پنجشنبه 24 اسفند 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

نحوه طراحی وب‌سایت، تأثیر زیادی بر روی تجربه کاربری و عملکرد آن دارد، حتی برای بازدیدکنندگانی که هیچ دانش طراحی ندارند. برای جستجوگران پرمشغله که به دنبال پاسخ‌های سریع هستند، تأثیر اولیه قوی کلیدی است.
ادامه
دوشنبه 7 اسفند 1402

استارتاپ

پیش از شروع کسب و کار، باید به طور کامل برای اجرای آن برنامه ریزی کنید و به خاطر داشته باشید که به طور قطع در هنگام اجرا با مشکلاتی روبرو خواهید شد. برای اداره یک کسب و کار موفق، باید خود را با شرایط متغیر تطبیق دهید. یادگیری نحوه راه اندازی کسب و کار خود شامل انجام تحقیقات گسترده بازار در زمینه کاری شما و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه شما است که بخش مهمی از تهیه یک برنامه تجاری است.
ادامه
چهارشنبه 11 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر اینجا و در حال خواندن این مقاله هستید، ممکن است ایده ای در مورد قدرت تحقیق کلمات کلیدی SEO داشته باشید و از قبل بدانید که تحقیق کلمات کلیدی اساس موفقیت SEO است. تقریباً می توانیم بگوییم که تحقیق کلمات کلیدی، برای اکثر کمپین های SEO ضروری است.
ادامه
دوشنبه 9 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

این راهنما جهت آموزش کامل مباحث سئو آماده شده است، از یافتن اصطلاحات و عبارات (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک ارگانیک و مناسبی را به وب سایت شما ایجاد کنند، تا اینکه سایت شما برای موتورهای جستجو دوستانه باشد (friendly to search engines)، تا لینک سازی و بازاریابی ارزش منحصر به فرد سایت شما. موتورهای جستجو چگونه کار می کنند: خزش، نمایه سازی و رتبه بندی
ادامه
دوشنبه 22 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

آیا شما هم از موفقیت بازارهای آنلاین چیزی شنیده اید؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه یک بازار آنلاین ایجاد کنید؟ در این راهنمای گام به گام، همه چیزهایی که در مورد ایجاد یک بازار مارکت پلیس باید بدانید را مرور خواهیم کرد. از توسعه یک وب‌سایت آنلاین گرفته تا راه‌اندازی و رشد کسب‌وکارتان.
ادامه
چهارشنبه 21 تیر 1402

فناوری و تکنولوژی

شهر هوشمند با استفاده از فناوری ها و خدمات هوشمند، بهبود کیفیت زندگی شهروندان را هدف قرار می‌دهد و بهره‌وری منابع و توسعه پایدار را ترویج می‌دهد. امیدواریم که با پیشرفت فناوری‌ها، شهر هوشمند تبدیل به واقعیت بیشتری شود و زندگی شهروندان را بهبود بخشد.
ادامه
شنبه 5 اسفند 1402

استارتاپ

همه ما به دنبال راه هایی برای کسب درآمد بیشتر آنلاین هستیم. راه اندازی و اداره یک کسب و کار کوچک قطعا جذابیت های خود را دارد، اما با مجموعه ای از چالش های خاص خود نیز همراه است. حقیقت این است که راه اندازی هر نوع کسب و کار، سختی های خود را دارد و اولین قدم برای شروع، فکر کردن به یک ایده است. در این راهنما، ما چندین ایده کسب و کار آنلاین را برای مبتدیان و کارآفرینان با تجربه، و همچنین مراحل راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به شما ارائه خواهیم داد.
ادامه
شنبه 28 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بررسی و ردیابی کلمات کلیدی به طور کامل، بخشی از تحقیق کلمات کلیدی نیست، اما به تکمیل این فرآیند کمک می کند و می تواند بر فعالیت های آینده تحقیق کلمات کلیدی شما تأثیر بگذارد.
ادامه
دوشنبه 23 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

در سالهای اخیر با رشد تکنولوژی، این صنعت نیز رشد زیادی در حوزه های خردی آنلاین بلیط، رزرو هتل و اقامتگاه، و معرفی اماکن و جاذبه ها داشته است. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن های پرطرفدار در زمینه اقامت می پردازیم.
ادامه
سه شنبه 24 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

ما می‌خواهیم روی سئوی داخل صفحه on-page زمان بگذاریم، زیرا کلمات کلیدی خوب بدون اینکه هوشمندانه آنها را در استراتژی on-page خود بگنجانیم، هیچ ارزشی ندارند. در واقع، تحقیق کلمات کلیدی ما تقریباً تمام جنبه‌های استراتژی سئوی on-page ما را هدایت و راهنمایی می‌کند.
ادامه
شنبه 21 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تحقیق کلمات کلیدی فقط در مورد پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب نیست، بلکه در مورد یافتن کلمات کلیدی مرتبط یا معنایی مناسب برای گروه بندی نیز می باشد. کلمات کلیدی مرتبط مهم هستند زیرا به ساخت محتوای شما و افزودن ارتباط موضوعی کمک می کنند و به رتبه بندی وب سایت شما کمک می کنند.
ادامه
سه شنبه 17 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

حالا باید لیستی کامل از کلمات کلیدی در اکسل خود داشته باشید که آنها را بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی کرده اید. حالا ممکن است با خودتان فکر کنید که "برای کدام کلمات کلیدی باید محتوا تولید کنم؟"
ادامه