ساخت اپلیکیشن موبایل در اصفهان

طراحی اپلیکیشن در اصفهان

در دنیای امروز، همه چیز حتی ساده‌ترین فعالیت‌های روزمره، بر پایه تکنولوژی و استفاده از آن شکل گرفته است. خیلی از مشاغل هم اکنون نیز کاملاً اینترنتی هستند؛ استارت آپ‌هایی که بر اساس ایده پردازی خلاقان ایجاد می‌شوند نیز همگی ریشه‌ای عمیق در تکونولوژی دارند. پس ما هم باید خودمان را برای این دنیای جدید و زندگی در آن آماده و سازگار کنیم. ساخت اپلیکیشن، از جمله فعالیت‌های سودمند در این راستا است.
با توجه به گسترش دنیای دیجیتال، درخواست طراحی اپلیکیشن در اصفهان و دیگر شهرها رو به افزایش است. از این رو درخواست ساخت اپ باید متناسب با فضای کسب و کاری آن شهر و حتی طبق شرایط آن کشور داده شود. تمامی شرکت ها، استارتاپ ها و کلیه مشاغل مستقر در اصفهان با توجه به نوع کسب و کار خود نیاز به طراحی اپلیکیشن دارند.
اگر شما هم برای حرفه و شغل خود نیاز به طراحی اپلیکیشن دارید و به فکر بهبود کسب و کار خود در دنیای دیجیتال امروز هستید، در ادامه با ما باشید تا توضیحات کاملی در این زمینه در اختیار شما بگذاریم.

اهمیت طراحی اپلیکیشن در اصفهان

اصفهان سومین شهر پر جمعیت ایران و یکی از محبوبترین مقصد ها برای گردشگران به شمار می رود. وجود صنایع دستی مختلف، شیرینی و شکلات های خاص و پتانسیل گردشگری در اصفهان، آنرا به یکی از شهرهای پرطرفدار در ایران و جهان تبدیل کرده است. این شهر از جهاتی دیگر به عنوان یکی از شهر های پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک به حساب می آید و به همین دلیل از زیر ساخت های مناسبی برای اینترنت و رسانه‌های دیجیتال برخوردار است که این امکانات و فراگیری استفاده از گوشی‌های هوشمند برای انجام کارهای روزمره، اهمیت اپلیکیشن‌های اندروید و ios را بیش از پیش در این شهر افزایش داده است؛ زیرا که استفاده از یک نرم‌افزار موبایل اختصاصی برای مردم بسیار ساده و کاربردی‌تر از دیگر روش‌های ارتباطی است.

 

شرکت طراحی اپلیکیشن در اصفهان

شرکت پیشگامان دامنه فناوری با بیش از 13 سال سابقه درخشان و موفق از مطرح ترین شرکت های طراحی اپلیکیشن و طراحی وب سایت در کشور است. ما در تیم فنی پیشگامان ایده شمارا تحلیل و آنالیز می‌کنیم سپس با به‌کارگیری رابط کاربری اختصاصی اپلیکیشن شمارا با آخرین متد برنامه‌نویسی روز دنیا کد نویسی و اجراء می‌کنیم. در دنیای تجارت الکترونیک، نیازی به حضور فیزیکی شرکت در شهرها نیست و کلیه خدمات و پشتیبانی ها در کمترین زمان و بصورت آنلاین ارائه می شود.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن پیشگامان دامنه فناوری، تاکنون بیش از ده ها پروژه موفق را در زمین طراحی اپلیکیشن های خدمات شهری، گردشگری و فروشگاهی در سطح ایران انجام داده است که می توان به مواردی همچون طراحی اپلیکیشن تاکسی و پیک قزوین، اپلیکیشن بازیافت زباله مشهد، اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن پزشکی و بیمارستانی آریا، اپلیکیشن چند رستورانی و... اشاره کرد. دو ویژگی مهم و کارآمد پشتیبانی و توسعه اپلیکیشن از دیگر ویژگی‌های نرم ‌افزار های شرکت پیشگامان است. تمامی اپلیکیشن های طراحی شده توسط پیشگامان دامنه فناوری از یکسال پشتیبانی رایگان و اختصاصی برخوردار است.

مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظام صنفی رایانه

نظام صنفی رایانه

کد عضویت 51010258 در نظام صنفی رایانه خراسان رضوی

انجمن انفورماتیک

انجمن انفورماتیک ایران

اعضاء حقوقی فعال در حوزه خدمات اینترنت، درگاه و میزبانی

وزارت کشور

صلاحیت خدمات انفورماتیک

رتبه 4 در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارشی

skolkova

تاییده پارک تکنولوژی روسیه

تاییدیه کیفی محصولات نرم افزاری در پارک فناوری SkolKovo

طراحی اپلیکیشن اندرویدی طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان

اندروید یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل‎های دنیاست که حدود 70درصد از کاربران تلفن های هوشمند از آن استفاده می کنند. حدود 3.5 میلیون اپلیکیشن اندرویدی در استورها بارگزاری شده که باعث دسترسی راحت نرم افزارها برای کاربران شده است .

چرا طراحی اپلیکیشن اندرویدی ؟ اندروید یکی از بهترین انتخاب ها برای استارتاپ ها و کسب و کارهایی است که میخواهند یک اپلیکیشن موبایلی داشته باشند، از ویژگی های ساخت یک برنامه اندرویدی می توان به مقرون به صرفه تر بودن، دسترسی آسان کاربران، سخت افزار ارزان نسبت به IOS، مشکلات کم در نسخه های اندروید، توسعه سریع و آسان می توان اشاره نمود.

طراحی اپلیکیشن ios طراحی اپلیکیشن ios در اصفهان

سیستم عامل IOS که بر روی گوشی های اپل به صورت انحصاری نصب می شود، حدود 30 درصد از گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده و حدود 2.2 میلیون نرم افزار تا کنون برای آن منتشر شده است. طراحی اپلیکیشن IOS نسبت به اندروید پرهزینه تر بوده و از طرفی با توجه به تحریم کاربران ایرانی، کسب و کارها کمتر به سراغ آن رفته و بیشتر سعی در استفاده از وب اپ ها برای کاربران خود نموده اند. تیم برنامه نویسی شرکت پیشگامان دامنه فناوری با توجه به استفاده از بروزترین متدهای برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل، این امکان را دارد که همزمان اپلیکیشن اندروید و IOS را به مشتریان خود ارائه دهد.

طراحی وب اپلیکیشن در اصفهان

وب اپلیکیشن یک راهکار ساده برای کاربرانی است که امکان نصب اپلیکیشن را ندارند و یا تمایلی به نصب دائم اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند خود ندارند .
وب اپلیکیشن برنامه ای است که با استفاده از هر مرورگر وب قابل دسترسی است و ظاهری شبیه اپلیکیشن موبایل دارد.
ظاهر وب اپلیکیشن معمولاً با استفاده از زبان‌هایی مانند HTML ، CSS،  Javascript که توسط مرورگرهای اصلی پشتیبانی می‌شوند، کد نویسی می شوند.

مزایای وب اپلیکیشن :

☑️ در مقایسه با برنامه های گوشی موبایل ، نگهداری برنامه های وب آسان تر است زیرا از کد یکسان در کل برنامه استفاده می کنند وهیچ مشکل سازگاری وجود ندارد.
☑️ برنامه های کاربردی وب را می توان بر روی هر پلتفرمی استفاده کرد: ویندوز، لینوکس، مک ... زیرا همه آنها از مرورگرهای مدرن پشتیبانی می کنند.
☑️ در هر زمان به یک شکلی نمایش داده میشوند و نیازی به یادآوری به کاربران برای به روز رسانی برنامه های خود نیست.
☑️ شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال از هر رایانه شخصی به این برنامه های کاربردی وب دسترسی داشته باشید.
☑️ می توانید از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود برای دسترسی به داده های مورد نیاز استفاده کنید.
☑️ برنامه‌های مبتنی بر وب، برنامه‌های دارای اینترنت هستند که از طریق مرورگر وب تلفن همراه قابل دسترسی هستند. بنابراین، شما نیازی به دانلود یا نصب آنها ندارید. 

حوزه های اپلیکیشن های طراحی شده توسط پیشگامان

با کلیک بر روی هر حوزه میتوانید اطلاعات مربوط به هرکدام را مشاهده و مطالعه نمود.

طراحی اپلیکیشن در اصفهان برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

شهر اصفهان به دلیل جمعیت زیاد و نیاز کاربران به طراحی اپلیکیشن برای اکثر کسب و کارها نیازمند است. زیرا باتوجه به جمعیت زیاد و همچنین وجود رقیبهای فراوان، سنتی ماندن و وفق ندادن خود با شرایط حاضر که تکنولوژی را می‌پسندد باعث جاماندن شما در عرصه رقابت می‌شود. این شهر همچنین به دلیل اینکه یک شهر توریستی محسوب می‌شود برای ساخت اپلیکیشن پتانسیل بیشتری دارد. اکثر کسب و کارها برای رشد خود نیاز به طراحی اپلیکیشن دارند. علاوه بر این‌ها ساخت اپلیکیشن باعث درآمدزایی زیاد می‌شود

فروشگاه های بزرگ و کوچک
فروشگاه های بزرگ و کوچک
شرکت های باربری و پزشکی
شرکت های باربری و پزشکی
حوزه گردشگری
حوزه گردشگری
شرکت‌های بزرگ و تازه‌تاسیس
شرکت‌های بزرگ و تازه‌تاسیس
پیج های شبکه های اجتماعی
پیج های شبکه های اجتماعی
خدمات خرید و فروش املاک
خدمات خرید و فروش املاک
مجموعه های بازی و سرگرمی
مجموعه های بازی و سرگرمی
حوزه غذایی ورستوران ها
حوزه غذایی ورستوران ها

هزینه طراحی اپلیکیشن در اصفهان

هزینه ساخت اپلیکیشن به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا تعیین تعرفه طراحی اپلیکیشن با در نظر گرفتن امکانات، سختی و مدت زمان انجام کار محاسبه می‌شود.
طراحی اپلیکیشن بازیافت، طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ، طراحی اپلیکیشن پزشکی ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تعدادی از نمونه های پر سفارش طراحی اپلیکیشن پیشگامان هستند.
برای اطلاع از هزینه ساخت نرم افزار سفارشی خود بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با توجه به نیازهای شما و نوع تجارت شما، قیمت ساخت اپلیکیشن اختصاصی شما را بطور دقیق اعلام کنند. 

مراحل ساخت اپلیکیشن موبایل در اصفهان

فرایند ساخت اپلیکیشن موبایل

ایجاد وایرفریم پروژه

فرایند ساخت اپلیکیشن موبایل

طراحی رابط کاربری اپلیکیشن

فرایند ساخت اپلیکیشن موبایل

تهیه مستندات فنی پروژه

فرایند ساخت اپلیکیشن موبایل

پیاده سازی و اجرا (کد نویسی)

فرایند ساخت اپلیکیشن موبایل

تست نهایی و تحویل اپلیکیشن

فرایند ساخت اپلیکیشن موبایل

پشتیبانی فنی اپلیکیشن

چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟

شرکت پیشگامان دامنه فناوری یکی از شرکت های برتر در حوزه برنامه نویسی است که تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن دارد. از ویژگی های مهم این شرکت می‌توان به مشاوره اختصاصی، تیم فنی باتجربه و کاربلد، نمونه کارهای باکیفیت، هزینه مقرون به صرفه، استفاده از تکنولوژی های به روز، قابل توسعه بودن، کدنویسی حرفه ای، یکسال پشتیبانی رایگان و قابل اجرا بودن اپلیکیشن در هر دو پلتفرم اندروید وios اشاره کرد.

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در سایت و اپلیکیشن ها

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل

ویژگی های شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان

ساخت اپلیکیشن در تمامی پلت فرم ها

یکی از نکات بسیار مهمی در طراحی اپلیکیشن موبایل، اجرای بی نقص آن در انواع دستگاه‌هاست، یک اپلیکیشن طراحی شده، اگر مشکل نصب در دستگاه های مختلف را داشته باشد، حتی اگر کاربردی و محبوب باشد، موفق نیست. طراحی اپلیکیشن در بستر اندروید و iOS می تواند کاربران بیشتری را جذب نماید.

نوآوری در طراحی اپلیکیشن

تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن پیشگامان، همواره بر ساخت اپلیکیشن هایی خلاقانه ای تاکید و تمرکز دارند و از ایده های نو در زمینه طراحی اپلیکیشن استفاده می کنند. طراحی یک اپلیکیشن جذاب، باعث جذب خود به خود کاربران به سمت اپلیکیشن ها می شود. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران قبل از طراحی نقش به سزایی در موفق اپلیکیشن های پیشگامان دارد.

دوری از پیچیدگی ها

طراحی و پیاده سازی ساده اپلیکیشن، باعث جذب و ارتباط بهتر کاربران با سیستم شرکت پیشگامان شده است، ما همیشه این نکته را دقت می کنیم که  اگر اپلیکیشن‌ها به صورت پیچیده و غیرکاربردی طراحی شود، کاربران خیلی سریع آنرا کنار گذاشته و به سرعت اپلیکیشن را ترک می‌ کنند. با طراحی حرفه ای، مشتریان و کاربران قادر خواهند بود به صورت بهینه تری از اپلیکیشن استفاده کرده و آنرا به دیگران توصیه کنند.

گرافیک و زیبایی بصری

طراحی اپلیکیشن های مفید و کاربردی، تاثیر بسیار زیادی در افزایش کاربران اپلیکیشن دارد، اما اگر اپلیکیشن زیبا و کاربردی نباشد، معمولا نمی ‌تواند افراد زیادی را جذب کند. استفاده از رنگ های مناسب و کاربر پسند هنگام طراحی اپلیکیشن، باعث می شود تا کاربران در هنگام کار کردن با آن احساس بهتری داشته باشند. تیم طراحی پیشگامان همه موارد مهم در زیبایی و کاربردی بودن اپلیکیشن را در نظر گرفته و بهترین خروجی را برای شما به ارمغان می آورند.

انتشار در تمام اپ مارکت ها

مارکت ها معمولا بهترین محل برای تبلیغ و انتشار اپلیکیشن هستند، معمولا اکثر افرادی که دارای گوشی های هوشمند هستند در بسیاری از مارکت ها مانند کافه بازار و گوگل پلی عضو هستند تا اپلیکیشن های مورد نیاز خود را دریافت کنند. تیم طراحی اپلیکیشن پیشگامان با رعایت تمام ضوابط و استانداردهای مارکت ها، امکان بارگزاری بدون مشکل را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

بروزرسانی های مستمر سیستم

یکی از مهمترین جنبه های یک اپلیکیشن خوب داشتن امنیت و سرعت مناسب است، تیم پیشگامان به صورت مستمر کلیه سیستم ها را بررسی کرده تا در صورت بروز مشکل آنرا رفع نمایند، علاوه بر بروزرسانی های امنیتی، هسته سیستم نیز با آخرین تکنولوژی های نرم افزار بروز رسانی می شود تا یک اپلیکیشن سریع و بدون مشکل را برای کاربران خود ایجاد کند.

جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

 تماس تلفنی

سوالات متداول

درخواست ساخت اپلیکیشن در اصفهان به چه صورت است؟

امکان طراحی رابط کاربری اختصاصی

برای طراحی اپلیکیشن ابتدا موضوع و نوع اپلیکیشن بررسی شده، سپس ایده های افزایش فروش و مشتری به آن اضافه گردد. بعد از انجام مرحله تحقیق شروع به طراحی رابط کاربری شده و پس از انجام آن کدها به آن اضافه و خروجی نهایی تست و تحویل می گردد

هزینه ساخت اپلیکیشن چگونه محاسبه می شود؟

امکان طراحی رابط کاربری اختصاصی

هزینه طراحی اپلیکیشن متناسب با طرح و ایده شما محاسبه می گردد، بعد از بررسی ایده و طرح سختی کار بررسی شده و متناسب با آن اعلام هزینه می گردد.

چرا پیشگامان فناوری دامنه فناوری را انتخاب کنیم؟

امکان طراحی رابط کاربری

شرکت پیشگامان دامنه فناوری بیش از 13 سال سابقه موفق در زمینه های مختلف طراحی سایت و اپلیکیشن دارد و به صورت تخصصی طراحی UI منحصر به فردی برای شما انجام می دهد.

ثبت نظر

Alternate Text
عدالتی
دوشنبه 10 بهمن 1401

Alternate Text
پاسخ مدیر به عدالتی
دوشنبه 10 بهمن 1401

تیم پیشگامان دامنه فناوری پس از بررسی همه جزئیات ایده شما،یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.