دوشنبه 18 اردیبهشت 1402

استارتاپ

برنامه مبتنی بر مکان شانس شما را برای برآورده کردن خواسته ها و درخواست های کاربران بیشتر می کند. در این مقاله نگاهی به داغ‌ترین ایده‌های اپلیکیشن های مکان محور آمده است، از آنها برای کامل کردن و پیاده سازی ایده های خود استفاده کنید.
ادامه
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402

استارتاپ

در این مقاله، نحوه ایجاد نقشه راه محصول استارتاپی را خواهید آموخت. آماده شوید تا در مورد فرآیند آماده سازی اطلاعات کسب کنید و بر روی موارد درست تمرکز کنید، موارد مهم را تعریف کنید و یک سند کارآمد برای استارتاپ خود ایجاد کنید.
ادامه
یکشنبه 28 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

برای اینکه معاملات شما به درستی انجام شود، باید کاربرانی داشته باشید که درگیر و متعهد به پلتفرم شما باشند. یک راه محبوب برای رسیدن به این هدف این است که پلتفرم خود را به چیزی فراتر از یک بازار آنلاین تبدیل کنید: یک جامعه. این استراتژی توسط محبوب ترین مارکت پلیس های دنیا مانند Airbnb و Etsy مورد استفاده قرار گرفته است. استارتاپ آلمانی PaulCamper ، برای اجاره ون های کمپر، از تاکتیک های جامعه سازی استفاده کرد تا عرضه خود را تقریباً پنج برابر کند. در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید.
ادامه
یکشنبه 28 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

تکنیک هایی برای افزایش اعتماد بین ارائه دهندگان و مشتریان و افزایش تراکنش ها. یکی از بزرگترین مشکلاتی که مشاغل بازار باید با آن مقابله کنند موضوع ترس است. هر زمان که مشتریان و ارائه دهندگان درگیر معاملات می شوند، موارد متعددی از اضطراب و نگرانی در مشتریان ظاهر می شود.
ادامه
دوشنبه 22 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

زمان آن فرا رسیده است که بازار مارکت پلیس خود را در اولین آزمایش واقعی خود قرار دهید: آیا می توانید معاملات بین مشتریان و ارائه دهندگان خود را تسهیل کنید؟ آیا بازار شما واقعاً برای کاربران ارزش ایجاد می کند؟
ادامه
یکشنبه 21 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

چگونه اولین ارائه دهندگان مناسب را قبل از اینکه پلتفرم شما مشتری داشته باشد وارد کنید. در مقایسه با تجارت الکترونیک سنتی، بیشتر چالش‌های منحصربه‌فرد یک بازار ناشی از دو طرف بازار است: مشتریان و ارائه‌دهندگان. هنگام راه‌اندازی یک بازار آنلاین، شما باید مشکل مرغ و تخم‌مرغ را حل کنید، چگونه مشتریانی را با عرضه کنندگان محدود به دست آوریم و چگونه می‌توانیم عرضه کنندگان بازار را تنها با چند مشتری جذب کنیم.
ادامه
شنبه 6 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

طبق ادعای فوربس، تنها به ۷ ثانیه زمان نیاز است تا برداشت اولیه در مشتریان شکل گیرد، این بدان معناست که داشتن یک برند شایسته به شما این امکان را می دهد تا به هدف خود برسید و مشتریان بیشتری به دست آورید. بنابراین اگر فکر می کنید که در مسیر برندینگ خود عقب افتاده اید، قدم بعدی شما اصلاح و بهبود برند باید باشد.
ادامه
شنبه 14 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

طراحی اپلیکیشن های موبایل یک هنر است و ما در شرکت پیشگامان دامنه فناوری، بیش از 30 نوع اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارهای مختلف ساخته ایم. باید گفت که برای موفقیت واقعی چیزی بیش از یک ایده لازم است، بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در سال ۲۰۲۰، کاربران در مجموع ۲۱۸ میلیارد اپلیکیشن را در تلفن های همراه خود دانلود کردند. شما باید در این شرایط از دیگران متمایز باشید و یک ایده نوآورانه پرورش دهید که کاربران نهایی بتوانند با شما و اپلیکیشن‌تان در ارتباط باشند.
ادامه
چهارشنبه 14 دی 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر این مطلب را می خوانید، به احتمال زیاد صاحب یک کسب و کار هستید. و اگر در حال حاضر تجارتی دارید، شکی نیست که کسب و کار شما در سال ۲۰۲3 به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارد! یکی از بخش‌های مهم موفقیت در کسب و کار، پیدا کردن مشتری است، از آنجایی که امروزه افراد وقت زیادی را در دستگاه های تلفن همراه خود سپری می‌کنند، در نتیجه منطقی است که شما نیز در آنجا حضور داشته باشید.
ادامه
سه شنبه 13 دی 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تلگرام مارکتینگ نوعی بازاریابی پیام رسان است که به معنای تبلیغ یک برند از طریق تلگرام است. با استفاده از یک کانال، می‌توانید مخاطبین خود را افزایش داده، فروش را افزایش دهید و خدمات و محصولات خود را در دسترس مخاطبین خود قرار دهید.
ادامه
یکشنبه 20 آذر 1401

استارتاپ

در سالهای اخیر، تناسب اندام و داشتن یک سبک زندگی سالم و پرانرژی جزئی از برنامه روزمره همه شده است. امروزه، اکثر مردم معتقدند که سبک زندگی سالم باعث زیباتر شدن، موفق و سرزنده تر بودن می شود و اکثر بیماری ها در نتیجه اضافه وزن و تغزیه ناسالم است. با نگاهی به این موضوع، تقاضا و علاقه کاربران، توسعه دهندگان اپلیکیشن شروع را به فکر ایجاد و توسعه اپلیکیشن های تناسب اندام انداخته است.
ادامه
سه شنبه 15 آذر 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی ویدئویی استفاده از ویدئو برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات و راهی جذاب برای ارتباط با مشتریان و جلب توجه آنها در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی است. ویدئو می‌تواند ارتباطی صمیمی بین محصول و مصرف‌کننده ایجاد کند، به گونه‌ای که با متن نمی‌توان آنرا ایجاد کرد، به خصوص اگر کسب‌وکارها از افراد مختلف در ویدیوهای خود استفاده کنند.
ادامه