چگونه در اینستاگرام ویدئو زنده دو نفره داشته باشیم

چگونه در اینستاگرام ویدئو زنده دو نفره داشته باشیم آیا شما به دنبال یک راه خلاق برای بهبود داستان خود در Instagram هستید؟ چگونه می توان از Instagram Live با مهمان استفاده کرد؟ در این مقاله، شما نحوه استفاده از Instagram Live with Friends را خواهید آموخت.

ویدئو کنفرانس در اینستاگرام

آیا شما به دنبال یک راه خلاق برای بهبود داستان خود در  Instagram هستید؟
چگونه می توان از Instagram Live با مهمان استفاده کرد؟
در این مقاله، شما نحوه استفاده از Instagram Live with Friends را خواهید آموخت.
شما در این حالت می توانید با استفاده از مهمان  از طریق مصاحبه , محتوایی بهتر از قبل ایجاد کنید .
دنبال کنندگان  پخش زنده شما در بالای خبرنامه Instagram خود آلارمی مبنی بر شروع پخش زنده دریافت می کنند . هنگامی که از Instagram Live با مهمان استفاده می کنید، برای دنبال کنندگان  شما دو حلقه را نشان می دهند که نشان دهنده  حساب Instagram و مهمان شما هستند.


ویدئو زنده اینستاگرام
 
نمایه شما و نمایه مهمان شما دو حلقه و نماد زنده Instagram Live را نشان می دهد.


 ویدئو زنده اینستاگرام
پخش زنده شما این گونه خواهد بود.


 ویدئو زنده اینستاگرام
هنگامی که بینندگان روی لینک های نمایه در بالا سمت چپ کلیک می کنند، گزینه ای برای مشاهده نمایه یا نمایه مهمان شما پدیدار می شود .


ویدئو زنده اینستاگرام
بسته به محبوبیت پخش زنده Instagram خود، ممکن است در بالای  Instagram  داستان های زنده در برگه جستجو و کاوش نشان داده شود.


ویدئو زنده اینستاگرام
 
حساب هایی که شما دنبال می کنید و مورد پسند شما هستند و پخش های زنده ای که بیشترین بازدید را دارند در صفحه Top Instagram Stories قابل مشاهده و جستجو هستند . این ویدئو ها بر اساس علاقه مندی شما دسته بندی می شوند .


ویدئو زنده اینستاگرام
 
خب حالا که مورد ماهیت Instagram Live with Friends صحبت کردیم بیاییم در مورد نحوه انجام Instagram Live with Friends صحبت کنیم . پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید .
# 1: برنامه Instagram خود را در پیشبرد برنامه خود قرار دهید
برای به دست آوردن بهترین  و بیشترین تعداد مشاهده، برنامه Instagram Live را با دوستان خود برنامه ریزی کرده و پخش کنید. اگر حساب تجاری کسب و کار Instagram دارید، می توانید با مشاهده در بخش  دنبال کنندگان , زمانی که بیشترین مخاطب شما آنلاین هستند را برای انجام ویدئو و مصاحبه انتخاب کنید .  مهمان شما می تواند همین کار را نیز انجام دهد، اگر آنها یک حساب تجاری نیز داشته باشند.


 ویدئو زنده اینستاگرام
هنگامی که شما بهترین زمان برای رسیدن به اکثریت دنبال کنندگان  و مهمانان خود را تعیین میکنید، پخش زنده را با استفاده از یک پست تصویری یا ویدیویی استاندارد به نمایه Instagram خود شروع و گسترش دهید .  از این پست استفاده کنید تا دنبال کنندگان خود را بشناسید زمانی که پخش زنده اتفاق می افتد، چه کسی می خواهید دعوت کنید به عنوان مهمان (ها) و آنچه که می توانید انتظار داشته باشید.
افزودن هشتگها به پست برای کمک به  جذب مخاطبین بیشتر و افرادی که به این موضوع علاقه دارند میتواند کمک زیادی برای رسیدن به هدف بکند .


 ویدئو زنده اینستاگرام
# 2: پخش زنده نمایش مشخصات عمومی خود را شروع کنید
هنگامی که شما آماده هستید که Instagram Live پخش خود را شروع کنید، بر روی نماد دوربین یا عکس نمایه در بخش «داستان Instagram Stories» در قسمت بالا  سمت چپ Instagram خود ضربه بزنید.


ویدئو زنده اینستاگرام
 
در پایین صفحه، نوار لغزنده را به حالت Live بروید. سپس روی Start Live Video ضربه بزنید  و منتظر شروع پخش زنده بمانید .


 ویدئو زنده اینستاگرام
# 3: مهمان را به Instagram Live خود اضافه کنید
هنگامی که مهمان شما شروع به مشاهده پخش می کند، روی نماد دوستان به سمت راست کادر نظر ضربه بزنید تا کاربر را به جریان مستقیم خود اضافه کنید.


 ویدئو زنده اینستاگرام
بر روی نام مهمان در برو به زنده با پاپ آپ ضربه بزنید و روی «افزودن» برای دعوت آنها به پخش ضربه بزنید.


 ویدئو زنده اینستاگرام
در پایین صفحه، یک اعلان دریافت خواهید کرد که مهمان منتظر پذیرش دعوت شما برای رفتن به زندگی است.
# 4: یک مهمان را انتخاب کنید و یک مهمان دیگر را اضافه کنید
پس از اینکه مهمان شما به پخش می پیوندد، ویدیوی زنده و خودتان را مشاهده خواهید کرد. شما همچنین می توانید گزینه ای را برای پایان دادن به پخش در سمت راست بالای ویدیوی زنده خود مشاهده کنید.
اگر میخواهید مهمان را از پخش خارج کنید، روی X در بالای سمت راست ویدیوی زنده مهمان خود ضربه بزنید.


 ویدئو زنده اینستاگرام
سپس تأیید کنید که میخواهید کاربر را از پخش مستقیم خود حذف کنید.


 ویدئو زنده اینستاگرام
اکنون می توانید مهمان دیگری اضافه کنید و پخش زنده را شروع کنید.
هنگامی که روی End ضربه بزنید تا ویدیوی زنده خود را خاتمه دهید، می توانید ویدیو زندگی خود را در Instagram Stories برای 24 ساعت آینده به اشتراک بگذارید.


ویدئو زنده اینستاگرام 
اگر نمیخواهید ویدیوی خود را پس از پخش اصلی به پایان برسانید، روی نوار لغزنده ضربه بزنید و تأیید کنید که میخواهید ویدیو را کنار بگذارید.


 ویدئو زنده اینستاگرام
# 5: پخش زنده در داستان های اینستاگرام را تبلیغ کنید
اگر ویدیو خود را  پس از انتخاب در داستان Instagram خود ذخیره کنید، می توانید تبلیغ اولیه خود را از پخش آرشیو کنید و یک بروزرسانی جدید ارسال کنید , دنبال کنندگان می دانند که می توانند ویدیوی زنده خود را برای 24 ساعت آینده دریافت کنند. پس از آنکه دوره 24 ساعته در حال اتمام باشد ، اگر می خواهید این پست را بایگانی کنید.


 ویدئو زنده اینستاگرام
# 6: تجزیه و تحلیل داستان Instagram خود را بررسی کنید
اگر Instagram Live را به Instagram Stories بفرستید، میتوانید Insights را در Instagram Analytics حساب کسب و کار خود مشاهده کنید.


 ویدئو زنده اینستاگرام
اگر پیش نمایش داستان خود را مشاهده نکنید، برای مشاهده آن روی پیوند مشاهده Older ضربه بزنید.


 ویدئو زنده اینستاگرام
در طول 24 ساعته که داستان Instagram نمایش داده می شود، بهترین تجزیه و تحلیل را پیدا کنید. این بینش افرادی را نشان می دهد که در حال مشاهده داستان Instagram خود هستند (همه) و همچنین نمایش ها، رسیدن و سایر معیارهای تعامل (تنها دارندگان حساب کسب و کار Instagram )
برای دسترسی به این داده ها، تعداد بینندگان برای داستان Instagram خود در طول 24 ساعت موجود در آن، در پایین سمت چپ داستان خود نشان داده شده است. هر کس تعداد بینندگان و یک لیست از  بینندگان را مشاهده خواهد کرد. کاربران حساب های کسب و کار می توانند از برگه Insights برای دریافت برآوردها، بینندگان، پاسخ ها  به عنوان موارد قابل اجرا استفاده کنند.


 ویدئو زنده اینستاگرام
نتیجه
Instagram Live with Friends به شما اجازه می دهد تا همه افراد زنده را با مهمانان پخش کنند. شرکت ها می توانند از این ویژگی برای میزبانی مصاحبه های زنده، جلسات ، راه اندازی محصولات، نمایندگان خدمات و موارد دیگر استفاده کنند.

divider divider

ثبت نظر