بلاگ
جستجو
پیش از شروع کسب و کار، باید به طور کامل برای اجرای آن برنامه ریزی کنید و به خاطر داشته باشید که به طور قطع در هنگام اجرا با مشکلاتی روبرو خواهید شد. برای اداره یک کسب و کار موفق، باید خود را با شرایط متغیر تطبیق دهید. یادگیری نحوه راه اندازی کسب و کار خود شامل انجام تحقیقات گسترده بازار در زمینه کاری شما و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه شما است که بخش مهمی از تهیه یک برنامه تجاری است.
ادامه
همه ما به دنبال راه هایی برای کسب درآمد بیشتر آنلاین هستیم. راه اندازی و اداره یک کسب و کار کوچک قطعا جذابیت های خود را دارد، اما با مجموعه ای از چالش های خاص خود نیز همراه است. حقیقت این است که راه اندازی هر نوع کسب و کار، سختی های خود را دارد و اولین قدم برای شروع، فکر کردن به یک ایده است. در این راهنما، ما چندین ایده کسب و کار آنلاین را برای مبتدیان و کارآفرینان با تجربه، و همچنین مراحل راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به شما ارائه خواهیم داد.
ادامه
مهم نیست که شما کالای دست ساز منحصر به فردی برای فروش دارید یا اینکه می خواهید یک تجارت عمده فروشی یا دراپ شیپینگ راه اندازی کنید، برای رسیدن به موفقیت آنلاین به یک وب سایت عالی با قابلیت تجارت الکترونیک نیاز دارید. در حال حاضر می توان با هزینه های اولیه نسبتاً کم یک وب سایت تجارت الکترونیک را آسان تر از همیشه ایجاد نمود. در این مقاله، نحوه راه اندازی یک آنلاین شاپ را تنها در هشت مرحله آسان به شما نشان خواهیم داد. امروز تجارت الکترونیک رویایی خود را محقق کنید!
ادامه
راهاندازی یک کسبوکار جدید آسان نیست و یکی از مهمترین چالشهایی که استارتاپها با آن مواجه هستند، بازاریابی مؤثر محصولات و خدمات خود به مشتریان بالقوه است. مطالعهای توسط CB Insights انجام شده، نشان میدهد که بزرگترین دلیل شکست استارتاپها، نبود تقاضای بازار است. این موضوع اهمیت بازاریابی مؤثر استارتاپها را در موفقیت بیشتر یک کسبوکار جدید برجسته میکند.
ادامه
هر آنچه که می خواهید در مورد ساخت اپلیکیشن موبایل بدانید
اگر تا به حال به ساختن یک اپلیکیشن موبایل فکر کرده اید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه سوالاتی بپرسید، این راهنما می تواند به شما کمک کند.
ادامه
در این مقاله ما به توضیح انواع روش های توسعه اپلیکیشن، معرفی انواع کاربردهای اپلیکیشن و بررسی اندروید و iOS پرداخته ایم.
ادامه
به راهنمای جامع سئوی سایت های فروشگاهی خوش آمدید! این مقاله به شما توضیحات جامعی از SEO را ارائه می دهد که به طور خاص برای بازارهای آنلاین نوشته شده است. این سری مقالات به این موضوع میپردازد که سئوی بازار آنلاین چه چیزی را شامل میشود، چگونه میتوان بازده بالقوه را تخمین زد، و چه زمانی زمان مناسب برای انجام این کار است.
ادامه
رساندن زمان بارگذاری صفحه به جایی که میخواهید، کاری چالش برانگیز است، اما تأثیر مثبت و قابل توجهی بر عملکرد کلی سایت شما خواهد داشت، همچنین مهم است به یاد داشته باشید که تمام نکات موجود در این مقاله می تواند به شما در دستیابی به اهداف سرعت سایت کمک کند اما نیازی نیست امروز همه آنها را پیاده سازی کنید.
ادامه
افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن شرکتها یا افراد (بازاریابان وابسته) محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت دیگر را تبلیغ میکنند و بابت هر فروش، سرنخ یا عمل ایجاد شده از طریق تلاشهای تبلیغاتی خود، کمیسیون دریافت میکنند. این یک راه برای شرکتهایی است که بدون نیاز به سرمایهگذاری سنگین در روشهای تبلیغاتی سنتی تمایل دارند تا دامنه تأثیر خود را گسترش داده و فروشهای خود را افزایش دهند.
ادامه
☳ محتوایی که در حال مطالعه آن هستید بر اساس تجربیات سازندگان محتوا و دیجیتال مارکتر ها تهیه شده است و می تواند به شما کمک زیادی در زمینه بازاریابی اینستاگرام نماید. این نکته را توجه داشته باشید که موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی هیچگاه الگوریتم های رتبه بندی را بازگو نمی کنند و تمام محتواهای سئو و سوشال مارکتینگ بر اساس تجربه کاربران بدست می آید.
ادامه
حتی ممکن است گاهی کارآفرینان هم زمان را از دست بدهند. برای رسیدن به جایگاه برتر در بازار توسعه موبایل و از دست ندادن آن، باید اهمیت زمان و روندها را در نظر داشته باشید. میخواهید دراینباره بیشتر بدانید؟ نگاهی به گزارش روند برنامه های تلفن همراه در این مقاله بیندازید.
ادامه
ما هر روز از برنامه های مبتنی بر وب استفاده می کنیم. یک برنامه مبتنی بر وب یک کانال عالی برای انجام کارهای تجاری متعدد است. اما آیا استفاده از وب اپلیکیشن، راه حلی است که باید برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟ و برنامه های وب چه تفاوتی با اپلیکیشن های تلفن همراه دارند؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم.
ادامه