3 نکته بسیار مهم سئو

آنچه که در گذشته انجام می شد، باعث تولید نتایج مشابه در سال 2023 نمی شود. اما این به این معنی نیست که SEO سنتی مرده است در حقیقت، با رویکرد مناسب، برخی از تاکتیک هایی که چند سال قبل به کار گرفته اید، هنوز هم می تواند رتبه بندی بالا را تولید کند. با در نظر داشتن این سه مورد ، وقت آن است تا چند تاکتیک سنتی جستجوگر را مرور کنید که می تواند به شما در دستیابی به تمام اهداف شما کمک کند

3 نکته مهم سئو که از قدیم همچنان مفید و معتبر است

آنچه که در گذشته برای افزایش رتبه سایت انجام می شد، باعث تولید نتایج مشابه در سال 2023 نمی شود، اما این به این معنی نیست که SEO سنتی مرده است ، در حقیقت، با رویکرد مناسب، برخی از تاکتیک هایی که چند سال قبل به کار گرفته اید، هنوز هم می تواند رتبه بندی بالا را تولید کند.

با در نظر داشتن این سه مورد ، وقت آن است تا چند تاکتیک سنتی جستجوگر را مرور کنید که می تواند به شما در دستیابی به تمام اهداف شما کمک کند:

ساختن لینک (Link Building)

باور کنید یا نه، ساختن لینک هنوز هم یک راه عالی برای افزایش رتبه بندی موتور جستجوگر شما است که باعث افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد. چیزی که باید بدانید این است که ساختن لینک در سال 2023 همانند سال 2022 نیست.

در گذشته، هر لینک یک لینک خوب بود، همه چیز در مورد کمیت بود، حتی اگر این امر به معنای پیاده سازی لینک ها از طریق توضیحات یا انجمن های نامربوط بود، اما قدیم ها گذشت ، اما هنوز هم می توانید از لینک سازی را به نفع خود استفاده کنید.

شما باید توجه خود را به ایجاد لینک های با کیفیت بالا و وب سایت های مربوطه متمرکز کنید، این دیگر یک بازی اعداد نیست. نتایج شما مستقیما به کیفیت لینک هایی که می سازید مرتبط است . با در نظر گرفتن برخی از شرکت هایی که بیش از 20،000 دلار در ماه برای ساخت لینک ها هزینه می کنند، نشان دهنده این موضوع است که فرصت رشد از طریق این استراتژی هنوز هم وجود دارد . فقط اطمینان حاصل کنید که "کیفیت" همه کارها را انجام می دهد.

مطالعه بیشتر:       لینک جویس Link juice چیست؟

تولید محتوا پادشاهی می کند (Content Remains King)

محتوا همواره بخش بزرگی از هر استراتژی موفقیت آمیز SEO بوده است، اما رویکردی که بهترین نتیجه را ایجاد می کند، در طول این سال ها کاملا تغییر کرده است. در روزهای اولیه ی seo، مختصر بودن و بسته ی کلمات کلیدی مسیر حرکت بود .

همانند لینک سازی ، مقدار از کیفیت بسیار مهم تر بود. شرکت ها تا حد امکان 250 تا 300 کلمه در پست های وبلاگ قرار می دادند که هر کدام پر از کلمات کلیدی بودند اما این رویکرد منجر به مجازات موتور جستجو در دنیای امروز خواهد شد.

میانگین طول محتوای نتایج ده صفحه برتر بیش از 2000 کلمه است. درست خواندید : 2000 کلمه !!!.

این تقریبا هفت بار طولانی تر از نوع محتوایی است که نتایج جستجوی موتور جستجو را چند سال قبل ایجاد می کردند .علاوه بر طول، کیفیت و مرتیط بودن نیز از عوامل مهم رتبه بندی است. اگر قصد ایجاد محتوای طولانی را دارید، این کار ممکن است درست باشد. اگر ساعتها زمان برای ایجاد آن وقت صرف کنید , آن مطلب زمانی ارزشمند است که بتوانید بخوبی آنرا به پایان برسانید (دارای مطالب مفید و ارزشمند باشد ) .

مطالعه بیشتر:       سئو سایت , از واقعیت تا عمل

تحقیق کلید واژه ( Keyword Research )

افرادی هستند که به شما می گویند که تحقیقات کلید واژه مهم نیست، این ممکن است ارزشی که هفت سال پیش داشت را نداشته باشد، اما این بدان معنا نیست که شما باید این را به طور کامل رها کنید.

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا (و همچنین سایر قسمتهای صفحه شما) همچنان مهم است. در اینجا چیزی است که تغییر کرده است: شما دیگر لازم نیست از کلمات کلیدی خود را در محتوا به تعداد زیاد قرار دهید . در ده سال گذشته قرار دادن 250 کلمه کلیدی در یک مقاله غیر معمول نبود اما اکنون دیگر نیازی به اینکار نیست .

تحقیقاتی را برای شناسایی کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما مناسب است، انجام دهید. از کلمه کلیدی و تغییرات آن بطور مناسب استفاده کنید (بدون تکرار بیش از حد) به عنوان یک قاعده کلی، محتوای خوب به طور طبیعی استقبال و خوانده می شود . گوگل بیش از 100 میلیارد جستجو در ماه انجام میدهد شما هم بدون شک باید در نتایج جستجوی آن شرکت داده شوید .

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

divider divider

محصولات مرتبط

✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
ادامه
شرکت دیجیتال مارکتینگ پیشگامان ✔️ ارائه کامل خدمات دیجیتال مارکتینگ ✔️ مشاوره در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی ✔️ مشاوره در زمینه توسعه برند ✔️ مشاوره و راه اندازی کسب و کار آنلاین ✔️ ارائه خدمات سئو داخلی و خارجی ✔️ تولید محتوای تخصصی ✔️ تحقیق کلمات کلیدی و بررسی رقبا ✔️ بک لینک و ریپورتاژ آگهی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید ⬇️⬇️⬇️
ادامه

ثبت نظر