تمام چیزهایی که لازم است در مورد ویدئو مارکتینگ برای کسب و کار بدانید

بازاریابی ویدئویی یکی از بزرگترین موفقیت ها در سال 2022 بود و شاهد رشد چشمگیر آن در سال 2023 هستیم .

تمام چیزهایی که لازم است در مورد ویدئو مارکتینگ برای کسب و کار بدانید

آمارها از موفقیت روند پیشرفت ویدیو مارکتینگ حکایت دارند.

توجه به موارد ذیل خالی از لطف نیست :

✔️ افراد پس از دیدن یک ویدیو در مورد محصول، ۶۴ تا ۸۵ درصد بیشتر علاقه‌مند به خرید آن می‌شوند
✔️ ۷۱ درصد بازاریابان اظهار کرده‌اند که ویدیومارکتینگ بیش از هر روش بازاریابی دیگری به تصمیم نهایی برای خرید محصول منجر می‌شود.
✔️ ویدیو مارکتینگ یکی از جریان‌های موفق سال ۲۰22 بوده است و نشانه‌ای برای افول آن در سال ۲۰23 نمی‌بینیم.
✔️ وجود ویدئو در وب‌سایت شما می‌تواند وضعیت سئوی آن را بهبود دهد
✔️ ۸۴ درصد بزرگ‌سالان آمریکایی کاربران اینترنت هستند و برای متولدین بعد از دهه‌ی پنجاه میلادی این رقم به ۹۵ درصد می‌رسد
✔️ ۹۲ درصد کاربران موبایل‌ها ویدیو تماشا می‌کنند و مهم‌ تر اینکه ویدیو به اشتراک می‌گذارند.
✔️ پیام‌های متنی روی گوشی‌های کوچک‌تر به‌ندرت نتیجه می‌دهد اما ویدیو برای موبایل عالی است.

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

آیا ویدیو برای کسب و کار شما مفید است؟

کسب‌وکار شما هر اندازه‌ای باشد و هرچه بخواهید بفروشید، به احتمال قریب به یقین افراد بازار هدف شما روی اینترنت آماده و منتظر شما هستند و اگر از محصول یا خدمت شما راضی باشند، پیام شما را به اشتراک می‌گذارند.

ویدیو مارکتینگ نسبت به تبلیغات تصویری و متنی به‌ مراتب پیچیده‌تر است و همین موضوع می‌تواند دردسرساز شود، به‌ویژه اگر بخواهید این کار را به‌تنهایی یا به‌عنوان بخشی از یک تیم کوچک غیرتخصصی انجام دهید.

تولید ویدیوهای تبلیغاتی مفید با تجهیزات ساده تا حد زیادی بستگی به مهارت‌ها و تجهیزات موجود و اهداف شما دارد. یک ویدیوی شش‌ثانیه‌ای سریع می‌تواند به‌راحتی با یک موبایل گرفته شود؛ درحالی‌که یک دوربین حرفه‌ای ۴۰۰ دلاری روی سه‌پایه می‌تواند ویدیوهای با ظاهر حرفه‌ای‌تری بسازد.

قطعاً با تولید ویدیوهای حرفه‌ای نتایج بهتری می‌گیرید. ویدیوهای باکیفیت و خوش‌ساختی که گرافیک، متن، طرح و صدای باکیفیتی دارد (آماتورها به‌ندرت تمام این موارد را پوشش می‌دهند) مشتریان بالقوه را راحت‌تر تحت تأثیر قرار می‌دهند.

به آنچه می‌خواهید از طریق ویدیو به آن برسید، فکر کنید. یک ویدیو با کیفیت متوسط مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما اگر هدف شما نمایش کسب‌وکار یا محصولتان در یک ویدیوی واقعی و جدی باشد، کیفیت اهمیت پیدا می‌کند. یک ویدیوی بی‌کیفیت می‌تواند مشتریان بالقوه را منصرف کند.

گوگل ابزاری دارد که از طریق آن می‌توانید تگ‌هایی را به لینک‌ها بیفزایید که به وب‌سایت‌ شما ارجاع داشته باشند (این تگ‌ها به پارامترهای UTM مشهورند .( بنابراین شما با حساب گوگل آنالیتیکس خود می‌توانید متوجه شوید بیننده‌ی وب‌سایت‌ شما از چه منبعی به آن دسترسی پیدا کرده است که در این مثال منبع، همان ویدیوی تبلیغاتی خواهد بود. یوتیوب و فیسبوک هم ابزارهای رایگان خودشان را برای ردیابی رفتار مخاطبان شما دارند .

مطالعه بیشتر:       5 نکته برای سئوی محتوای ویدیویی ✔️ آموزش ویدیو مارکتینگ

همین حالا شروع کنید

روزبه‌روز کسب‌وکارهای بیشتری برای رساندن پیامشان به مشتری به ویدیو روی می‌آورند و از آنجایی که استفاده از موبایل‌های هوشمند همیشه در حال افزایش است، اهمیت ویدیو هم همواره بیشتر می‌شود.

انتظار موفقیت آنی نداشته باشید. هرچند ممکن است نخستین تلاش شما به موفقیت چشم‌گیری منجر شود یا شاید باید منتظر چهارمین یا پنجمین ویدیوتان بمانید تا به سود واقعی برسید.‌کافی است به کار ادامه بدهید و حتماً نتیجه می‌گیرید.

محصول مرتبط:       طراحی فروشگاه اینترنتی

divider divider

محصولات مرتبط

✅ شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان دامنه فناوری ◀️ مناسب برای پزشکان، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه ها ✒️ امکان نوبت دهی و رزرو آنلاین ✒️ قابلیت ارسال پیام به صورت متن و عکس ✒️ معرفی تمامی متخصصین و پزشکان ✒️ ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران و کادر پزشکی ✒️ معرفی کامل کلینیک و بیمارستان ✒️ اتصال به درگاه بانکی معتبر ✒️ امکان ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی در منزل ✒️ پیاده سازی نهایی اندروید، IOS و وب اپلیکیشن ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
♨️ طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا پیشگامان ✏️ ایجاد دسته بندی های متنوع برای غذا، نوشیدنی و پیش غذا ✏️ سیستم پرداخت آنلاین، کیف پول و پرداخت در محل ✏️ پیگری لحظه ای سفارش غذا ✏️ ارسال پیام و نوتیفیکیشن به کاربر ✏️ اعمال کد تخفیف و هدیه ✏️ پیاده سازی در بستر اندروید، IOS و وب اپلیکیشن ✏️ یکسال پشتیبانی رایگان ✏️ امنیت بالا و هزینه پیاده سازی مناسب ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر