامه
سه شنبه 29 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا ایده ای برای ساخت یک پلت فرم فروش آنلاین دارید؟ راهنمای دقیق ما در مورد نحوه ایجاد یک بازار مارکت پلیس آنلاین را بخوانید و زمان تقریبی توسعه و برآورد هزینه را بدست آورید.
ادامه
شنبه 26 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا برای نوآوری در اپلیکیشن خود در سال 2023 آماده هستید؟ ما در این صنعت تحقیق کرده‌ایم و دقیقاً می‌دانیم که چگونه می‌توانید در جایگاه خود پیشگام شوید. در این مقاله، روندهایی در توسعه وب را بیان نموده ایم که قطعا ارزش دنبال کردن و مطالعه را دارد! با ما همراه باشید.
ادامه
سه شنبه 22 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

چگونه می توان بدون صرف هزینه های گزاف یک وب اپلیکیشن ساخت؟ در این مقاله، با رویکردهای مختلف برای توسعه وب اپلیکیشن و همچنین راهکارهایی برای صرفه جویی در هزینه طراحی آن آشنا خواهید شد. در پایان، یاد خواهید گرفت که چگونه هزینه تقریبی برنامه وب خود را محاسبه کنید.
ادامه
شنبه 19 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

راه‌اندازی یک کسب و کار از طریق ساختن اپلیکیشن موبایل کار ساده‌ای نیست. شما باید روی تجربه و تکنولوژی شرکت‌های موفق حساب کنید و در مسیر اثبات شده آن‌ها پیش بروید. داشتن یک برنامه برای مدل کسب و کار یکی از مهم‌ترین عناصر ایجاد کسب و کار آنلاین است، ما در این مقاله، جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.
ادامه
یکشنبه 28 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

برای اینکه معاملات شما به درستی انجام شود، باید کاربرانی داشته باشید که درگیر و متعهد به پلتفرم شما باشند. یک راه محبوب برای رسیدن به این هدف این است که پلتفرم خود را به چیزی فراتر از یک بازار آنلاین تبدیل کنید: یک جامعه. این استراتژی توسط محبوب ترین مارکت پلیس های دنیا مانند Airbnb و Etsy مورد استفاده قرار گرفته است. استارتاپ آلمانی PaulCamper ، برای اجاره ون های کمپر، از تاکتیک های جامعه سازی استفاده کرد تا عرضه خود را تقریباً پنج برابر کند. در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید.
ادامه
یکشنبه 28 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

تکنیک هایی برای افزایش اعتماد بین ارائه دهندگان و مشتریان و افزایش تراکنش ها. یکی از بزرگترین مشکلاتی که مشاغل بازار باید با آن مقابله کنند موضوع ترس است. هر زمان که مشتریان و ارائه دهندگان درگیر معاملات می شوند، موارد متعددی از اضطراب و نگرانی در مشتریان ظاهر می شود.
ادامه