نقش روابط عمومی در تجارت
نقش روابط عمومی در تجارت

روابط عمومی شامل ایجاد یک ارتباط مطلوب براي شرکتها و محصولاتی است که طرفداران اصلی آنها از انواع راهها و ابزار ارتباطی استفاده می کنند. در قدیم، متخصصان روابط عمومی و اعضاي یک رسانه خبري به منظور ایجاد یک تصویر مطلوب در رابطه با محصول و شرکت، از طریق تبلیغ سازمان و یا محصول به وسیله رسانه هاي مختلف، فعالیت می کردند اما امروزه نقش روابط بسیار گسترده است و شامل: - ایجاد آگاهی و تصویر مطلوب براي شرکت و مشتري از طریق رسانه هاي مرتبط با موضوع - کنترل دقیق رسانه هاي مختلف بر نظرات عمومی در رابطه با شرکت و محصولات - کنترل بحران ها و مشکلاتی که شرکت و محصولاتش را تهدید می کند - ایجاد حسن نیت در میان افراد جامعه در مورد شرکت مورد نظر در اینجا بیشتر توجه ما بر این که چگونه روابط عمومی از طریق تولید محصولات و آرم شرکت بازار را حمایت می کند، معطوف می گردد. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که شرکتهاي سهام داري وجود دارند که به اهداف روابط عمومی دست می یابند، از جمله کارمندان و گروههاي غیر شخصی در بازار. بعضی رسانه ها بیشتر توجه خود را بر روي شرکت و محصولاتی که اغلب در اختیار مخاطبان قرار می دهند متمرکز می کنند و به بازاریابان و فروشندگان سودهاي کلانی را پیشنهاد می دهند. در بسیاري از شرکتهاي بزرگ روابط میان سرمایه داران و روابط مالی که بین آنها وجود دارد در نوع خود منحصر به فرد و ویژه است. *** همراه با پیشگامان باشید***

ادامه
نحوه ایجاد ارتباط موثر با مشتری با استفاده از ابزارهای هوشمند
نحوه ایجاد ارتباط موثر با مشتری با استفاده از ابزارهای هوشمند

پیشرفت اتوماسیون های کسب و کار چگونه می تواند به کسب و کار کمک کند ؟ استفاده از هوشی مصنوعی میزان بهره‌وری را در شناسایی و هدف قراردادن مشتری‌های مناسب افزایش خواهد داد؛ اما چگونه می‌توان از آن برای حفظ رابطه میان شرکت و مشتری‌ استفاده کرد؟ ۴ روش زیر به شما در این مورد کمک خواهند کرد. ***با پیشگامان همراه باشید***

ادامه
مدیریت خدمات مشتریان
مدیریت خدمات مشتریان

اصولا" دوام تجارت هر بنگاه وابسته به خدمات ارایه شده از سوی آن بنگاه به مشتریان خود در جهت وفادارسازی آنها بوده که این امر مستلزم یک حرکت دوجانبه است که وزنه سنگین در این حرکت دو سویه بر عهده بنگاه است ، یعنی بنگاه باید تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان به کار گیرد و مایحتاج آنها را تامین نماید،تا مشتری نیز وفاداری خود را به بنگاه نشان دهد. اما این اصل چگونه ممکن است و آیا اصولا" امکان پذیر است یا خیر ؟ واگر هست چگونه ؟ با پیشگامان باشید

ادامه
مزایای بکارگیری CRM در کسب و کار
مزایای بکارگیری CRM در کسب و کار

مزایای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

ادامه