یکشنبه 7 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

در فضای دیجیتالی که در آن قرار داریم، توسعه اپلیکیشن موبایل تقریباً نقشی اساسی در بهبود کیفیت زندگی دارد. از آنجایی که قابلیت‌های سخت‌افزاری به‌طور تصاعدی در این سالها افزایش یافته است، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل به بخش مهمی از اکوسیستم دیجیتال تبدیل شده است!
ادامه
پنجشنبه 6 مهر 1402

فناوری و تکنولوژی

ایجاد یک وب سایت یکی از سریع ترین راه های توسعه فروش و بدست آوردن مشتریان جدید است. یک سایت شیک و مدرن به شما کمک می کند مشتریان جدیدی پیدا کنید، تجربه کاربری خود را بهبود بخشید و یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.
ادامه
سه شنبه 24 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به معرفی 10 نرم افزار برتر موبایلی خرید بلیط پرداخته ایم، معیار معرفی اپلیکیشن ها توسط ما میزان نصب و امتیاز کاربران است، برای سهولت دسترسی و دانلود این اپلیکیشن ها لینک دانلود آنها از بازار نیز قرار داده شده است.
ادامه
پنجشنبه 26 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به معرفی برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های مالی و بانک به همراه لینک دانلود آنها پرداخته ایم.
ادامه
شنبه 28 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

در این مقاله ما به معرفی اپلیکیشن های درخواست تاکسی به همراه لینک دانلود آنها پرداخته ایم، این نکته را در نظر داشته باشید چندین اپلیکیشن به علت تعداد نصب بسیار پایین و عدم سرویس دهی در این لیست آورده نشده است.
ادامه
سه شنبه 23 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

راه اندازی خدمات وایت لیبل یک جریان درآمد اضافی برای هر نوع تجارت دیجیتال است. در این مقاله، ما بر روی مارکت پلیس های وایت لیبل تمرکز می کنیم: مزایای چنین مشاغل جانبی چیست، چگونه می توان یکی را ایجاد کرد، هزینه راه اندازی یک سرویس چقدر است و ... .
ادامه
چهارشنبه 17 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا دوست دارید شرکتی میلیارد دلاری ایجاد کنید؟ البته، چه کسی نمی خواهد! بیایید از رهبران تجارت الکترونیک جهان بیاموزیم و ببینیم که چگونه اپلیکیشنی مانند Wish بسازیم.
ادامه
شنبه 6 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

مارکت پلیس ها قطعا مدل کسب و کار آینده هستند. اما کسب و کارهای مارکت پلیس چگونه کسب درآمد می کنند؟ ما محبوب ترین مدل های کسب درآمد را تجزیه و تحلیل کرده ایم و آماده اشتراک گذاری هستیم. اکنون می فهمیم که دیجی کالا، باسلام، Etsy، eBay، Amazon و Airbnb چگونه کسب درآمد می کنند.
ادامه
شنبه 9 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

برنامه های تک صفحه ای همه محتوای وب سایت را در یک صفحه قرار می دهند. آنها تجربه کاربری روانی را ارائه می دهند و زمان بارگذاری را کاهش می دهند. اما چگونه توسعه می یابند؟ نمونه های کاربردی تک صفحه ای چیست؟ تمام پاسخ ها در این مقاله آمده است.
ادامه
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

تجارت الکترونیک و به ویژه مارکت‌پلیس یکی از صنایعی است که به سرعت در حال رشد و تغییر است. اما مارکت‌پلیس ها در سال 2024 چگونه تغییر خواهند کرد؟ برای شما مطالب مهمی داریم!!!
ادامه
سه شنبه 29 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا ایده ای برای ساخت یک پلت فرم فروش آنلاین دارید؟ راهنمای دقیق ما در مورد نحوه ایجاد یک بازار مارکت پلیس آنلاین را بخوانید و زمان تقریبی توسعه و برآورد هزینه را بدست آورید.
ادامه
سه شنبه 22 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

چگونه می توان بدون صرف هزینه های گزاف یک وب اپلیکیشن ساخت؟ در این مقاله، با رویکردهای مختلف برای توسعه وب اپلیکیشن و همچنین راهکارهایی برای صرفه جویی در هزینه طراحی آن آشنا خواهید شد. در پایان، یاد خواهید گرفت که چگونه هزینه تقریبی برنامه وب خود را محاسبه کنید.
ادامه