پنجشنبه 26 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به معرفی برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های مالی و بانک به همراه لینک دانلود آنها پرداخته ایم.
ادامه
شنبه 4 آذر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر تلاش می‌کنید از نحوه عملکرد گوگل سر درآورید، باید بگویم دارید کار بیهوده ای انجام می دهید. هزاران وبلاگ نویس و روزنامه نگار اطلاعات زیادی را منتشر می کنند که صحیح نیستند. اگر همه توصیه های مربوط به سئو را رعایت کرده باشید، باز هم ساده نیست که جایگاه برتر را در گوگل کسب کنید. حتی این خطر وجود دارد که به عملکرد سایت خود آسیب برسانید و رتبه بندی را با مشکل مواجه سازید
ادامه
چهارشنبه 4 مرداد 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت بهینه و بهبود سئو ابزارهای قدرتمندی هستند که به کسب و کارها کمک می‌کنند تا در رقابت‌های آنلاین بهتر عمل کنند. با ایجاد محتواهای ارزشمند و به‌روز، بهینه‌سازی سرعت بارگیری صفحات و تجربه کاربری مطلوب، می‌توانید رتبه‌بندی سایت خود را بهبود بخشید و به دیداری بالاتر دست پیدا کنید.
ادامه
شنبه 28 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

در این مقاله ما به معرفی اپلیکیشن های درخواست تاکسی به همراه لینک دانلود آنها پرداخته ایم، این نکته را در نظر داشته باشید چندین اپلیکیشن به علت تعداد نصب بسیار پایین و عدم سرویس دهی در این لیست آورده نشده است.
ادامه
سه شنبه 20 تیر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

یک مهندس تست نرم افزار اغلب به عنوان بخشی از تیم تضمین کیفیت یک شرکت نرم افزاری کار می کند. او نرم افزار را بررسی می کند تا مطمئن شود که برنامه ها یا برنامه های کاربردی به درستی کار می کنند.
ادامه
دوشنبه 19 تیر 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

هر شرکتی می تواند از مولدهای تصویر هوش مصنوعی استفاده کند، آنها ابزارهایی قدرتمند برای تولید محتوای بصری ارائه می‌دهند و به کسب‌وکارها مزیت رقابتی مناسبی ارائه می‌دهند. با این حال، مانند هر ابزار دیگری، آنها باید مسئولانه و با درک روشنی از پتانسیل و محدودیت‌هایشان استفاده شوند. بررسی ویژگی های ابزارهای هوش مصنوعی و تصور اینکه آینده ابزارهای تولید تصویر با هوش مصنوعی و کسب و کارهایی که از قدرت آنها برای توسعه خود استفاده می کنند چگونه باشد بسیار جذاب خواهد بود.
ادامه
چهارشنبه 2 اسفند 1402

فناوری و تکنولوژی

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) یک استراتژی چند وجهی است که شامل تحقیق در مورد رقابت، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای جذب ترافیک ارگانیک، ایجاد استراتژی ساخت لینک خارجی و داخلی سایت و بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه می باشد. در ادامه بهترین ابزارهای سئو را برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل را معرفی می کنیم.
ادامه
سه شنبه 23 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

راه اندازی خدمات وایت لیبل یک جریان درآمد اضافی برای هر نوع تجارت دیجیتال است. در این مقاله، ما بر روی مارکت پلیس های وایت لیبل تمرکز می کنیم: مزایای چنین مشاغل جانبی چیست، چگونه می توان یکی را ایجاد کرد، هزینه راه اندازی یک سرویس چقدر است و ... .
ادامه
چهارشنبه 17 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا دوست دارید شرکتی میلیارد دلاری ایجاد کنید؟ البته، چه کسی نمی خواهد! بیایید از رهبران تجارت الکترونیک جهان بیاموزیم و ببینیم که چگونه اپلیکیشنی مانند Wish بسازیم.
ادامه
شنبه 13 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

انتخاب ابزار مناسب تجزیه و تحلیل اپلیکیشن موبایل برای اپلیکیشن یا پلتفرم آنلاین شما می تواند سخت و گیج کننده باشد. ما شما را از طریق بهترین ابزارهای تحلیلی که وجود دارد راهنمایی می کنیم و به شما کمک می کنیم انتخاب درستی داشته باشید!
ادامه
دوشنبه 8 خرداد 1402

استارتاپ

Airbnb با دست خالی شروع به کار کرد و اکنون به یک پلتفرم 38 میلیارد دلاری تبدیل شده است. از داستان کسب و کار آنها الهام بگیرید، از ویژگی ها و قابلیت های آن مطلع شوید. در اینجا همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک مارکت پلیس مانند Airbnb بسازید و هزینه آن چقدر است.
ادامه
شنبه 6 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

مارکت پلیس ها قطعا مدل کسب و کار آینده هستند. اما کسب و کارهای مارکت پلیس چگونه کسب درآمد می کنند؟ ما محبوب ترین مدل های کسب درآمد را تجزیه و تحلیل کرده ایم و آماده اشتراک گذاری هستیم. اکنون می فهمیم که دیجی کالا، باسلام، Etsy، eBay، Amazon و Airbnb چگونه کسب درآمد می کنند.
ادامه