آموزش بازاریابی با اینستاگرام ✔️

در این مقاله با 4 مورد از روشهای بازاریابی با اینستاگرام آشنا می شوید . با ما در ادامه مطلب همراه شوید .

آموزش بازاریابی با اینستاگرام

✔️ آیا بازخورد شما در پست های اینستاگرامی شما مناسب است ؟
✔️ آیا به دنبال افزایش بازدید کنندگان و ایجاد وجه تمایز با بقیه هستید ؟
✔️ با برنامه ریزی هدفمند در پست های اینستاگرامی می توان رویکرد خوبی ایجاد کرد .

در این مقاله، شما نحوه تعریف یک سبک Instagram برای کسب و کار خود را خواهید آموخت .

# 1: ایجاد هویت بصری  برای برند
استفاده از فونت خاص , رنگ ها و لوگو ابزار مهمی برای ایجاد نام تجاری و جذب مخاطبین می باشد . ویژگی متمایز ایجاد کنید تا دنبال کنندگان شما بتوانند پست های شما را به راحتی در میان رقبا بشناسند .
Instagram Freshii  به طور موثر آرم خود را در پست Instagram خود قرار می دهد.  آنها علامت خود را در تمام عکس ها اضافه نمی کنند ولی نحوه پست ها به گونه ای است که برند در تمام عکس ها مشاهده می شود .

آموزش بازاریابی با اینستاگرام

Freshii آرم خود را به بسیاری از عکس های Instagram خود اضافه می کند.
در همین حال Instagram Cadbury   رنگ بنفش را در تمام پست های خود استفاده می کند .  این موضوع نه تنها ویژگی هویت نام تجاری خود را تقویت می کند، بلکه زیبایی شناسی Instagram را نیز هماهنگ می کند.

آموزش بازاریابی با اینستاگرام

 Cadbury در تمام پست های اینستاگرام خود بر روی رنگ بنفش متمرکز است.

مطالعه بیشتر:       نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام

# 2: فیلتر امضا را انتخاب کنید
یکی از راه های ساده برای جذب مخاطبین شما استفاده از هشتگ نامتان است . این به این معناست که نامتان براحتی جستجو شده و کارهایتان از بقیه متمایز خواهد شد .
هنگام استفاده از هشتگ ها احساساتی را که میخواهید در مخاطبین شما تحریک شود انتخاب کنید .

# 3: به اشتراک گذاری نحوه محتوا
استفاده از هشتگ تنها راه برای ایجاد خلاقیت و جذب مخاطبین نیست . راه های خلاقانه دیگری نیز وجود دارد , بطور مثال نمایش چند عکس در یک پست واحد است . یکی دیگر از راه های ایجاد خلاقیت بصری کلاژ عکس هاست که در آن میتوان چند عکس را ترکیب کرد و مراحل انجام یک کار را نمایش داد .

آموزش بازاریابی با اینستاگرام

با این کولاژ، Staples   یک سرگرمی را آموزش می دهد که در آن با استفاده از فلاپی دیسک یک کاردستی ایجاد میکنند .

آموزش بازاریابی با اینستاگرام

ویدئو نوعی دیگر از محتوای بازاریابی بصری است . آیا شما می دانستید دنبال کنندگان شما , 85 % احتمال بیشتری دارد تا یک محصول را خریداری کنند ؟
پیشبینی میشود تا سال 2019 , 80% ترافیک اینترنت را محتوای ویدئویی استفاده نماید .
در حال حاضر Instagram به شما اجازه می دهد که فیلم های 3 تا 60 ثانیه را به اشتراک بگذارید و ویژگی جدید Instagram Stories  را به نمایش درآورده است .

مطالعه بیشتر:       قوانین و محدودیت های اینستاگرام

# 4: نمایش ویژگی های محصول و خدمات توسط دنبال کنندگان
رسانه های اجتماعی برای تعامل بیشتر با کاربران و طرفداران است و چه کاری بهتر از اینکه کاربران نیز در محتوای ایجاد شده و داستان های شما سهیم باشند . برندها به دنبال این موضوع هستند تا بتوانند دنبال کنندگان و طرفداران خود را به یک جامعه تبدیل می کنند .
عامل تاثر گذار طرفداران , به دیگر کاربران اجازه می دهد تا اثربخشی محصول خود را تایید کنند و همزمان وفاداری مشتریان را افزایش دهند .
Pottery Barn  یک نمونه عالی دیگر از یک نام تجاری است که می داند چگونه کاربران را با محتوای خود درگیر کند . با استفاده از کمپین  #mypotterybarn  ، آنها قادر به پیدا کردن و ارسال بهترین تصاویر از مشتریان خود هستند. شما همچنین می توانید از این تاکتیک استفاده کنید تا مشتریان بالقوه را ببینید که دیگران از محصولات شما استفاده می کنند .

آموزش بازاریابی با اینستاگرام

نتیجه
برای ایجاد ارتباط تصویری  سریع با مخاطبین خود استفاده از اینستاگرام بسیار موثر است . با استفاده از پست های خود می توان نام تجاری برند خود را تقویت کنید . استفاده از محتوای بصری و ویدئویی مناسب در پست های شما روابط بین شما و کاربران را تحکیم می بخشد . استفاده از کمپین های خلاقانه را نیز در اینستاگرام فراموش نکنید .
بکارگیری نکات بالا برای ارتباط هر چه موثر تر می تواند برای شما سودمند باشد .

محصول مرتبط:      طراحی فروشگاه اینترنتی

divider divider

ثبت نظر