راه اندازی و تبلیغات بازاریابی دیجیتال دارای پارامترهای زیادی است که رعایت و دقت در آنها باعث رشد و پیشرفت کسب و کار ما می شود . هنگام شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال ثبت کلیه بازخوردها و بررسی و آنالیز ها در موفقیت کمپین شما نقش زیادی دارند . در این مقاله سعی شده تا نکات و توصیه های لازم را در جهت تدوین یک کمپین دیجیتال خوب بیان شود .

دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل , فروشگاه بزرگی را برای عرضهی اپلیکیشنها ایجاد کرده و در اختیار کاربرانشان قرار دادهاند که روزانه با انتشار صدها اپلیکیشن جدید بروزرسانی می شوند . تفاوت عمده ی گوگل پلی و اپ استور در این است که کاربران گجتهای مبتنی بر iOS پول بیشتری را در اپ استور در مقایسه با کاربران گوگل پلی خرج میکنند که این اختلاف بسیار زیاد است ( چیزی در حدود 9 برابر ) . اختلاف درآمد گوگل پلی و اپ استور در سال 2018 به بیشترین مقدار خود رسیده و اپ استور توانسته ۹۳ درصد بیشتر از Google Play درآمد داشته باشد که این مساله حاکی از رشد چشمگیر مارکت قدرتمند اپل در ماه های گذشته می باشد .

اپ استور یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اپلیکیشن در دنیا برای کاربران IOS می باشد که در آن میلیون ها نرم افزار در زمینه های مختلف توسط برنامه نویسان انتشار یافته است . از آن جا که اپ استور تنها مرجع معتبر دانلود اپلیکیشن برای کاربران iOS است ، انتشار برنامه در اپ استور برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان از اهمیت بالایی برخوردار است .

پیشرفت در کسب و کارهای آنلاین مستلزم داشتن یک استراتژی سئو می باشد , داشتن یک استراتژی مناسب باعث افزایش رتبه بندی محصولات و مقالات شما خواهد شد تا زمانیکه کاربران محتوا مربوط به شما را جستجو می کنند , به وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند . شما به عنوان یک کارآفرین در فضای آنلاین , باید به سرمایه گذاری در مورد بهینه سازی سایت و فروشگاه اینترنتی خود نیز فکر کنید . علاوه بر بهینه سازی وجود یک تیم حرفه ای نیز لازم است زیرا فعالیت های مربوط به بهینه سازی سایت و فروشگاه آنلاین کاری تخصصی است , در صورتیکه تمایل به استخدام نیرو ندارید می توانید از شرکت های معتبر در زمینه سئو نیز کمک بگیرید . در ادامه ۵ راهکار برای شروع بهینهسازی وبسایت را بررسی میکنیم .