سه شنبه 20 تیر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

یک مهندس تست نرم افزار اغلب به عنوان بخشی از تیم تضمین کیفیت یک شرکت نرم افزاری کار می کند. او نرم افزار را بررسی می کند تا مطمئن شود که برنامه ها یا برنامه های کاربردی به درستی کار می کنند.
ادامه
دوشنبه 19 تیر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

هر شرکتی می تواند از مولدهای تصویر هوش مصنوعی استفاده کند، آنها ابزارهایی قدرتمند برای تولید محتوای بصری ارائه می‌دهند و به کسب‌وکارها مزیت رقابتی مناسبی ارائه می‌دهند. با این حال، مانند هر ابزار دیگری، آنها باید مسئولانه و با درک روشنی از پتانسیل و محدودیت‌هایشان استفاده شوند. بررسی ویژگی های ابزارهای هوش مصنوعی و تصور اینکه آینده ابزارهای تولید تصویر با هوش مصنوعی و کسب و کارهایی که از قدرت آنها برای توسعه خود استفاده می کنند چگونه باشد بسیار جذاب خواهد بود.
ادامه
سه شنبه 7 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله سعی شده تا آخرین متدهای سئو به علاقه مندان ارائه گردد که با رعایت مواردی که در ادامه ذکر خواهد سایت شما در نتایج گوگل نتایج چشمگیری خواهد داشت .
ادامه
سه شنبه 23 اسفند 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در طول سال های گذشته، نقش نوشتن متن تجربه کاربری (UX Writing) در طراحی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این امر امروزه دیگر به نوشتن اجزای متنی ختم نمی شود، بلکه به افراد در کسب تجربه کاربری بهتر کمک می کند. در این مقاله، می خواهیم در مورد اهمیت UX Writing در طراحی UI/UX و چرایی اهمیت آن صحبت کنیم.
ادامه
شنبه 20 اسفند 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

برای اینکه بدانید تجربه کاربری محصول شما چقدر خوب است و کاربران چگونه آن را درک می ‌کنند، باید راندمان طراحی UX را اندازه بگیرید و اطلاعات به روزی نسبت به آن دریافت کنید. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ با نظارت بر معیارهای اصلی و استفاده از ابزارها و خدمات تخصصی. ما قصد داریم تمام ویژگی های اندازه گیری راندمان UX را با شما به اشتراک بگذاریم.
ادامه
پنجشنبه 18 اسفند 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

طرح ‌های با ارزش الهام بخش مردم می شوند، احساسات آنها را برانگیخته می کنند و آنها را تشویق به عمل می کنند (تشویق به خرید، اقدام به مشارکت و...). بسیاری از کارآفرینان فرصت‌ های تجاری را که طراحی گرافیک بوجود می آورد را از دست می ‌دهند، زیرا سعی نمی‌ کنند مشتریان را به صورت احساسی جذب کنند. برای اینکه در اوج بمانید، باید مردم را از هر نظر راضی نگه دارید و به آنها وعده آینده بهتری را با محصول یا خدمات خود بدهید. همچنین، باید تفاوت بین یک طراحی عالی و کافی را درک کنید.
ادامه
یکشنبه 16 بهمن 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

وقتی به سؤالاتی مانند "چرا مردم به پروژه ما نیاز دارند؟" و "چه کاری را می توانیم بهتر از بقیه انجام دهیم؟" پاسخ دادید، باید در مورد ایجاد یک تجربه کاربری عالی فکر کنید. در این مرحله، شما باید بفهمید که مردم دوست دارند چه کاری را در چه زمانی انجام دهند، چه احساسی در هنگام انجام آن دارند و به طور کلی چگونه با اپلیکیشن های مختلف تعامل دارند.
ادامه
شنبه 24 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

قبل از خواندن این مقاله باید بدانید که تجربه کاربری چیست، منظور از تجربه کاربری (UX)، تجربه کلی کاربران در هنگام تعامل با یک محصول دیجیتال است، UX با تجربه احساسی کاربر از یک محصول درگیر می شود، بنابراین استفاده از محصولات نرم افزاری ایجاد شده، ساده و راحت باید باشد تا تجربه مثبتی را ارائه دهد.
ادامه
یکشنبه 18 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تصور کنید در خانه نشسته اید و طبق معمول در اینترنت گشت و گذار می کنید، یک تب جدید در مرورگر خود باز می کنید تا اخبار روز را بخوانید. اخباری راجع به مشکلات یک کشور دیگر، مهار آتش سوزی توسط آتش نشانان (شاید یک یا دو بچه گربه هم در این حادثه نجات یافته باشد) و مسائلی از این قبیل، اغلب موضوعات معمولی. در این میان ناگهان به مقاله‌ای در مورد یک اپلیکیشن جدید برمی خورید. پس از مطالعه مقاله و حتی امتحان کردن این اپلیکیشن، از خوتان می پرسید: بسیار خوب، این برنامه سرگرم کننده است و کاربردهای زیادی دارد. اما چگونه و چرا رایگان است؟
ادامه
سه شنبه 13 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تلگرام مارکتینگ نوعی بازاریابی پیام رسان است که به معنای تبلیغ یک برند از طریق تلگرام است. با استفاده از یک کانال، می‌توانید مخاطبین خود را افزایش داده، فروش را افزایش دهید و خدمات و محصولات خود را در دسترس مخاطبین خود قرار دهید.
ادامه
شنبه 19 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

سئوی محلی سنگ بنای موفقیت هر کسب و کار اینترنتی برای دستیابی به مشتریان در منطقه خود است. مخاطبان محلی معمولا همیشه به دنبال یافتن فروشگاه‌ها و دریافت خدمات در منطقه خود هستند و از آنجا که کسب و کار شما در آن منطقه حضور دارد، شما نزدیکترین گزینه برای مشتریان بالقوه محسوب می شوید.
ادامه
چهارشنبه 16 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

یک بازاریابی محتوایی موثر برای یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی، شامل کمپین‌های ایمیلی، کمپین های موفق کلیکی، استراتژی رسانه‌های اجتماعی و سایر موارد کلیدی است. وقتی صحبت از استراتژی کلی بازاریابی اینترنتی می شود، محتوا تنها رشته ای است که همه چیز را به هم وصل می کند.
ادامه