سه شنبه 3 خرداد 1401

فناوری و تکنولوژی

طبق آخرین آمارهای بدست آمده در سال 2022، بیش از 4 میلیارد تلفن همراه در سراسر جهان و میلیون ها اپلیکیشن در پلی استور و کافه بازار وجود دارد.
ادامه
چهارشنبه 8 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

اگر در مورد فرآیند ساخت و طراحی اپلیکیشن کنجکاو هستید اما مطمئن نیستید از کجا باید شروع کنید این مقاله بهترین راهنمای شما است. در این مقاله راهنمای گام به گام ایده تا اجرا ساخت اپلیکیشن را مطرح کرده‌ایم تا بدون اتلاف زمان و انرژی به نتیجه دلخواه برسید.
ادامه
شنبه 29 مرداد 1401

فناوری و تکنولوژی

در عصر دیجیتال فروش آنلاین یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. با همگیری کرونا در سال 2020 فروشگاه هایی که سیستم آنلاین فروش نداشتند؛ ضربه سنگینی از اقتصاد خوردند. در همین اوضاع و احوال فروشگاه های آنلاین رونق گرفتند و رقابت دنیای کسب و کار وارد مرحله جدیدی شد. ◻️
ادامه
سه شنبه 15 آذر 1401

استارتاپ

آمار نشان می‌دهد فروش آنلاین جواهرات تا سال 2021 (یازد درصد) رشد خواهد کرد. اگر در دنیای جواهرات فعالیت می‌کنید یا دوست دارید وارد این کسب‌وکار شوید هم اکنون بهترین فرصت برای شروع کار است
ادامه
سه شنبه 15 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

با توجه به اینکه خرید آنلاین یکی از بهترین شیوه‌های ممکن برای افراد پرمشغله است اما برای لذت دوچندان، می‌بایست با راهکارهای خرید درست و اصلی آشنا بشویم در این مقاله به بهترین آنها پرداختیم
ادامه
پنجشنبه 25 فروردین 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر میخواهید اکانت اینستاگرام شما دچار محدودیت نشود ( بلاک ) باید از قوانین و محدودیت های اینستاگرام مطلع شوید ، محدودیت هایی مانند تعداد لایک ، فالو ، آنفالو ، تعداد ارسال پیام و ... .
ادامه
پنجشنبه 28 فروردین 1399

فناوری و تکنولوژی

وبینار مخفف عبارت Web-based seminar است و به سخنرانی ، سمینار و یا کارگاه آموزشی که بر پایه‌ی وب باشد گفته می‌شود. اکثر وبینارها برای آموزش های از راه دور در مورد هر موضوعی می تواند برگزار گردد.
ادامه
چهارشنبه 5 آبان 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شاید شما هم تمایل دارید در اینستاگرام تبلیغات محصول و یا خدمات خود را انجام دهید اما نمیدانید چطور و چگونه اینکار انجام شود . ما در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد مربوط به تبلیغات در اینستاگرام را بصورت کامل و مختصر شرح دهیم .
ادامه
سه شنبه 18 آبان 1400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام ، یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که کاربران در آن قادرند تا تصاویر و ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند . از اینستاگرام میتوان برای اهداف تجاری خود استفاده کنید و در آن به معرفی کالا و خدمات خود بپردازید، در این مقاله ما به توضیح استراتژی های بازاریابی محتوا جهت افزایش بازخورد در اینستاگرام پرداخته ایم .
ادامه
چهارشنبه 16 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

✳️ اصطلاح لینک جویس ( Link juice ) در سئو به مفهوم ارزش و اعتباری بوده که از طریق هایپر لینک های یک سایت و یا صفحه‌ به سایت و فروشگاه اینترنتی دیگر داده می‌شود. موتورهای جستجو برای هایپرلینک‌ها ارزش قائلند و در رتبه بندی نیز این موضوع را لحاظ می کنند .
ادامه
سه شنبه 15 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر یک کسب و کار سنتی دارید و به فکر توسعه آن هستید و میخواهید یک فروشگاه اینترنتی و یا یک وب سایت راه اندازی کنید , ممکن است این نکته که چه سیستم مدیریت محتوا یا CMSرا انتخاب کنید , برایتان دشوار باشد . ما در این مقاله به معرفی چند سیستم مدیریت محتوا به همراه مزایا و معایب آن پرداخته ایم تا بتوانید انتخاب ساده تری داشته باشید .
ادامه
شنبه 19 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی یک سایت فروشگاهی بر اساس فاکتورهای سئو کار بسیار پیچیده و دشواری است زیرا برای بهینه سازی کلیه محصولات بسیار زمان بر و سخت خواهد بود . بجز مسئله زمان در سئو فروشگاه اینترنتی موارد دیگری هم هست که باید در نظر بگیریم مثلا بات های موتورهای جستجو , بودجه محدودی را برای سایت ها در نظر میگیرند , این موضوع برای سایت های با محتوای کم , مهم نیست اما اگر شما سایتی با محتوا زیاد دارید قطعا مورد اهمیت خواهد بود .
ادامه