پنجشنبه 4 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

پلتفرم بدون کاربر نسازید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای اعتبار بخشیدن به ایده بازار آنلاین خود انجام دهید. تشخیص یک ایده بازار آنلاین خوب یا یک مدل کسب و کار قابل اجرا معمولا دشوار است. اگر شما یک کارآفرین مشتاق و خلاق هستید که در نظر دارید کسب و کار خود را در بازار آنلاین ایجاد کنید، به احتمال زیاد قبلاً در مورد این موضوع مورد نظر خود تحقیق کرده اید و امیدوارم فصل های قبلی این راهنمای ایجاد یک بازار مارکت پلیس را مطالعه کرده باشید. شما اکنون ایده بازار آنلاین خود را متبلور کرده اید و یک مدل کسب و کار برای بازار خود انتخاب کرده اید.
ادامه
چهارشنبه 3 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

یک استراتژی قیمت گذاری را پیدا کنید که برای همه مناسب باشد، برای شما، ارائه دهندگان و مشتریان پلتفرم. به عنوان مالک مارکت پلیس، قیمت گذاری خدمات یکی از مهم ترین تصمیماتی است که باید بگیرید. این امر به ویژه زمانی صادق است که از رایج ترین مدل درآمد بازار یعنی مدل دریافت کمیسیون استفاده می کنید. اما اندازه کمیسیون شما چقدر باید باشد؟ چه میزان از هر فروش؟
ادامه
سه شنبه 2 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

تنها ساخت، انتخاب و طراحی یک وب سایت کافی نیست، زیرا همه کسب و کارها به این سه نیاز دارند. انتخاب شیوه درست طراحی یک وب سایت با توجه به نوع آن مهم است. وب سایتی که به خوبی طراحی شده باشد برای به کار گیری استراتژی های بازاریابی مختلفی که به رشد کسب و کار هدف کمک می کنند، استفاده می شود. احتمالا نمی دانید که چگونه نوع وب سایت خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله اطلاعات مفیدی را به شما در این زمینه ارائه می دهیم.
ادامه
یکشنبه 22 مرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

در دنیای امروز، حفظ محیط زیست و کاهش تولید پسماندها بسیار مهم است. با وجود اینکه بسیاری از مردم برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی و گرم شدن زمین تلاش می کنند، اما هنوز هم تولید پسماندها و آلودگی های محیطی بسیار زیاد است. با استفاده از فناوری های دیجیتال، می توانیم این مشکلات پیش بینی شده را مدیریت نمود، به نحوی که تاثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشد. یکی از این ابزارها، اپلیکیشن بازیافت است.
ادامه
دوشنبه 1 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

فرآیند شناخته شدن نام تجاری و گسترش پایگاه مشتریان وفادار شما به زمان زیادی نیاز دارد، به همین دلیل است که خدمات وایت لیبل پدیدار شدند. شرکت های معتبر زیادی در سراسر دنیا از خدمات وایت لیبل در فعالیت های معمول خود برای اهداف مختلف استفاده می کنند. بیایید نگاهی به نکات اصلی خدمات توسعه وایت لیبل بیندازیم و همه جوانب مثبت و منفی آن را بررسی کنیم.
ادامه
یکشنبه 30 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

صبحانه را تنها، ناهار را با دوستت و شام را با دشمنت بخور!!! ما حدس می زنیم که احتمالا متخصصان تغذیه این ضرب المثل را ایجاد کرده باشند، زیرا این قاعده به مردم اجازه می دهد تا زندگی سالم تری داشته باشند، اما به این معنی هم نیست که همه به آن پایبند هستند.
ادامه
چهارشنبه 26 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

"ریزش یا نشت بازار" به معنی از دست دادن معاملات درون پلتفرم و عدم دریافت کمیسیون است. به عبارت دیگر، این یک مشکل بزرگ برای ارائه دهندگان سیستم است که افراد معاملات خود را خارج از سیستم پرداخت شما انجام می دهند.
ادامه
سه شنبه 25 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

انواع مدل های کسب و کار بازار آنلاین را مقایسه کنید و استراتژی درآمدی را بیابید که بیشترین رشد و درآمد را برای شما به ارمغان می آورد.
ادامه
دوشنبه 24 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

✔️ چگونه فرصت های بازار را شناسایی کنیم و آنها را به ایده های تجاری عالی تبدیل کنیم. مقاله دوم راهنمای نحوه ایجاد یک بازار آنلاین (مارکت پلیس) بر ایده‌های خوب بازار آنلاین تمرکز دارد، چگونه می‌توان به یکی از این ایده‌ها دست پیدا کرد و فهمید که آیا این ایده خوب است یا خیر.
ادامه
دوشنبه 17 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

مقدمه ای بر بازارهای آنلاین: آنها چه هستند، چرا در حال رونق هستند و چرا باید در آن حضور داشته باشیم.
ادامه
پنجشنبه 13 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

هنگامی که تصمیم به ایجاد یک محصول نرم افزاری جدید گرفتید، گام بعدی شما باید شرح ویژگی های محصول و هدف اصلی آن باشد. اینجاست که ایجاد یک محصول حداقلی قابل اجرا به کمکتان می آید. در این مقاله به تعریف MVP، انواع آن، مزایا و مراحل توسعه آن می پردازیم. با ما همراه باشید و سوالات خود را از ما بپرسید!
ادامه
شنبه 1 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

محصولات موفق معمولاً فرمول مشخصی برای موفقیت خود ندارند، اما می توان برخی از عناصر شناخته شده در صنعت برنامه نویسی مانند ارائه پشتیبانی خوب برای مشتریان، تجربه کاربری عالی، زیرساخت فناوری قابل اعتماد و غیره را به خوبی پیاده سازی و ارائه کرد. در این میان، دو عامل مهمی که به راحتی با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند، پیش نیازهای تجاری و عملکردی هستند، به ویژه در هنگامی که مفهوم "امکانات" مورد بحث قرار می گیرد، برای مثال، داشتن ویژگی «پایش موقعیت مکانی» برای اپلیکیشن شما یک پیش نیاز تجاری نیست، "روشی که به واسطه آن کارفرمایان بتوانند از موقعیت مکانی کارکنان خود در حین کار آگاه شوند" یک پیش نیاز تجاری است.
ادامه