یکشنبه 15 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تحقیق خوب در مورد کلمات کلیدی معمولا یک فرآیند تکرار شونده است، به این معنی که مراحل زیادی را تکرار می کند. اما در اینجا، به این معنی است که آنچه را که قبلاً انجام داده ایم تکرار کنیم و هر یک از این کلمات کلیدی اولیه را به عنوان موضوع اصلی خود تحقیق کنیم
ادامه
پنجشنبه 12 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

قبل از شروع فرآیند تحقیق کلمات کلیدی، به یک یا چند نقطه شروع نیاز دارید، باید با یک لیست اولیه از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مورد نظر خود شروع کنید. کلمات کلیدی اولیه و اصلی شما برای توسعه لیستی که به استراتژی کلمات کلیدی شما تبدیل می شود، استفاده می شود.
ادامه
دوشنبه 9 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر در مورد سئو و اهمیت آن می دانید می توانید سراغ موضوع بعدی بروید، البته پیشنهاد می کنم که بهترین شیوه ها و دستورالعمل های Google و Bing را در انتهای این فصل مرور کنید، آنها مرورهای مفیدی برای شما هستند. در این مقاله در مورد دانش سئو بیشتر صحبت می کنیم.
ادامه
سه شنبه 10 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله موارد مهمی که باید در سئو سایت یا فروشگاه اینترنتی بررسی و انجام دهیم آورده شده است
ادامه
چهارشنبه 18 بهمن 1402

استارتاپ

ابزارهای از بین نرم افزارهای موجود بسیار گسترده است، از IDE های همه جانبه (محیط توسعه نرم افزار) گرفته تا کتابخانه های تخصصی برای کارهای خاص. بیایید نگاهی به برخی از بهترین نرم افزارهای توسعه و ساخت اندروید موجود در بازار امروز بیندازیم.
ادامه
یکشنبه 8 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

SEO سخت نیست، اما ممکن است تسلط بر برخی از زمینه های پیشرفته تر آن، کمی زمان بر باشد. ممکن است شما بخواهید مطمئن شوید که تمام اصول اولیه SEO را برای سایت خود ایجاد کرده اید، بنابراین برای رسیدن به نتایج بهتر، شما نسبت به رقبا وضعیت بهتری دارید.
ادامه
یکشنبه 8 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

مهم نیست که شما کالای دست ساز منحصر به فردی برای فروش دارید یا اینکه می خواهید یک تجارت عمده فروشی یا دراپ شیپینگ راه اندازی کنید، برای رسیدن به موفقیت آنلاین به یک وب سایت عالی با قابلیت تجارت الکترونیک نیاز دارید. در حال حاضر می توان با هزینه های اولیه نسبتاً کم یک وب سایت تجارت الکترونیک را آسان تر از همیشه ایجاد نمود. در این مقاله، نحوه راه اندازی یک آنلاین شاپ را تنها در هشت مرحله آسان به شما نشان خواهیم داد. امروز تجارت الکترونیک رویایی خود را محقق کنید!
ادامه
یکشنبه 17 دی 1402

استارتاپ

راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید آسان نیست و یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که استارتاپ‌ها با آن مواجه هستند، بازاریابی مؤثر محصولات و خدمات خود به مشتریان بالقوه است. مطالعه‌ای توسط CB Insights انجام شده، نشان می‌دهد که بزرگترین دلیل شکست استارتاپ‌ها، نبود تقاضای بازار است. این موضوع اهمیت بازاریابی مؤثر استارتاپ‌ها را در موفقیت بیشتر یک کسب‌وکار جدید برجسته می‌کند.
ادامه
شنبه 9 دی 1402

استارتاپ

هر آنچه که می خواهید در مورد ساخت اپلیکیشن موبایل بدانید اگر تا به حال به ساختن یک اپلیکیشن موبایل فکر کرده اید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه سوالاتی بپرسید، این راهنما می تواند به شما کمک کند.
ادامه
سه شنبه 21 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

اگر درباره اینکه چگونه یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود بسازید، گیر کرده‌اید، باید با تعریف مفهوم اپلیکیشن برای خود، مخاطبان هدف و ویژگی‌ها شروع کنید، سپس به ایجاد یک wireframe و رابط کاربری، تست و آپلود در فروشگاه های اپلیکیشن مانند کافه بازار و گوگل پلی ادامه دهید. با ما در این مقاله همراه شوید و با نکات مهم در زمینه ساخت اپلیکیشن آشنا شوید.
ادامه
پنجشنبه 16 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شما محتوایی ایجاد کرده اید که مردم به دنبال آن هستند، به سؤالات آنها پاسخ می دهد و موتورهای جستجو می توانند آن را به راحتی درک کنند، اما این ویژگی ها به تنهایی به معنای رتبه بندی خوب و مناسب آن نیست. برای اینکه از سایر سایت های دارای این ویژگی ها پیشی بگیرید، باید اعتبار ایجاد کنید. این امر می تواند با دریافت لینک از وب سایت های معتبر، ایجاد برند و پرورش مخاطبانی که به تقویت محتوای شما کمک می کنند، بدست آید.
ادامه
دوشنبه 13 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دانش فنی اولیه به شما کمک می کند تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و بتوانید سایت را توسعه دهید. اکنون که محتوای ارزشمندی را بر اساس تحقیقات جامع کلمات کلیدی ایجاد کرده اید، مهم است که مطمئن شوید نه تنها برای انسان ها، بلکه برای موتورهای جستجو نیز قابل خواندن است!
ادامه