سه شنبه 13 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تلگرام مارکتینگ نوعی بازاریابی پیام رسان است که به معنای تبلیغ یک برند از طریق تلگرام است. با استفاده از یک کانال، می‌توانید مخاطبین خود را افزایش داده، فروش را افزایش دهید و خدمات و محصولات خود را در دسترس مخاطبین خود قرار دهید.
ادامه
دوشنبه 12 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

برای افرادی که قصد طراحی اپلیکیشنی موفق و پولساز را دارند این سوال مطرح است که با وجود بیش از 2 میلیون برنامه در اپ استور ها چگونه اپلیکیشنی متمایز و کارآمد بسازند و چه عواملی باعث موفقیت یک اپلیکیشن میشود؟؟
ادامه
سه شنبه 21 فروردین 1403

فناوری و تکنولوژی

هزینه طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی به عوامل و پارامترهای مختلفی مثل امکانات، نوع پلتفرم، زبان برنامه نویسی ، مدت ساخت و...بستگی دارد. یکی از پارمترهای مهم سفارش ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن معتبر و حرفه ای است.
ادامه
شنبه 10 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

✔️ بیش از 85 درصد سهم بازار سیستم عامل گوشی های هوشمند در سراسر جهان، متعلق به اندروید است ، از آنجایی که Google همیشه در نسخه‌های جدیدتر ویژگی‌های مناسب سازمانی و امنیتی بهتری را عرضه می کند، اکثر مشاغل به دنبال طراحی اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار خود هستند.
ادامه
پنجشنبه 8 دی 1401

استارتاپ

طبق یک مرکز تحقیقاتی Pew، هفتاد درصد از افراد 50 تا 64 ساله و 42 درصد از افراد بالای 65 سال دارای تلفن هوشمند هستند. کاربران سالمند بالای 50 سال از اپلیکیشن های مختلف برای همه زمینه های زندگی استفاده می کنند. استارت‌آپ‌هایی که حوزه‌های مختلف زندگی سالمندان را پوشش می‌دهند، در سراسر جهان موفق وپولساز عمل کرده اند.
ادامه
چهارشنبه 7 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

برای موفقیت در عصر دیجیتال، چه شرکت های بزرگ و چه کسب و کارهای کوچک باید اپلیکیشن های موبایلی و تحت وب بسازند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند، شرکت هایی که از انواع مختلف اپلیکیشن‌ها برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده می‌کنند شانس موفقیت بیشتری دارند.
ادامه
یکشنبه 4 دی 1401

استارتاپ

✳️ همه گیری ویروس کرونا به طور جدی بر جهان تأثیر گذاشت و تغییراتی را ایجاد کرده که باید به آنها توجه کنیم، اولین تغییر این است که ما به دنیای آنلاین رفته‌ایم و حالا بسیاری از مشکلات و درخواست ها را می‌توانیم از طریق اپلیکیشن ها حل کنیم، و اپلیکیشن‌های پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و نمی توان اهمیت آنها را نادیده گرفت.
ادامه
یکشنبه 19 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

در گذشته برای دریافت سرویس های خدماتی مجبور به خرید روزنامه و چک کردن صفحه نیازمندی های بودیم تا بتوانیم با موسسات مختلف تماس بگیریم و درخواست خود را ثبت کنیم. اما امروزه دیگر چنین نیست و به لطف توسعه اپلیکیشن های مختلف به راحتی می توانیم تمامی کارهای خود را تنها با لمس چند گزینه و به صورت آنلاین انجام دهیم.
ادامه
شنبه 3 دی 1401

استارتاپ

✔️ اپلیکیشن های مراقبت پزشکی در زندگی روزمره ما اهمیت زیادی دارد، برای طراحی آن باید به یک سری نکات ضروری همچون طراحی مناسب، دسترسی درست کاربران به منوها و خدمات مناسب تمرکز داشت. ما در این مقاله در مورد موارد مهمی که باید در نظر داشته باشیم صحبت می کنیم.
ادامه
سه شنبه 22 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

◀️ هنگامی که قصد راه‌اندازی کسب و کاری جدید، و طراحی اپلیکیشن را دارید، دوست دارید کیفیت بالا و هزینه اندک را در کنار هم داشته باشید. اگر صادقانه بگوییم، همه می‌خواهند تا حد امکان در بودجه خود صرفه‌جویی کنند اما نمی خواهند این کاهش هزینه منجر به کاهش کیفیت و شکست پروژه شود، موافقید؟ به همین دلیل است که دانستن تمام مشکلات و مراحل بودجه‌بندی توسعه یک نرم‌افزار مهم و حیاتی است.
ادامه
دوشنبه 21 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

✳️ دارو یکی از نیازهای زندگی است، و اپلیکیشن های حوزه سلامت و پزشکی هم مانند اپلیکیشن های خرید و فروشگاهی مورد نیاز افراد جامعه است. این اپلیکیشن ها با وضعیت فراگیر شدن بیماریهای مسری در جهان بسیار ضروری تر از قبل هستند، یک بیمار برای درمان به دارو نیاز دارد، اما با توجه به وضع جسمانی خود، نمی توانند برای خرید آن اقدام کنند.
ادامه
یکشنبه 20 آذر 1401

استارتاپ

در سالهای اخیر، تناسب اندام و داشتن یک سبک زندگی سالم و پرانرژی جزئی از برنامه روزمره همه شده است. امروزه، اکثر مردم معتقدند که سبک زندگی سالم باعث زیباتر شدن، موفق و سرزنده تر بودن می شود و اکثر بیماری ها در نتیجه اضافه وزن و تغزیه ناسالم است. با نگاهی به این موضوع، تقاضا و علاقه کاربران، توسعه دهندگان اپلیکیشن شروع را به فکر ایجاد و توسعه اپلیکیشن های تناسب اندام انداخته است.
ادامه