یکشنبه 7 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

در فضای دیجیتالی که در آن قرار داریم، توسعه اپلیکیشن موبایل تقریباً نقشی اساسی در بهبود کیفیت زندگی دارد. از آنجایی که قابلیت‌های سخت‌افزاری به‌طور تصاعدی در این سالها افزایش یافته است، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل به بخش مهمی از اکوسیستم دیجیتال تبدیل شده است!
ادامه
شنبه 14 مرداد 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

به راهنمای جامع سئوی سایت های فروشگاهی خوش آمدید! این مقاله به شما توضیحات جامعی از SEO را ارائه می دهد که به طور خاص برای بازارهای آنلاین نوشته شده است. این سری مقالات به این موضوع می‌پردازد که سئوی بازار آنلاین چه چیزی را شامل می‌شود، چگونه می‌توان بازده بالقوه را تخمین زد، و چه زمانی زمان مناسب برای انجام این کار است.
ادامه
سه شنبه 25 مهر 1402

فناوری و تکنولوژی

انتخاب یک زبان برنامه نویسی خوب و قدرتمند، کاری سخت است. ما در این مقاله بصورت کامل و قدم به قدم شما را در انتخاب یک زبان برنامه نویسی راهنمایی می کنیم.
ادامه
شنبه 22 مهر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

رساندن زمان بارگذاری صفحه به جایی که می‌خواهید، کاری چالش برانگیز است، اما تأثیر مثبت و قابل توجهی بر عملکرد کلی سایت شما خواهد داشت، همچنین مهم است به یاد داشته باشید که تمام نکات موجود در این مقاله می تواند به شما در دستیابی به اهداف سرعت سایت کمک کند اما نیازی نیست امروز همه آنها را پیاده سازی کنید.
ادامه
پنجشنبه 6 مهر 1402

فناوری و تکنولوژی

ایجاد یک وب سایت یکی از سریع ترین راه های توسعه فروش و بدست آوردن مشتریان جدید است. یک سایت شیک و مدرن به شما کمک می کند مشتریان جدیدی پیدا کنید، تجربه کاربری خود را بهبود بخشید و یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.
ادامه
سه شنبه 24 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به معرفی 10 نرم افزار برتر موبایلی خرید بلیط پرداخته ایم، معیار معرفی اپلیکیشن ها توسط ما میزان نصب و امتیاز کاربران است، برای سهولت دسترسی و دانلود این اپلیکیشن ها لینک دانلود آنها از بازار نیز قرار داده شده است.
ادامه
شنبه 4 شهریور 1402

فناوری و تکنولوژی

بلاک‌چین یک تکنولوژی نرم افزاری است که در آن داده ها (بلوک ها) به هم زنجیر می شوند و امکان حذف یا تغییر هیچکدام از این داده ها (بلوک ها) وجود ندارد، و تنها اطلاعات جدید در انتهای زنجیر می تواند اضافه شود. این داده ها کامل شفاف و امن است و توسط تمامی کاربران قابل مشاهده است.
ادامه
چهارشنبه 25 مرداد 1402

استارتاپ

افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن شرکت‌ها یا افراد (بازاریابان وابسته) محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت دیگر را تبلیغ می‌کنند و بابت هر فروش، سرنخ یا عمل ایجاد شده از طریق تلاش‌های تبلیغاتی خود، کمیسیون دریافت می‌کنند. این یک راه برای شرکت‌هایی است که بدون نیاز به سرمایه‌گذاری سنگین در روش‌های تبلیغاتی سنتی تمایل دارند تا دامنه تأثیر خود را گسترش داده و فروش‌های خود را افزایش دهند.
ادامه
شنبه 21 مرداد 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

☳ محتوایی که در حال مطالعه آن هستید بر اساس تجربیات سازندگان محتوا و دیجیتال مارکتر ها تهیه شده است و می تواند به شما کمک زیادی در زمینه بازاریابی اینستاگرام نماید. این نکته را توجه داشته باشید که موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی هیچگاه الگوریتم های رتبه بندی را بازگو نمی کنند و تمام محتواهای سئو و سوشال مارکتینگ بر اساس تجربه کاربران بدست می آید.
ادامه
چهارشنبه 18 مرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

امروزه کمتر کسی را می توانیم پیدا کنیم که دسترسی به اینترنتی نداشته باشد و از خدمات آنلاین استفاده نکرده باشد. کسب‌وکارها برای دستیابی به مشتریان و فروش بیشتر نیاز به حضور آنلاین قوی دارند، اما همه افراد تخصص فنی برای ایجاد و مدیریت صفحات و محتوا در اینترنت را ندارند. اینجاست که یک CMS (مخفف )Content Management System می تواند به افراد و شرکت ها، کمک زیادی کند.
ادامه
دوشنبه 16 مرداد 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله از راهنمای سئوی سایت و فروشگاه اینترنتی، ابتدا به این می پردازم که ساخت لینک در عمل چیست و چه نوع لینک هایی را می توانید به بازار خود هدایت کنید. سپس چندین تاکتیک ایجاد لینک در سایت و فروشگاه آنلاین را به اشتراک می‌گذارم و مواردی که نباید انجام دهیم را نیز فهرست می کنم.
ادامه
پنجشنبه 26 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به معرفی برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های مالی و بانک به همراه لینک دانلود آنها پرداخته ایم.
ادامه