سه شنبه 29 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا ایده ای برای ساخت یک پلت فرم فروش آنلاین دارید؟ راهنمای دقیق ما در مورد نحوه ایجاد یک بازار مارکت پلیس آنلاین را بخوانید و زمان تقریبی توسعه و برآورد هزینه را بدست آورید.
ادامه
شنبه 26 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا برای نوآوری در اپلیکیشن خود در سال 2023 آماده هستید؟ ما در این صنعت تحقیق کرده‌ایم و دقیقاً می‌دانیم که چگونه می‌توانید در جایگاه خود پیشگام شوید. در این مقاله، روندهایی در توسعه وب را بیان نموده ایم که قطعا ارزش دنبال کردن و مطالعه را دارد! با ما همراه باشید.
ادامه
سه شنبه 22 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

چگونه می توان بدون صرف هزینه های گزاف یک وب اپلیکیشن ساخت؟ در این مقاله، با رویکردهای مختلف برای توسعه وب اپلیکیشن و همچنین راهکارهایی برای صرفه جویی در هزینه طراحی آن آشنا خواهید شد. در پایان، یاد خواهید گرفت که چگونه هزینه تقریبی برنامه وب خود را محاسبه کنید.
ادامه
شنبه 19 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

راه‌اندازی یک کسب و کار از طریق ساختن اپلیکیشن موبایل کار ساده‌ای نیست. شما باید روی تجربه و تکنولوژی شرکت‌های موفق حساب کنید و در مسیر اثبات شده آن‌ها پیش بروید. داشتن یک برنامه برای مدل کسب و کار یکی از مهم‌ترین عناصر ایجاد کسب و کار آنلاین است، ما در این مقاله، جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.
ادامه
یکشنبه 28 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

برای اینکه معاملات شما به درستی انجام شود، باید کاربرانی داشته باشید که درگیر و متعهد به پلتفرم شما باشند. یک راه محبوب برای رسیدن به این هدف این است که پلتفرم خود را به چیزی فراتر از یک بازار آنلاین تبدیل کنید: یک جامعه. این استراتژی توسط محبوب ترین مارکت پلیس های دنیا مانند Airbnb و Etsy مورد استفاده قرار گرفته است. استارتاپ آلمانی PaulCamper ، برای اجاره ون های کمپر، از تاکتیک های جامعه سازی استفاده کرد تا عرضه خود را تقریباً پنج برابر کند. در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید.
ادامه
یکشنبه 28 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

تکنیک هایی برای افزایش اعتماد بین ارائه دهندگان و مشتریان و افزایش تراکنش ها. یکی از بزرگترین مشکلاتی که مشاغل بازار باید با آن مقابله کنند موضوع ترس است. هر زمان که مشتریان و ارائه دهندگان درگیر معاملات می شوند، موارد متعددی از اضطراب و نگرانی در مشتریان ظاهر می شود.
ادامه
شنبه 27 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

مهمترین معیارهایی که تمام فعالیت های بازاریابی و رشد شما را ثابت می کند. واقعاً کدام معیارهای بازار آنلاین را باید دنبال کنید تا بدانید بازار شما موفق است؟ ممکن است کسی فکر کند که رشد پایگاه تعداد کاربران شما و انجام تراکنش ها معیاری مهم است. با این حال، همه چیز کمی ظریف تر از آن است که به نظر می رسد.
ادامه
چهارشنبه 24 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

بعد از اینکه بازار آنلاین خود را برای جذب مخاطبین اولیه آماده کردین و طرفدارانی برای آن پیدا کردید، زمان آن فرا رسیده که به رشد فکر کنید. در اینجا نحوه یافتن کانال رشد مناسب برای بازار اولیه شما آورده شده است. کلید رشد یک بازار، رسیدن به یک چرخه عالی و مناسب است: ارائه‌دهندگان با کیفیت بالا مشتریان بیشتری را به ارمغان می‌آورند، و پایگاه مشتری رو به رشد، به نوبه خود، ارائه‌دهندگان بیشتری را جذب خواهد کرد. در این فصل به چگونگی دستیابی به این چرخه می پردازیم، پیشنهاد میکنم که مقالات قبل را برای دریافت بازخورد بهتر مطالعه کنید.
ادامه
سه شنبه 23 اسفند 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در طول سال های گذشته، نقش نوشتن متن تجربه کاربری (UX Writing) در طراحی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این امر امروزه دیگر به نوشتن اجزای متنی ختم نمی شود، بلکه به افراد در کسب تجربه کاربری بهتر کمک می کند. در این مقاله، می خواهیم در مورد اهمیت UX Writing در طراحی UI/UX و چرایی اهمیت آن صحبت کنیم.
ادامه
دوشنبه 22 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

زمان آن فرا رسیده است که بازار مارکت پلیس خود را در اولین آزمایش واقعی خود قرار دهید: آیا می توانید معاملات بین مشتریان و ارائه دهندگان خود را تسهیل کنید؟ آیا بازار شما واقعاً برای کاربران ارزش ایجاد می کند؟
ادامه
یکشنبه 21 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

چگونه اولین ارائه دهندگان مناسب را قبل از اینکه پلتفرم شما مشتری داشته باشد وارد کنید. در مقایسه با تجارت الکترونیک سنتی، بیشتر چالش‌های منحصربه‌فرد یک بازار ناشی از دو طرف بازار است: مشتریان و ارائه‌دهندگان. هنگام راه‌اندازی یک بازار آنلاین، شما باید مشکل مرغ و تخم‌مرغ را حل کنید، چگونه مشتریانی را با عرضه کنندگان محدود به دست آوریم و چگونه می‌توانیم عرضه کنندگان بازار را تنها با چند مشتری جذب کنیم.
ادامه
شنبه 20 اسفند 1401

آموزش دیجیتال مارکتینگ

برای اینکه بدانید تجربه کاربری محصول شما چقدر خوب است و کاربران چگونه آن را درک می ‌کنند، باید راندمان طراحی UX را اندازه بگیرید و اطلاعات به روزی نسبت به آن دریافت کنید. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ با نظارت بر معیارهای اصلی و استفاده از ابزارها و خدمات تخصصی. ما قصد داریم تمام ویژگی های اندازه گیری راندمان UX را با شما به اشتراک بگذاریم.
ادامه