کسب و کار آنلاین
جستجو
چگونه اولین ارائه دهندگان مناسب را قبل از اینکه پلتفرم شما مشتری داشته باشد وارد کنید. در مقایسه با تجارت الکترونیک سنتی، بیشتر چالشهای منحصربهفرد یک بازار ناشی از دو طرف بازار است: مشتریان و ارائهدهندگان. هنگام راهاندازی یک بازار آنلاین، شما باید مشکل مرغ و تخممرغ را حل کنید، چگونه مشتریانی را با عرضه کنندگان محدود به دست آوریم و چگونه میتوانیم عرضه کنندگان بازار را تنها با چند مشتری جذب کنیم.
ادامه بسیاری از کارآفرینان در مراحل اولیه بازار آنلاین توجه زیادی به تعداد کاربرانی دارند که در بازار آنها ثبت نام می کنند. این اشتباه است. تعداد کاربر به اصطلاح معیاری است که به شما نمی گوید آیا بازار واقعاً نیازهای کاربران شما را برآورده می کند یا خیر. هدف هر بازاری تسهیل معاملات بین کاربران است. بدون تراکنش، بازار شما برای کسی ارزشی ایجاد نمی کند به همین دلیل است که برای طراحی دقیق فرآیند خرید در فروشگاه آنلاین باید زمان صرف کرد.
ادامه چگونه به مشتریان خود کمک کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند موفقیت شما به این بستگی دارد که بتوانید تقاضاها را به عرضه کنندگان متصل کنید، در این مقاله ما در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.
ادامه با رشد سریع تعداد خدمات آنلاینی که برای جلب توجه مردم رقابت می کنند، دامنه توجه مردم کمتر شده استT اگر در عرض چند ثانیه روی کاربران خود تأثیری نگذارید، آنها پلتفرم شما را رها خواهند کرد.
ادامه هنگام ایجاد اولین نسخه از پلتفرم مارکت خود باید روی آن چه تمرکز کنید. هنگامی که مراحل اولیه کشف مشکلات مشتری را طی کردید، باید ایده نسبتا خوبی در مورد مشکلات واقعی کاربران خود و نحوه حل آنها داشته باشید. به عبارت دیگر، شما باید به تناسب مشکل/راه حل نزدیک باشید. گام بعدی دستیابی به تناسب محصول/بازار است، یافتن یک بازار نسبتا بزرگ با محصولی که بتواند آن بازار را راضی کند.
ادامه طبق ادعای فوربس، تنها به ۷ ثانیه زمان نیاز است تا برداشت اولیه در مشتریان شکل گیرد، این بدان معناست که داشتن یک برند شایسته به شما این امکان را می دهد تا به هدف خود برسید و مشتریان بیشتری به دست آورید. بنابراین اگر فکر می کنید که در مسیر برندینگ خود عقب افتاده اید، قدم بعدی شما اصلاح و بهبود برند باید باشد.
ادامه پلتفرم بدون کاربر نسازید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای اعتبار بخشیدن به ایده بازار آنلاین خود انجام دهید. تشخیص یک ایده بازار آنلاین خوب یا یک مدل کسب و کار قابل اجرا معمولا دشوار است. اگر شما یک کارآفرین مشتاق و خلاق هستید که در نظر دارید کسب و کار خود را در بازار آنلاین ایجاد کنید، به احتمال زیاد قبلاً در مورد این موضوع مورد نظر خود تحقیق کرده اید و امیدوارم فصل های قبلی این راهنمای ایجاد یک بازار مارکت پلیس را مطالعه کرده باشید. شما اکنون ایده بازار آنلاین خود را متبلور کرده اید و یک مدل کسب و کار برای بازار خود انتخاب کرده اید.
ادامه یک استراتژی قیمت گذاری را پیدا کنید که برای همه مناسب باشد، برای شما، ارائه دهندگان و مشتریان پلتفرم. به عنوان مالک مارکت پلیس، قیمت گذاری خدمات یکی از مهم ترین تصمیماتی است که باید بگیرید. این امر به ویژه زمانی صادق است که از رایج ترین مدل درآمد بازار یعنی مدل دریافت کمیسیون استفاده می کنید. اما اندازه کمیسیون شما چقدر باید باشد؟ چه میزان از هر فروش؟
ادامه تنها ساخت، انتخاب و طراحی یک وب سایت کافی نیست، زیرا همه کسب و کارها به این سه نیاز دارند. انتخاب شیوه درست طراحی یک وب سایت با توجه به نوع آن مهم است. وب سایتی که به خوبی طراحی شده باشد برای به کار گیری استراتژی های بازاریابی مختلفی که به رشد کسب و کار هدف کمک می کنند، استفاده می شود. احتمالا نمی دانید که چگونه نوع وب سایت خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله اطلاعات مفیدی را به شما در این زمینه ارائه می دهیم.
ادامه در دنیای امروز، حفظ محیط زیست و کاهش تولید پسماندها بسیار مهم است. با وجود اینکه بسیاری از مردم برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی و گرم شدن زمین تلاش می کنند، اما هنوز هم تولید پسماندها و آلودگی های محیطی بسیار زیاد است. با استفاده از فناوری های دیجیتال، می توانیم این مشکلات پیش بینی شده را مدیریت نمود، به نحوی که تاثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشد. یکی از این ابزارها، اپلیکیشن بازیافت است.
ادامه فرآیند شناخته شدن نام تجاری و گسترش پایگاه مشتریان وفادار شما به زمان زیادی نیاز دارد، به همین دلیل است که خدمات وایت لیبل پدیدار شدند. شرکت های معتبر زیادی در سراسر دنیا از خدمات وایت لیبل در فعالیت های معمول خود برای اهداف مختلف استفاده می کنند. بیایید نگاهی به نکات اصلی خدمات توسعه وایت لیبل بیندازیم و همه جوانب مثبت و منفی آن را بررسی کنیم.
ادامه صبحانه را تنها، ناهار را با دوستت و شام را با دشمنت بخور!!! ما حدس می زنیم که احتمالا متخصصان تغذیه این ضرب المثل را ایجاد کرده باشند، زیرا این قاعده به مردم اجازه می دهد تا زندگی سالم تری داشته باشند، اما به این معنی هم نیست که همه به آن پایبند هستند.
ادامه