آموزش دیجیتال مارکتینگ
جستجو
اهمیت وب سایت ها و فروشگاههای اینترنتی هر روز در حال افزایش است , شرکت های زیادی در پی ارتقا رتبه های جستجو و تولید محتوای مناسب برای وب سایت خود می باشند . رتبه صفحات سایت برای شرکت ها و کسب و کار های اینترنت حائز اهمیت است , نکات زیادی راجع به سئو و بهینه سازی وجود د ارد که برخی از آنها درست و برخی نادرست می باشد . در ادامه مطلب همراه ما باشید
ادامه شما به عنوان یک صاحب کسب و کار , باید وب سایت خود را همیشه تست و بهینه سازی کنید . صفحات اصلی سایت و حتی تبلیغات را بهینه کنید تا بتوانید بازدیدکنندگان خود را تبدیل به مشتری نمایید .
ادامه در این مقاله با 4 مورد از روشهای بازاریابی با اینستاگرام آشنا می شوید . با ما در ادامه مطلب همراه شوید .
ادامه چگونه برای بازاریابی در اینستاگرام شروع کنید؟ حدود 200 میلیون حساب کسب و کار در اینستاگرام وجود دارد که روزانه افراد زیادی از آنها بازدید می کنند که شما هم میتوانید از این قابلیت برای کسب و کار خود بهره ببرید. در اکانت کسب و کار شما به اطلاعات آماری اکانت خود دسترسی پیدا می کنید و از این اطلاعات می توانید برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید، علاوه بر اطلاعات آماری، اطلاعات تماس کسب و کار شما نیز نمایش داده می شود، قابلیت خرید مستقیم و استیکرهای تعاملی استوری نیز در این قابلیت وجود دارد که متاسفانه برای کاربران ایرانی در دسترس نخواهد بود. در این مقاله، شما می توانید آنچه را که بازاریابان باید درباره نمایه های کسب و کار جدید Instagram بدانند ، را یاد بگیرید .
ادامه چگونه در اینستاگرام ویدئو زنده دو نفره داشته باشیم آیا شما به دنبال یک راه خلاق برای بهبود داستان خود در Instagram هستید؟ چگونه می توان از Instagram Live با مهمان استفاده کرد؟ در این مقاله، شما نحوه استفاده از Instagram Live with Friends را خواهید آموخت.
ادامه تبلیغات یعنی مجموعـه روش هایی که با پیام دادن، معرفی کردن، نشان دادن یا بـر شمـردن محاسن و موارد استفاده از یک کالا یا خدمت در مصرف کننده احتمالی کشش و انگیزه ایجاد نموده و در انتخاب او اثر می گذارد.
ادامه یکی از ابزارهای شرکت گوگل که میتواند به ما در تولید محتوا کمک کند گوگل ترندز ( google trends ) است . با گوگل ترندز ( google trends ) می توان آمار جستجو و سلیقه های مردم را بررسی و از آن در تولید محتوا استفاده نمود . *** با پیشگامان در این مقاله همراه باشید ***
ادامه نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید میشود، میپردازد. این محتوا و اطلاعات میتواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدیو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور العملها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… تولید و منتشر گردد . *** همراه با پیشگامان باشید***
ادامه