چگونه باعث افزایش درآمد کسب و کار خود شویم  ؟

ما هر روز در رسانه های مختلف شاهد رشد سریع کسب و کارهای آنلاین ( اینترنتی ) هستیم , ما در کشورمان تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی هستیم و هر روزه هم در حال افزایش خواهد بود . همه ما به دنبال دنیایی راحت تر هستیم , این موضوع که در آینده ما تمام نیاز های روز مره خود را مانند مواد غذایی , لوازم خانگی و دیجیتال را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنیم خارج از تصور نیست . اما آیا با افزایش فروشگاه های انلاین وفادرسازی مشتریان چگونه خواهد بود برای همگان قابل تعمل و بحث خواهد بود .

چگونه باعث افزایش درآمد کسب و کار خود شویم  ؟

ما هر روز در رسانه های مختلف شاهد رشد سریع کسب و کارهای آنلاین ( اینترنتی ) هستیم , ما در کشورمان تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی داریم که رو به افزایش می باشند. همه ما به دنبال دنیایی راحت تر هستیم , این موضوع که در آینده ما تمام نیاز های روز مره خود را  مانند مواد غذایی , لوازم خانگی و دیجیتال را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنیم خارج از تصور نیست . اما آیا با افزایش فروشگاه های انلاین وفادرسازی مشتریان چگونه خواهد بود برای همگان قابل تعمل و بحث خواهد بود .

تقریبا 65 درصد از خریداران ترجیح میدهند که خریدهای خود را از فروشگاهی داشته باشند که دارای دفاتر فروش باشند , پس تعاملات مثبت و خدمات خرده فروشان میتواند در روند توسعه کسب و کار آنلاین آنها تاثیر به سزایی داشته باشد .

اکنون وقت آن شده تا خرده فروشان سنتی با تغییر روند برنامه های فروش خود وارد حوزه های کسب و کار آنلاین شوند .  طبق آمار وزارت بازرگانی آمریکا , 89 درصد از خریداران هنوز هم از فروشگاههای سنتی باز دید و خرید می کنند , فروش رستوران های سنتی به شدت در حال کاهش است و اکثر مشتریات ترجیح میدهند سفارش خود را در منزل و یا محل کار خود میل کنند . فروش فروشگاه های سنتی بنا به آمار سالانه 3.7 درصد در حال کاهش است و تمایل مردم به سمت خریدهای آنلاین و اینترنتی در حال افزایش می باشد .

طبق گزارش جهانی مصرف کنندگان آنلاین در سال 2017 که توسط KPMG International  منتشر شد  , 52 درصد مصرف کنندگان قبل از خرید محصول آنرا در اینترنت جستجو کرده و محصول را بررسی می کنند . 32 درصد از مصرف کنندگان از فروشگاه های سنتی برای تست و بازدید محصول استفاده می کنند .  با توجه به آمار خوق انتظار می رود تا 5 سال آینده 41 درصد از خریدها صرفا از طریق اینترنت و بصورت آنلاین انجام شود .

برندسازی کسب و کارها از جمله موارد مهم در کسب و کار اینترنیت است . اغلب افراد برای خرید از اینترنت احساس نا امنی می کنند و ترجیه میدهند خرید های خود را از جاهایی انجام دهند که برایشان شناخته شده است و احساس امنیت می کنند . 75 درصد از خریدها توسط مصرف کنندگان از جاهایی انجام می شود که برای آنها شناخته شده و دارای رسمیت است انجام می شود .  با ایجاد راه کارهایی که منجر به افزایش حس اطمینان به مشتری می شود  و برندسازی ها می توان در توسعه فروش آنلاین قدم برداشت .

یکی دیگر از موارد موثر در توسعه فروش , برنامه های وفادار سازی مشتریان است . بسیاری از شرکت ها وفادار سازی و توسعه مشتریان خود را مدیون برنامه های عضوگیری , کلوپ مشتریان , کارت های هدیه هستند . دادن هدیه و پاداش به مشتریان باعث افزایش و خوشنودی مشتریان می گردد . برنامه های وفادارسازی می توانند 10 تا 15 درصد رشد مشتریان را به همراه داشته باشند .

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

divider
divider

محصولات مرتبط

✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️مدیریت سریع و آسان سیستم ✏️دارای زیرساخت برنامه نویسی سریع و قدرتمند ✏️ امنیت بالای سیستم ✏️ ارائه بصورت اندروید و IOS ✏️ طراحی رابط کاربری اختصاصی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر