طراحی سایت خودرو ✔️ طراحی سایت خرید و فروش خودرو

☲ طراحی سایت نمایشگاه ماشین

✒️ سیستم مدیریت ساده و حرفه ای
✒️ امکان افزودن انواع خودرو و درج جزئیات
✒️ طراحی ریسپانسیو (نمایش در موبایل)
✒️ ساخت سایت با کدنویسی اختصاصی
✒️ امکان سفارشی سازی

☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

امتیاز دهی :

طراحی سایت خودرو ✔️ طراحی سایت خرید و فروش خودرو

طراحی سایت خودرو

بازار خودرو در ایران، برخلاف سایر کشورها، یکی از بازارهای جذاب برای سرمایه گذاری افراد است. در کشور ما تعداد زیادی نمایشگاه ماشین وجود دارد که می توانند با ساخت یک سایت حرفه ای، در زمینه خرید و فروش خودرو بهتر و موفق تر عمل کنند.

طراحی سایت خودرو در شرکت پیشگامان دامنه فناوری با CMS و کدنویسی اختصاصی انجام می شود که باعث می شود تا مدیریت و کیفیت بالاتری را نسبت به سایر سایت سازها داشته باشد. برخی از امکانات پایه که در سایت خودرو وجود دارد عبارتند از:

✔️ امکان ثبت خودرو به همراه توضیحات خودرو
✔️ امکان چت آنلاین
✔️ گالری تصاویر خودروها
✔️ دارای بلاگ پیشرفته

✔️ جستجوی ساده خودرو
✔️ نمایش بهینه در موبایل
✔️ امکان پیش فروش خودرو

طراحی وب‌سایت فروش خودروهای نو و دست دوم

شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری، با تجربه 15 ساله خود در زمینه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، این امکان را دارد تا تمامی موارد مورد درخواست شما را در زمینه فروش آنلاین خودرو بصورت کاملا سفارشی و اختصاصی پیاده سازی نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

چرا برای نمایشگاه ماشین خود طراحی سایت خودرو انجام دهیم؟

رقابت در بازار جهانی خودرو بسیار زیاد است، اکثر شرکت های معتبر جهانی، خدمات خودرویی خود را بصورت آنلاین ارائه می دهند، حتی نمایندگی های فروش نیز برای جلب اعتماد مشتریان و جذب مشتری بیشتر، اقدام به طراحی سایت نموده اند. این شرکت‌ها به منظور متمایز شدن از دیگر گروه‌ها، توجه ویژه‌ای به کمپین‌های تبلیغاتی، دسترسی آنلاین و طراحی وب‌سایتی با قابلیت ارائه قیمت روز خودرو و تخمین قیمت خودکار خودروهای کارکرده دارند. آماری که در اینجا آورده شده اهمیت طراحی مناسب وب‌سایت‌های خودرویی را نشان می‌دهد:

✳️ از هر سه خریدار بالقوه خودرو فقط یک نفر می‌داند که دقیقاً چه خودرویی را می‌خواهد بخرد. طراحی و محتوای کاربرپسند به تصمیم‌گیری درست کمک می‌کند.
✳️ ۹۵ درصد از خریداران خودرو از اینترنت به عنوان منبع اطلاعات استفاده می‌کنند. بنابراین، طراحی منعطف وب‌سایت فروش خودرو به کسب و کار شما اجازه می‌دهد تا جای خود را در گوشی‌های هوشمند مشتریان هم باز کند.
✳️ ۷۶ درصد از خریداران خودروهای نو و دست دوم قبل از خرید، در گوگل جستجو می‌کنند. اگر وب‌سایت شما از لحاظ سئو وضعیت مناسبی داشته باشد، باعث می‌شود در صدر نتایج جستجو قرار گیرد.
✳️مصرف‌کنندگان خودرو در فرآیند خرید خود به طور متوسط ​​از ۲/۴ وب‌سایت بازدید می‌کنند. طراحی جذاب و زیبا به کاربران این انگیزه را می‌دهد تا تنها وب‌سایت شما را انتخاب کنند. سادگی در طراحی باید فرآیند خرید را آسان و سریع کند. این امر به شما کمک می‌کند تا در بین رقبا متمایز شوید.
شما می‌توانید با طراحی سفارشی‌سازی شده وب‌سایت خود، حضور دیجیتال‌تان را تقویت کنید، مخاطبان هدف را گسترش و نرخ تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان واقعی را افزایش دهید.

ویژگی های یک سایت خودرو موفق

چه در زمینه خودرو یک شرکت یا نمایشگاه ماشین معتبر داشته باشید و چه یک استارتاپ باشید، هدف اصلی کسب و کار شما ایجاد روابط مثبت با مشتریان است و شما باید این ارتباط را به درستی ایجاد کنید.

تعریف بهترین طراحی برای یک سایت فروش خودرو ممکن است سخت باشد، اما به طور کلی، وقتی آن را می‌بینید یا از آن استفاده می‌کنید، به کیفیت آن پی می‌برید. این وب‌سایت باید باعث شود کاربران در استفاده از آن احساس راحتی کنند و تجربه کاربری خوبی باشند. بنابراین، برای ایجاد یک وب‌سایت فروش خودرو موفق به چه چیزی نیاز دارید؟

ویژگی های یک سایت موفق خرید و فروش خودرو

✔️ طراحی ریسپانسیو.
در گذشته شرکت‌ها از همان ابتدا یک نسخه موبایلی و یک نسخه دسکتاپی از وب‌سایت خود ایجاد می‌کردند. این کار امروزه دیگر منطقی نیست زیرا مفهومی به نام طراحی ریسپانسیو وجود دارد که به‌ طور خودکار خودش را متناسب با وسیله نمایش دهنده می کند. طراحی منعطف وب‌سایت فروش خودرو، تجربه کاربری خوبی را برای مشتری ایجاد می‌کند.

✔️ رنگ مناسب را انتخاب کنید.
رنگ‌ها تاثیر قابل توجهی بر طراحی وب‌سایت نمایندگی‌های عمومی فروش خودرو دارند. با استفاده صحیح از رنگ‌ها، به طور مستقیم بر تجربه کاربر تأثیر می‌گذارید. رنگ‌ها نباید خیلی آزاردهنده و بی‌‌رنگ و رو باشند، بهتر است یک پالت آرام و گرم انتخاب کنید.

✔️ دسترسی راحت به اطلاعات سایت توسط کاربران.
همه چیز باید در صفحات واضح و مشخص باشد که مشتریان نیازی به حدس زدن کارکرد گزینه‌های مختلف نداشته باشند. نیازهای مشتریان را، تجزیه و تحلیل کنید و این اطلاعات را در دسترس آنها قرار دهید.

✔️ زیبایی در سادگی است.
به جای شلوغ کردن صفحه اصلی، از طراحی ساده، شیک و کاربرپسند استفاده کنید. سعی کنید فقط اطلاعات کلیدی را در صفحه اصلی قرار دهید.

چگونه یک وب‌سایت خودرو بسازیم؟

بیایید از تئوری به سمت عمل برویم، بدیهی است که روند توسعه یک وب‌سایت خودرویی کار یک روز نیست. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه یک وب‌سایت فروش خودرو ایجاد کنید، ما به شما می گوییم!!!

سایت خودرو

  • ایکون مرحله ۱- نام تجاری خود را تبلیغ کنید.

    موقعیت‌های خاص معمولاً تداعی‌کننده شرکت‌های خاصی برای کاربران هستند. یک برند می‌تواند خود را با یک لوگو، شعار، عناصر بصری، تم رنگی و غیره در ذهن کاربر حک کند. به همین دلیل است که شما باید برند خود را تبلیغ کنید تا وقتی مردم می‌خواهند خودرو بخرند، اول از همه به برند شما فکر کنند.

  • ایکون مرحله ۲- حوزه تمرکز وب‌سایت خود را انتخاب کنید.

    منظور ما این است که وب‌سایت فروش خودرو شما باید روی راه‌حل‌هایی برای مشکلات خاص تمرکز کند. در کنار اتومبیل، فروش کامیون، موتور، قطعات اتومبیل و سایر موارد مربوط به خودرو نیز مهم است. اطلاعات مربوط به خرید و فروش خودرو، جزئیات بیمه، حمل و نقل، نحوه پرداخت و غیره را به کاربران ارائه دهید.

  • ایکون مرحله ۳- عکس‌های با وضوح بالا و سفارشی را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

    اولین تاثیر را بخش بصری وب‌سایت شما روی مخاطب می‌گذارد. عکاسان حرفه‌ای را استخدام کنید تا از تیم، دفتر، وسایل‌نقلیه و غیره عکس بگیرند. علاوه بر این، تصاویر سفارشی وب‌سایت شما را غنی و تجربه کاربری مشتری را جذاب‌تر می‌کند.

  • ایکون مرحله ۴-  محتوای منحصر به ‌فرد ایجاد کنید.

    وب‌سایت شما باید حاوی محتوای اورجینال باشد که در جستجوی گوگل رتبه بالاتری پیدا کند. می‌توانید کپی رایترهای با استعداد (محتوا نویس) و متخصصان سئو را پیدا کنید که با استفاده از بهترین کلمات کلیدی، محتوای اورجینالی برای شما بسازند. به توضیحات مربوط به وسایل نقلیه توجه ویژه‌ای داشته باشید، دلیل آن را در قسمت اشتباهات متداول توضیح خواهیم داد.

ایکون مرحله ۵- تیم طراحی و توسعه استخدام کنید.

یک تیم متعهد از متخصصان می‌دانند که چگونه یک وب‌سایت برای نمایندگی فروش خودرو بسازند که همیشه آرزویش را داشتید. شرکت پیشگامان، چنین تیمی را ایجاد کرده است. برای ساخت یک وب‌سایت فروش خودرو که تمام الزامات کسب و کار شما را برآورده می‌کند، ابتدا ایده را از شما می‌گیریم و نمونه اولیه را برایتان می‌سازیم.

تیم‌های طراحی و توسعه اختصاصی ما، وب‌سایت‌های فروش خودرو برجسته و جذابی را ایجاد کرده‌اند که با روندهای به روز همسو هستند. ما اطمینان به شما می‌دهیم که وب‌سایت‌تان بدون مشکل در همه دستگاه‌ها و شرایط به خوبی بارگیری می‌شود.

طراحی سایت خودرو

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد ساخت سایت خودرو و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره     تماس تلفنی   برگشت به راهنمای صفحه

مهمترین قابلیت ها که سایت خودرو شما رو متمایز می سازد

گشت و گذار در وب‌سایت‌های فروشندگان خودروهای دست دوم باید برای مشتریان سرگرم‌کننده باشد. طراحی، شکل و شمایل و محتوا باید منعکس‌کننده سلیقه بازدیدکنندگان باشد زیرا مخاطبان هدف آنها بسیار خاص هستند. برخی از شرکت‌های خودروسازی برای جلب توجه مشتریان از برنامه‌هایی استفاده می‌کنند که محصولات، قابلیت‌های خودروها و ظاهر آنها را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند. این شرکت‌ها سعی می‌کنند با توجه به سادگی، در دسترس بودن و آراستگی، مصرف‌کننده را مجذوب خود کنند.

باید به ساختار وب‌سایت توجه ویژه‌ای شود. این وب‌سایت‌ها باید دسته‌بندی‌ها و زیرشاخه‌های مختلفی داشته باشند و همچنین امکان جستجو بر اساس پارامترهای مختلف را داشته باشد. ساختار یک وب‌سایت بر تجربه تعامل آن تأثیر می‌گذارد و خرید را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند. وقتی کاربران تصمیم می‌گیرند چه چیزی را از وب‌سایت شما بخرند، نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد. برای ایجاد یک طراحی ایده‌آل در وب‌سایت خود، توصیه می‌کنیم ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید:

ساخت سایت خودرو

⚙️ ثبت نام/ورود به سیستم
کاربران برای ارتباط با فروشنده خودرو باید حساب‌های شخصی داشته باشند و بتوانند خودروهای مورد نظر خود را بوکمارک کنند.

⚙️ پروفایل
این ویژگی هم برای فروشندگان و هم برای مشتریان مفید است. نام، تصویر، اطلاعات تماس، تاریخچه فروش و امتیازات در این بخش نمایش داده می‌شود.

⚙️ ماشین حساب قیمت
این ویژگی به فروشندگان و خریداران اجازه می‌دهد تا قیمت فروش تقریبی خودرو خود را محاسبه کنند.

⚙️ بررسی پیشینه خودرو
هنگام خرید خودروی دست دوم، مردم می‌خواهند از وضعیت فعلی خودرو و پیشینه آن مطلع شوند. اگر قصد دارید یک پلتفرم آنلاین برای فروش خودروهای دست دوم راه‌اندازی کنید، به مشتریان خود اجازه دهید پیشینه خودرو را با کد VIN بررسی کنند تا تعداد مالکان آن را بیابند، و سابقه تصادف خودرو و غیره را مشاهده کنند.

⚙️ تأیید اعتبار
وب‌سایت‌های فروش خودرو با مقادیر زیادی پول کار می‌کنند، بنابراین فقط کاربران تأیید شده می‌توانند تراکنش‌ها را انجام دهند. زمانی که مشتریان بخواهند وسایل نقلیه بخرند، بفروشند و یا پیشنهادی را ثبت کنند، تأیید اعتبار آنها اجباری است. برای تأیید اعتبار، ممکن است لازم باشد از کاربران شماره تأمین اجتماعی، مدارک معتبر بانکی یا سایر اطلاعات را بخواهید.

⚙️ جستجو و فیلتر کردن
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر وب‌سایت فروش خودرو همین بخش جستجو و فیلتر است. مشتریان هزاران معیار در ذهن خود دارند، مخصوصاً هنگام انتخاب خودروهای دست دوم. قابلیت فیلتر کردن و جستجو به آنها کمک می‌کند تا حجم زیادی از داده‌ها را پردازش کنند و مرتبط‌ترین نتایج را در بین هزاران مورد پیدا کنند. فیلترها را تا حد امکان انعطاف‌پذیر و قابل تغییر کنید. توصیه می‌کنیم فیلترهای زیر را به وب‌سایت خود اضافه کنید: قیمت، مدل، کشور تولیدکننده، نوع وسیله نقلیه(کوپه، کراس‌اوور، کامیون، سدان، خودروی اسپرت، هاچ‌بک)، سال تولید، ظرفیت، رنگ، ویژگی‌های انتخابی( صندلی‌های چرمی، کنترل آب و هوا، چهار چرخ محرک، سیستم ناوبری)، مسافت پیموده شده، موتور( نوع انتقال نیرو، تعداد سیلندرها)، مصرف سوخت، نوع سوخت( بنزینی، دیزلی، برقی، هیبریدی)، موقعیت مکانی

⚙️ فرم‌های آماده و در دسترس
از ثبت‌نام گرفته تا واگذاری، برنامه‌ریزی برای تست خودرو، یا رزرو وقت برای خدمات باید بصری و بدون دردسر باشند. محدود کردن تعداد فیلدهای پرکردنی باعث صرفه‌جویی در وقت مشتری می‌شود.

⚙️ بررسی ثبت‌نام قانونی
این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بفهمید که آیا مالکان ثبت‌نام شده‌اند یا خیر.

با گنجاندن این ویژگی‌ها در طراحی وب‌سایت فروش خودرو خود، تعامل با مشتری را تضمین می‌کنید و به رشد پروژه‌ خود کمک می‌کنید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد ساخت سایت خودرو و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره     تماس تلفنی   برگشت به راهنمای صفحه

هزینه ساخت سایت فروش خودرو

برای ایجاد یک وب‌سایت فروش خودرو، به یک تیم متخصص نیاز دارید. نقش‌های ضروری در این فرآیند عبارتند از:

☵ طراح UI/UX
☵ مدیر پروژه
☵ توسعه‌دهنده مراحل آغازین یا همان فرانت اند (Frontend)
☵ توسعه دهنده هسته وب‌سایت، سمت سرور یا همان بک اند (Backend)
☵ متخصص تضمین کیفیت (QA)

هزینه طراحی سایت خودرو

توسعه و آزمایش یک نمونه اولیه کاملاً کارآمد از سایت خودرو بسته به امکانات و قابلیت ها یک تا شش ماه طول می‌کشد. بودجه مورد نیاز به پیچیدگی طراحی و امکانات مورد نظر  بستگی دارد.

در صورت تمایل به طراحی سایت خودرو و اطلاع از هزینه با ما تماس بگیرید

طراحی سایت مشابه باما

سایت خودرویی باما یک سایت قدیمی و پربازدید در مورد فروش خودرو است که مخاطبین زیادی در سراسر کشور دارد. در این سایت افراد می توانند به سادگی عضو شده و آگهی فروش خودرو را ثبت کنند. وجود دسته بندی و فیلترهای متنوع، طراحی ساده و کاربردی و بخش اطلاعات خودرو از مهمترین مزیت های این سایت می باشد.

درصورتیکه تمایل به راه اندازی سایت مشابه باما را دارید با ما تماس بگیرید.

سایت باما

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد ساخت سایت خودرو و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره     تماس تلفنی   برگشت به راهنمای صفحه

اشتباهات متداول در راه اندازی سایت خودرو، پس از تحویل آن

عدم وجود صفحات هدف.

فقدان صفحات هدف (landing pages) مناسب یک مشکل گسترده برای کسب و کارها محسوب می‌شود. اگر وب‌سایت شما دارای طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه مختلف برای فروش است، داشتن صفحه هدف الزامی است. صفحات هدف به شما کمک می‌کنند که در نتایج جستجوی خاص رتبه بالایی کسب کنید.

صفحات هدف

تصاویر اندک از خودروها.

آن دسته از فروشندگان خودرو که فکر می‌کنند قرار دادن تنها پنج عکس از بیرون و سه عکس از داخل خودرو برای فروش آن کافی است، کاملاً اشتباه می‌کنند. این اشتباه را تکرار نکنید زیرا شما به حداقل ۳۵ تصویر از یک وسیله نقلیه نیاز دارید تا مشتریان حداقل به خودرو نگاه کنند.

تصاویر اندک

توضیحات نامتناسب درباره خودروها که به صورت خودکار تولید شده‌اند.

برخی از وب‌سایت‌ها حاوی توضیحاتی هستند که به ‌طور خودکار تولید می‌شوند و قانع‌کننده، مهیج یا جذاب نیستند. این توضیحات باید منحصر به فرد و جذاب باشند، نه کلی. همچنین، باید کلمات کلیدی و عباراتی که بیشتر جستجو شده‌اند را به مطالب اضافه کنید.

توضیحات نامتناسب

فقدان زمان‌بندی برای ارسال مطالب.

اگر اطلاعات خودروها را در حساب‌های فیس‌بوک، لینکدین یا توییتر به روز کنید، مردم به طور مرتب شما را دنبال و پست‌های شما را بررسی می‌کنند. اهمیت شبکه‌های اجتماعی را برای وب‌‌سایت خودرویی خود دست کم نگیرید. شما باید همیشه با مشتریان در ارتباط باشید.

زمان‌بندی

فقدان محتوای مرتبط در صفحه اصلی.

صفحه اصلی وب‌سایت چهره شرکت شما محسوب می‌شود. در این صفحه به مشتریان خود بگویید که کار خود را چگونه شروع کرده‌اید، و اهداف، چشم‌انداز و برنامه‌های کسب و کار خود را به کاربران ارائه دهید. صفحه اصلی مکانی است که شما به عنوان یک فروشنده خودرو قابل اعتماد، ویژگی‌های منحصر به فرد خود را به کاربران نشان می‌دهید. جمله «ما با مشتریان‌مان مانند خانواده خود برخورد می‌کنیم» بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. شما باید نیازهای مشتری را مشخص کنید و راه‌ حل‌هایی را برای آنها ارائه دهید.

محتوای مرتبط

چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟

شرکت پیشگامان دامنه فناوری یکی از شرکت های برتر در حوزه برنامه نویسی است که تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن دارد. از ویژگی های مهم این شرکت می‌توان به مشاوره اختصاصی، تیم فنی باتجربه و کاربلد، نمونه کارهای باکیفیت، هزینه مقرون به صرفه، استفاده از تکنولوژی های به روز، قابل توسعه بودن، کدنویسی حرفه ای، یکسال پشتیبانی رایگان و قابل اجرا بودن اپلیکیشن در هر دو پلتفرم اندروید وios اشاره کرد.

مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظام صنفی رایانه

نظام صنفی رایانه

کد عضویت 51010258 در نظام صنفی رایانه خراسان رضوی

انجمن انفورماتیک

انجمن انفورماتیک ایران

اعضاء حقوقی فعال در حوزه خدمات اینترنت، درگاه و میزبانی

وزارت کشور

صلاحیت خدمات انفورماتیک

رتبه 4 در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارشی

شرکت خلاق

گواهی شرکت خلاق

عضو شرکت های خلاق در زمینه ساخت نرم افزارهای خدمات شهری

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در اپلیکیشن ها

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل

مزایای طراحی سایت خودرو

مزایای طراحی سایت شرکتی
جذب مشتریان جدید

ممکن است از اندازه کسب و کار فعلی خود راضی باشید، اما بی شک هدف هر بیزینسی افزایش گردش مالی است. یکی از روش‌های درآمدزایی جذب مشتریان جدید است و قطعا بهترین راه، طراحی و ساخت یک وب سایت است؛ با راه‌اندازی یک سایت احتمال دیده شدن شما در گوگل و جذب مخاطبان بسیار بالا می رود. برای موفقیت در گوگل نیاز به استراتژی و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو دارید.

مزایای طراحی سایت شرکتی
تضمین موفقیت

تقریباً 4.66 میلیارد نفر (59.5٪ از جمعیت جهان) از اینترنت استفاده می کنند،در بسیاری از کشورها این تعداد بسیار بیشتر است؛ به عنوان مثال، در ایالات متحده، بیش از 90٪ از مردم همیشه آنلاین هستند . بدون وب سایت، کسب و کار شما برای این افراد نامرئی است. با پیشرفت بیشتر به عصر دیجیتال، کسب و کار شما برای همه نامرئی خواهد شد مگر اینکه در یک وب سایت سرمایه گذاری کنید.

مزایای طراحی سایت شرکتی
سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه های آسان و راحت در حوزه‌ های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار و اتلاف زمان و انرژی، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می¬تواند موجب افزایش درآمد کسب وکار شما شود.

مزایای طراحی سایت شرکتی
ارائه بهتر محصولات و خدمات

با طراحی و ساخت یک سایت به مشتریان بالقوه نشان می دهید چند محصول یا خدمات دارید. همچنین می توانید با نمایش تصاویر با کیفیت و ذکر دقیق ویژگی و جزئیات تمامی افراد را کسب و کار خود مطلع سازید. برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران هستید می توانید با انتشار منو غذایی خود در سایت مشتریان جدید جذب کنید.

مزایای طراحی سایت شرکتی
افزایش درآمد

به بیان ساده یک وب سایت با طراحی داینامیک و جذاب، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و به تبدیل آنها به مشتریان بالقوه کمک بسزایی می نماید. وب سایت به صورت تضمینی منجر به افزایش درآمد می شود که مطمئنا به نفع هر بیزینسی است، پس اگر می خواهید فروش بیشتری داسته باشید؛ عاقلانه است که روی یک سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

مزایای طراحی سایت شرکتی
افزایش اعتبار

طبق آمار 84 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که یک وب سایت کسب و کار شما را معتبر تر از کسب و کار هایی که فقط یک پروفایل در شبکه های مجازی دارند نشان میدهد. وب سایت فضای بسیار مناسبی برای نمایش هر گونه گواهینامه و یا جوایز حرفه ای کسب و کار است که شما را بسیار حرفه ای و معتبر نشان می دهد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد ساخت سایت خودرو و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره     تماس تلفنی   برگشت به راهنمای صفحه

سوالات متداول

من علاقه‌مند به ایجاد یک وب‌سایت در زمینه فروش خودرو هستم. از کجا شروع کنم؟
بسیاری از مردم در مورد انجام تحقیقات پیش از شروع توسعه یک وب‌سایت در زمینه فروش خودروهای دست دوم صحبت می‌کنند. توصیه می‌کنیم حتماً با شرکتی که در زمینه طراحی وب تجربه دارد تماس بگیرید.
آیا می‌توان به تنهایی یک وب‌سایت فروش خودروهای دست دوم ایجاد کرد؟
بعید است که بتوانید به تنهایی یک وب‌سایت فروش خودرو ایجاد کنید. با این حال، شما می‌توانید مراحلی را که نیازی به دانش فنی عمیق در توسعه وب‌سایت ندارند، را به تنهایی انجام دهید.
توسعه یک وب‌سایت فروش خودرو چقدر طول می‌کشد؟
به عنوان یک قاعده کلی، ایجاد یک وب‌سایت برای فروش خودرو 1 تا 3 ماه طول می‌کشد. همه این‌ها به پیچیدگی پروژه بستگی دارد، هر چه وب‌سایت دارای ویژگی‌های بیشتری باشد، زمان بیشتری برای توسعه نیاز خواهد داشت.

نظر بدهید