پنجشنبه 17 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

✔️ بودجه یک پروژه جدید، صرف‌نظر از اینکه یک استارتاپ باشد یا یک کسب و کار در حال توسعه، معمولا آنقدر زیاد نیست که بتواند محصولی را برای همه پلتفرم‌های موجود، توسعه دهد. حتی اگر بودجه کافی برای این کار وجود داشته باشد، بهتر است که همه شرایط را در نظر بگیرید، تا بفهمید که آیا واقعاً نیاز است همه پلتفرم‌های توسعه را پوشش دهید و در نهایت بهترین گزینه را برای توسعه پروژه خود انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم تا بتوانید بسته به نوع پروژه‌ای که قصد گسترش آن را دارید، پلتفرم توسعه مناسب خود را انتخاب کنید.
ادامه
چهارشنبه 16 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

یک بازاریابی محتوایی موثر برای یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی، شامل کمپین‌های ایمیلی، کمپین های موفق کلیکی، استراتژی رسانه‌های اجتماعی و سایر موارد کلیدی است. وقتی صحبت از استراتژی کلی بازاریابی اینترنتی می شود، محتوا تنها رشته ای است که همه چیز را به هم وصل می کند.
ادامه
سه شنبه 15 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی ویدئویی استفاده از ویدئو برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات و راهی جذاب برای ارتباط با مشتریان و جلب توجه آنها در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی است. ویدئو می‌تواند ارتباطی صمیمی بین محصول و مصرف‌کننده ایجاد کند، به گونه‌ای که با متن نمی‌توان آنرا ایجاد کرد، به خصوص اگر کسب‌وکارها از افراد مختلف در ویدیوهای خود استفاده کنند.
ادامه
دوشنبه 14 آذر 1401

استارتاپ

RAT رویکردی است که برای آزمایش ایده‌ها و فرضیات استفاده می‌شود. هدف اصلی آن جمع‌آوری بازخورد کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن، و بررسی شدنی بودن یک ایده پیش از راه‌اندازی محصول است. شما می‌توانید خطرناک‌ترین فرضیات مربوط به محصول آینده خود را آزمایش کنید. رویکرد RAT به طور ویژهای ارزشمند است، زیرا عرضه یک محصول جدید همیشه با چالش‌های بزرگی همراه خواهد بود. این امر در مورد استارتاپ‌ها نیز وجود دارد.
ادامه
یکشنبه 13 آذر 1401

استارتاپ

یک وب‌سایت آموزشی با طراحی مناسب، راهی ایده‌آل برای مؤسسات آموزشی و پلتفرم‌های آموزش آنلاین محسوب می‌شود که برتری‌های خود را نشان دهند، و دانش‌پژوهان آتی را جذب کنند. بهترین وب‌سایت‌های آموزشی چند منظوره هستند: آنها میزبانی دوره‌های خودآموز را بر عهده می‌گیرند، اطلاعاتی در مورد برنامه‌های درسی ارائه می‌دهند و شامل منابع یادگیری و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. اما چگونه می‌توان یک وب‌سایت آموزشی را طراحی کرد که احتمال موفق شدن آن بالا باشد؟ چنین وب‌سایتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در این مقاله، ما به تمام این سوالات پاسخ می‌دهیم.
ادامه
دوشنبه 30 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

در دنیای زبان های برنامه نویسی همه چیز به سرعت در حال تغییر و تحول است، برای یافتن بهترین زبان برنامه نویسی طراحی اپلیکیشن موبایل باید عوامل مهمی مثل پلتفرم اجرایی، دانش تیم برنامه نویسی، هزینه و .... را در نظر بگیرید.
ادامه
شنبه 28 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا به ساخت اپلیکیشن پر درآمد و قابل توسعه فکر می کنید؟ آیا اعتماد کاربران به اپلیکیشن شما برایتان حائز اهیمیت است؟؟ آیا یک ایده جدید برای طراحی اپلیکیشن دارید و میخواهید آن را ثبت نماید تا کسی آن را از شما کپی نکند.
ادامه
چهارشنبه 2 اسفند 1402

فناوری و تکنولوژی

به حالتي در تجارت گفته مي شود كه شما يك محصول يا خدماتي را دريافت مي كنيد كه نام تجاري / آرم خود را از محصول نهايي حذف، و با استفاده از نام تجاري درخواست شده توسط خريدار جايگزين مي كنيد. امروزه اين روش بسيار پرطرفدار بوده و بسياري از شركتهاي بزرگ از آن استفاده مي كنند. بعضي از شركتها در ايران و سراسر جهان هستند كه به صورت وايت ليبل از محصولات شركت ديگر استفاده مي كنند، و حتي از شركت اصلي سود بيشتري در بازار به دست مي آورند.
ادامه
جمعه 1 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

✔️ اپلیکیشن های فروشگاهی برنامه هایی هستند که قابلیت اجرا بر روی نسخه های اندروید و ios را دارند و به صورت 24 ساعته به مشتریان خود خدمات میدهند .
ادامه
پنجشنبه 26 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

♻️ درحالی که سالانه بیش از270 میلیون تن زباله در جهان بازیافت می شود، در بسیاری از کشورهای جهان سوم ، هنوز مسئله ی تفکیک زباله امری همه گیر نشده است . جالب است بدانید ارزش بازیافت زباله در چین به عنوان بزرگترین واردکننده زباله را بالغ بر 40 میلیارد دلار دانسته اند
ادامه
یکشنبه 13 آذر 1401

استارتاپ

✳️ یک استراتژی‌ موفق برای برقراری ارتباط بیشتر با کاربران اینترنت طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل است.
ادامه
پنجشنبه 21 بهمن 1400

استارتاپ

امروزه تعداد اپلیکیشن های حوزه سلامت و درمان در حال افزایش است، اما آنچه بسیار مهم است ذکر این مطلب است که این پلتفرم فرصت بسیاری خوبی را برای بهبود روند و ارائه خدمات درمانی و پزشکی ایجاد کرده است.
ادامه