شنبه 14 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

طراحی اپلیکیشن های موبایل یک هنر است و ما در شرکت پیشگامان دامنه فناوری، بیش از 30 نوع اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارهای مختلف ساخته ایم. باید گفت که برای موفقیت واقعی چیزی بیش از یک ایده لازم است، بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در سال ۲۰۲۰، کاربران در مجموع ۲۱۸ میلیارد اپلیکیشن را در تلفن های همراه خود دانلود کردند. شما باید در این شرایط از دیگران متمایز باشید و یک ایده نوآورانه پرورش دهید که کاربران نهایی بتوانند با شما و اپلیکیشن‌تان در ارتباط باشند.
ادامه
سه شنبه 20 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

اقتصاد گیگ به سرعت در حال رشد است (اقتصاد گیگ یا gig economy عملا یک بازار آزاد است که در آن افراد بدون اینکه به‌شکل ثابت یا برای طولانی مدت به استخدام یک کسب و کار و کارفرما در بیایند، در ازای انجام یک پروژه یا کار کوتاه‌مدت، دستمزد می‌گیرند.) زیرا متخصصان بیشتری از مهارت های خود به عنوان فریلنسر استفاده می کنند. در یک تحقیق صورت گرفته در سال 2020 ، حدود 30 درصد نیروهای متخصص در آمریکا بصورت فریلنسر فعالیت می کنند. فریلنسر چیست و چرا افراد می توانند فریلنسر شوند؟ در این مقاله به توضیج اینکه فریلنسری چیست، مزایا و معایب فریلنسری و تفاوت آن را با کار تمام‌وقت توضیح می‌دهیم.
ادامه
سه شنبه 20 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

یکی از بخش های مهم زندگی ما که در سالهای اخیر دستخوش تغییر شده است ، آموزش و پروش است. نیاز همه افراد به آموزش آنلاین بعد از همه گیری کرونا، شرایط اقتصادی، اتلاف زمان و هزینه در رفت و آمد و ... دو چندان شد. یکی از بهترین روش های استفاده از آموزش آنلاین از طرق اپلیکیشن های موبایل است، افراد می توانند هر برنامه آموزشی را که می خواهند به سادگی نصب کنند و تنها با چند کلیک در خانه، سرکار، سفر آموزش مورد علاقه خود را دنبال کنند.
ادامه
شنبه 17 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

ما روزانه از برنامه های مختلف تلفن همراه استفاده می کنیم، اما آیا می دانید تعداد زیادی برنامه وجود دارد که شکست خورده اند؟ هر صاحب برنامه باید اپلیکیشن خود را محبوب و مورد تقاضا کند، اما برخی از کارآفرینان با اشتباهاتی که می کنند، منجر به شکست برنامه می شوند.
ادامه
پنجشنبه 15 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر ایده تجاری برای یک اپلیکیشن موبایل دارید اما در مورد نحوه ایجاد و نوشتن طرح تجاری(بیزینس پلن) خود مطمئن نیستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. بیزینس پلن نه تنها هنگام راه اندازی یک کسب و کار، بلکه برای تغییرات آینده یا گسترش کسب و کار فعلی شما یک ابزار ضروری محسوب می شود. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم طرح های تجاری را بیش از حد گیج کننده می دانند! بنابراین ما تهیه آن را به مراحل ساده ای تقسیم کردیم و نمونه هایی را ارائه دادیم تا کار سختی به نظر نرسد.
ادامه
چهارشنبه 14 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر این مطلب را می خوانید، به احتمال زیاد صاحب یک کسب و کار هستید. و اگر در حال حاضر تجارتی دارید، شکی نیست که کسب و کار شما در سال ۲۰۲3 به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارد! یکی از بخش‌های مهم موفقیت در کسب و کار، پیدا کردن مشتری است، از آنجایی که امروزه افراد وقت زیادی را در دستگاه های تلفن همراه خود سپری می‌کنند، در نتیجه منطقی است که شما نیز در آنجا حضور داشته باشید.
ادامه
دوشنبه 12 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

برای افرادی که قصد طراحی اپلیکیشنی موفق و پولساز را دارند این سوال مطرح است که با وجود بیش از 2 میلیون برنامه در اپ استور ها چگونه اپلیکیشنی متمایز و کارآمد بسازند و چه عواملی باعث موفقیت یک اپلیکیشن میشود؟؟
ادامه
سه شنبه 21 فروردین 1403

فناوری و تکنولوژی

هزینه طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی به عوامل و پارامترهای مختلفی مثل امکانات، نوع پلتفرم، زبان برنامه نویسی ، مدت ساخت و...بستگی دارد. یکی از پارمترهای مهم سفارش ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن معتبر و حرفه ای است.
ادامه
چهارشنبه 7 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

برای موفقیت در عصر دیجیتال، چه شرکت های بزرگ و چه کسب و کارهای کوچک باید اپلیکیشن های موبایلی و تحت وب بسازند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند، شرکت هایی که از انواع مختلف اپلیکیشن‌ها برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده می‌کنند شانس موفقیت بیشتری دارند.
ادامه
یکشنبه 19 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

در گذشته برای دریافت سرویس های خدماتی مجبور به خرید روزنامه و چک کردن صفحه نیازمندی های بودیم تا بتوانیم با موسسات مختلف تماس بگیریم و درخواست خود را ثبت کنیم. اما امروزه دیگر چنین نیست و به لطف توسعه اپلیکیشن های مختلف به راحتی می توانیم تمامی کارهای خود را تنها با لمس چند گزینه و به صورت آنلاین انجام دهیم.
ادامه
سه شنبه 22 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

◀️ هنگامی که قصد راه‌اندازی کسب و کاری جدید، و طراحی اپلیکیشن را دارید، دوست دارید کیفیت بالا و هزینه اندک را در کنار هم داشته باشید. اگر صادقانه بگوییم، همه می‌خواهند تا حد امکان در بودجه خود صرفه‌جویی کنند اما نمی خواهند این کاهش هزینه منجر به کاهش کیفیت و شکست پروژه شود، موافقید؟ به همین دلیل است که دانستن تمام مشکلات و مراحل بودجه‌بندی توسعه یک نرم‌افزار مهم و حیاتی است.
ادامه
دوشنبه 21 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

✳️ دارو یکی از نیازهای زندگی است، و اپلیکیشن های حوزه سلامت و پزشکی هم مانند اپلیکیشن های خرید و فروشگاهی مورد نیاز افراد جامعه است. این اپلیکیشن ها با وضعیت فراگیر شدن بیماریهای مسری در جهان بسیار ضروری تر از قبل هستند، یک بیمار برای درمان به دارو نیاز دارد، اما با توجه به وضع جسمانی خود، نمی توانند برای خرید آن اقدام کنند.
ادامه