طراحی وبسایت خرید و فروش خودروهای نو و دست دوم ✔️ طراحی سایت خودرو
طراحی وبسایت خرید و فروش خودروهای نو و دست دوم ✔️ طراحی سایت خودرو
☲ طراحی سایت فروش خودرو
✒️ سیستم مدیریت ساده و حرفه ای
✒️ امکان افزودن انواع خودرو و درج جزئیات
✒️ طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو
✒️ امکان ارائه پیشنهاد ویژه
✒️ اتصال به انواع درگاه های پرداخت
☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
امتیاز دهی :

طراحی وبسایت فروش خودروهای نو و دست دوم
با گسترش دسترسی افراد به اینترنت، هر شخصی برای شروع تحقیقات و بررسی خرید خود ابتدا به وبسایتها سر میزند. با بازدید از وبسایتهای متعدد، نهایت سایت هایی را انتخاب میکنند که از نظر بصری و رابط کاربری جذاب تر و بهتر عملکرده باشد. اگر کسب و کاری در زمینه خودرو دارید، برای افزایش ترافیک و تعامل با مشتریان خود، طراحی وبسایت فروش خودرو می تواند کمک زیادی به شما نماید. مردم میخواهند محتوای مربوط خودروها را به سرعت و دقت دریافت کنند، طراحی UI/UX به شدت در این زمینه مهم است.
شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری، با تجربه 15 ساله خود در زمینه طراحی سایت و فرشگاه اینترنتی، این امکان را دارد تا کلا موارد مورد نیاز شما را در زمینه خرید و فروش خودرو با بهترین کیفیت پیاده سازی نماید. جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
چرا باید سایت خرید و فروش خودرو داشته باشیم؟
رقابت در بازار جهانی خودرو بسیار زیاد است، اکثر شرکت های معتبر جهانی، خدمات خودرویی خود را بصورت آنلاین ارائه می دهند، حتی نمایندگی های فروش نیز برای جلب اعتماد مشتریان و جذب مشتری بیشتر، اقدام به طراحی سایت نموده اند. این شرکتها به منظور متمایز شدن از دیگر گروهها، توجه ویژهای به کمپینهای تبلیغاتی، دسترسی آنلاین و طراحی وبسایتی با قابلیت ارائه قیمت روز خودرو و تخمین قیمت خودکار خودروهای کارکرده دارند. آماری که در اینجا آورده شده اهمیت طراحی مناسب وبسایتهای خودرویی را نشان میدهد:
✳️ از هر سه خریدار بالقوه خودرو فقط یک نفر میداند که دقیقاً چه خودرویی را میخواهد بخرد. طراحی و محتوای کاربرپسند به تصمیمگیری درست کمک میکند.
✳️ ۹۵ درصد از خریداران خودرو از اینترنت به عنوان منبع اطلاعات استفاده میکنند. بنابراین، طراحی منعطف وبسایت فروش خودرو به کسب و کار شما اجازه میدهد تا جای خود را در گوشیهای هوشمند مشتریان هم باز کند.
✳️ ۷۶ درصد از خریداران خودروهای نو و دست دوم قبل از خرید، در گوگل جستجو میکنند. اگر وبسایت شما از لحاظ سئو وضعیت مناسبی داشته باشد، باعث میشود در صدر نتایج جستجو قرار گیرد.
✳️مصرفکنندگان خودرو در فرآیند خرید خود به طور متوسط از ۲/۴ وبسایت بازدید میکنند. طراحی جذاب و زیبا به کاربران این انگیزه را میدهد تا تنها وبسایت شما را انتخاب کنند. سادگی در طراحی باید فرآیند خرید را آسان و سریع کند. این امر به شما کمک میکند تا در بین رقبا متمایز شوید. شما میتوانید با طراحی سفارشیسازی شده وبسایت خود، حضور دیجیتالتان را تقویت کنید، مخاطبان هدف را گسترش و نرخ تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان واقعی را افزایش دهید.
ویژگی های یک سایت موفق خرید و فروش خودرو
چه در زمینه خودرو یک شرکت جا افتاده داشته باشید و چه یک استارتاپ باشید، هدف اصلی کسب و کار شما ایجاد روابط مثبت با مشتریان است و شما باید این ارتباط را به درستی ایجاد کنید.
تعریف بهترین طراحی برای یک وبسایت فروش خودرو ممکن است سخت باشد، اما به طور کلی، وقتی آن را میبینید یا از آن استفاده میکنید، به کیفیت آن پی میبرید. این وبسایت باید باعث شود کاربران در استفاده از آن احساس راحتی کنند و تجربه کاربری خوبی باشند. بنابراین، برای ایجاد یک وبسایت فروش خودرو موفق به چه چیزی نیاز دارید؟
-
طراحی ریسپانسیو.
در گذشته شرکتها از همان ابتدا یک نسخه موبایلی و یک نسخه دسکتاپی از وبسایت خود ایجاد میکردند. این کار امروزه دیگر منطقی نیست زیرا مفهومی به نام طراحی ریسپانسیو وجود دارد که به طور خودکار خودش را متناسب با وسیله نمایش دهنده می کند. طراحی منعطف وبسایت فروش خودرو، تجربه کاربری خوبی را برای مشتری ایجاد میکند. -
رنگ مناسب را انتخاب کنید.
رنگها تاثیر قابل توجهی بر طراحی وبسایت نمایندگیهای عمومی فروش خودرو دارند. با استفاده صحیح از رنگها، به طور مستقیم بر تجربه کاربر تأثیر میگذارید. رنگها نباید خیلی آزاردهنده و بیرنگ و رو باشند، بهتر است یک پالت آرام و گرم انتخاب کنید. -
دسترسی راحت به اطلاعات سایت توسط کاربران.
همه چیز باید در صفحات واضح و مشخص باشد که مشتریان نیازی به حدس زدن کارکرد گزینههای مختلف نداشته باشند. نیازهای مشتریان را، تجزیه و تحلیل کنید و این اطلاعات را در دسترس آنها قرار دهید. -
زیبایی در سادگی است.
به جای شلوغ کردن صفحه اصلی، از طراحی ساده، شیک و کاربرپسند استفاده کنید. سعی کنید فقط اطلاعات کلیدی را در صفحه اصلی قرار دهید.
چگونه یک وبسایت فروش خودرو بسازیم؟
بیایید از تئوری به سمت عمل برویم، بدیهی است که روند توسعه یک وبسایت خودرویی کار یک روز نیست. اگر میخواهید بدانید که چگونه یک وبسایت فروش خودرو ایجاد کنید، ما به شما می گوییم!!!
مرحله ۱- نام تجاری خود را تبلیغ کنید.
موقعیتهای خاص معمولاً تداعیکننده شرکتهای خاصی برای کاربران هستند. یک برند میتواند خود را با یک لوگو، شعار، عناصر بصری، تم رنگی و غیره در ذهن کاربر حک کند. به همین دلیل است که شما باید برند خود را تبلیغ کنید تا وقتی مردم میخواهند خودرو بخرند، اول از همه به برند شما فکر کنند.
مرحله ۲- حوزه تمرکز وبسایت خود را انتخاب کنید.
منظور ما این است که وبسایت فروش خودرو شما باید روی راهحلهایی برای مشکلات خاص تمرکز کند. در کنار اتومبیل، فروش کامیون، موتور، قطعات اتومبیل و سایر موارد مربوط به خودرو نیز مهم است. اطلاعات مربوط به خرید و فروش خودرو، جزئیات بیمه، حمل و نقل، نحوه پرداخت و غیره را به کاربران ارائه دهید.
مرحله ۳- عکسهای با وضوح بالا و سفارشی را به وبسایت خود اضافه کنید.
اولین تاثیر را بخش بصری وبسایت شما روی مخاطب میگذارد. عکاسان حرفهای را استخدام کنید تا از تیم، دفتر، وسایلنقلیه و غیره عکس بگیرند. علاوه بر این، تصاویر سفارشی وبسایت شما را غنی و تجربه کاربری مشتری را جذابتر میکند.
مرحله ۴- محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید.
وبسایت شما باید حاوی محتوای اورجینال باشد که در جستجوی گوگل رتبه بالاتری پیدا کند. میتوانید کپی رایترهای با استعداد (محتوا نویس) و متخصصان سئو را پیدا کنید که با استفاده از بهترین کلمات کلیدی، محتوای اورجینالی برای شما بسازند. به توضیحات مربوط به وسایل نقلیه توجه ویژهای داشته باشید، دلیل آن را در قسمت اشتباهات متداول توضیح خواهیم داد.
مرحله ۵- تیم طراحی و توسعه استخدام کنید.
یک تیم متعهد از متخصصان میدانند که چگونه یک وبسایت برای نمایندگی فروش خودرو بسازند که همیشه آرزویش را داشتید. شرکت پیشگامان، چنین تیمی را ایجاد کرده است. برای ساخت یک وبسایت فروش خودرو که تمام الزامات کسب و کار شما را برآورده میکند، ابتدا ایده را از شما میگیریم و نمونه اولیه را برایتان میسازیم.
تیمهای طراحی و توسعه اختصاصی ما، وبسایتهای فروش خودرو برجسته و جذابی را ایجاد کردهاند که با روندهای به روز همسو هستند. ما اطمینان به شما میدهیم که وبسایتتان بدون مشکل در همه دستگاهها و شرایط به خوبی بارگیری میشود.
ویژگیهای اساسی طراحی در یک وبسایت فروش خودرو
گشت و گذار در وبسایتهای فروشندگان خودروهای دست دوم باید برای مشتریان سرگرمکننده باشد. طراحی، شکل و شمایل و محتوا باید منعکسکننده سلیقه بازدیدکنندگان باشد زیرا مخاطبان هدف آنها بسیار خاص هستند. برخی از شرکتهای خودروسازی برای جلب توجه مشتریان از برنامههایی استفاده میکنند که محصولات، قابلیتهای خودروها و ظاهر آنها را از زوایای مختلف به نمایش میگذارند. این شرکتها سعی میکنند با توجه به سادگی، در دسترس بودن و آراستگی، مصرفکننده را مجذوب خود کنند.
باید به ساختار وبسایت توجه ویژهای شود. این وبسایتها باید دستهبندیها و زیرشاخههای مختلفی داشته باشند و همچنین امکان جستجو بر اساس پارامترهای مختلف را داشته باشد. ساختار یک وبسایت بر تجربه تعامل آن تأثیر میگذارد و خرید را برای مشتریان آسانتر میکند. وقتی کاربران تصمیم میگیرند چه چیزی را از وبسایت شما بخرند، نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد. برای ایجاد یک طراحی ایدهآل در وبسایت خود، توصیه میکنیم ویژگیهای زیر را در نظر بگیرید:
با گنجاندن این ویژگیها در طراحی وبسایت فروش خودرو خود، تعامل با مشتری را تضمین میکنید و به رشد پروژه خود کمک میکنید.
اشتباهات متداول در طراحی وبسایت فروش خودرو
عدم وجود صفحات هدف.
فقدان صفحات هدف (landing pages) مناسب یک مشکل گسترده برای کسب و کارها محسوب میشود. اگر وبسایت شما دارای طیف گستردهای از وسایل نقلیه مختلف برای فروش است، داشتن صفحه هدف الزامی است. صفحات هدف به شما کمک میکنند که در نتایج جستجوی خاص رتبه بالایی کسب کنید.
تصاویر اندک از خودروها.
آن دسته از فروشندگان خودرو که فکر میکنند قرار دادن تنها پنج عکس از بیرون و سه عکس از داخل خودرو برای فروش آن کافی است، کاملاً اشتباه میکنند. این اشتباه را تکرار نکنید زیرا شما به حداقل ۳۵ تصویر از یک وسیله نقلیه نیاز دارید تا مشتریان حداقل به خودرو نگاه کنند.
توضیحات نامتناسب درباره خودروها که به صورت خودکار تولید شدهاند.
برخی از وبسایتها حاوی توضیحاتی هستند که به طور خودکار تولید میشوند و قانعکننده، مهیج یا جذاب نیستند. این توضیحات باید منحصر به فرد و جذاب باشند، نه کلی. همچنین، باید کلمات کلیدی و عباراتی که بیشتر جستجو شدهاند را به مطالب اضافه کنید.
فقدان زمانبندی برای ارسال مطالب.
اگر اطلاعات خودروها را در حسابهای فیسبوک، لینکدین یا توییتر به روز کنید، مردم به طور مرتب شما را دنبال و پستهای شما را بررسی میکنند. اهمیت شبکههای اجتماعی را برای وبسایت خودرویی خود دست کم نگیرید. شما باید همیشه با مشتریان در ارتباط باشید.
فقدان محتوای مرتبط در صفحه اصلی.
صفحه اصلی وبسایت چهره شرکت شما محسوب میشود. در این صفحه به مشتریان خود بگویید که کار خود را چگونه شروع کردهاید، و اهداف، چشمانداز و برنامههای کسب و کار خود را به کاربران ارائه دهید. صفحه اصلی مکانی است که شما به عنوان یک فروشنده خودرو قابل اعتماد، ویژگیهای منحصر به فرد خود را به کاربران نشان میدهید. جمله «ما با مشتریانمان مانند خانواده خود برخورد میکنیم» بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار نمیدهد. شما باید نیازهای مشتری را مشخص کنید و راه حلهایی را برای آنها ارائه دهید.
هزینه ساخت یک وبسایت فروش خودرو
برای ایجاد یک وبسایت فروش خودرو، به یک تیم متخصص نیاز دارید. نقشهای ضروری در این فرآیند عبارتند از:
☵ طراح UI/UX
☵ مدیر پروژه
☵ توسعهدهنده مراحل آغازین یا همان فرانت اند (Frontend)
☵ توسعه دهنده هسته وبسایت، سمت سرور یا همان بک اند (Backend)
☵ متخصص تضمین کیفیت (QA)
توسعه و آزمایش یک نمونه اولیه کاملاً کارآمد از وبسایت فروش خودروهای نو و دست دوم معمولاً تا یک تا شش ماه طول میکشد. بودجه مورد نیاز به پیچیدگی طراحی، تعداد امکانات و غیره بستگی دارد. علاوه بر این، پس از راهاندازی وبسایت پشتیبانی فنی نیز لازم است. بازاریابی هم به بخش بزرگی از سرمایه شما نیاز دارد. فروش خودرو یک تجارت بسیار رقابتی است. به همین دلیل است که باید آماده سرمایهگذاری زیادی در بحث بازاریابی باشید. اگر در محاسبه بودجه نیاز به کمک دارید، با مشاوران ما تماس بگیرید. ما بر اساس نیازهای پروژه بودجه شما را تخمین میزنیم و به تمام سوالات شما پاسخ میدهیم.
سخن نهایی
وقتی یک وبسایت فروش خودرو با طراحی سفارشی و جذاب دارید، کسب و کار شما در معرض دید مشتریان قرار میگیرد. از آنجایی که تقریبا همه قبل از خرید و سرمایهگذاری، در گوگل جستجو میکنند، سفارشی بودن طراحی وبسایت فروش خودرو شما نه تنها کسب و کارتان را برجسته میکند، بلکه به شما کمک میکند تا در بین وبسایتهای جستجو شده در اولین ردیف قرار داشته باشید. طراحی سفارشی UI/UX به شما کمک میکند تا رقبای خود را مهار، و ارتباط دو جانبهای با مشتریان فعلی و بالقوه ایجاد کنید. در نتیجه، افزایش قابل توجهی در فروش خود خواهید داشت. با طراحی شیک، اقتدار و حرفهای بودن خود را در صنعت خودرو نشان میدهید.
آینده بازار فروش خودرو کاملا دیجیتال است، بنابراین هرچه در حال حاضر روی وبسایت و طراحی آن سرمایهگذاری کنید، در آینده سود بیشتری خواهید داشت. شرکت پیشگامان دامنه فناوری تیمی متشکل از طراحان و توسعهدهندگان باتجربه است که میتوانند هر آنچه برای یک وبسایت فروش خودرو برجسته و ممتاز نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند. با ما تماس بگیرید تا با هم کسب و کارتان را تقویت کنیم.

چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟
شرکت پیشگامان دامنه فناوری یکی از شرکت های برتر در حوزه برنامه نویسی است که تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن دارد. از ویژگی های مهم این شرکت میتوان به مشاوره اختصاصی، تیم فنی باتجربه و کاربلد، نمونه کارهای باکیفیت، هزینه مقرون به صرفه، استفاده از تکنولوژی های به روز، قابل توسعه بودن، کدنویسی حرفه ای، یکسال پشتیبانی رایگان و قابل اجرا بودن اپلیکیشن در هر دو پلتفرم اندروید وios اشاره کرد.
مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در اپلیکیشن ها













جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.
مزایای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

جذب مشتریان جدید
ممکن است از اندازه کسب و کار فعلی خود راضی باشید، اما بی شک هدف هر بیزینسی افزایش گردش مالی است. یکی از روشهای درآمدزایی جذب مشتریان جدید است و قطعا بهترین راه، طراحی و ساخت یک وب سایت است؛ با راهاندازی یک سایت احتمال دیده شدن شما در گوگل و جذب مخاطبان بسیار بالا می رود. برای موفقیت در گوگل نیاز به استراتژی و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو دارید.

تضمین موفقیت
تقریباً 4.66 میلیارد نفر (59.5٪ از جمعیت جهان) از اینترنت استفاده می کنند،در بسیاری از کشورها این تعداد بسیار بیشتر است؛ به عنوان مثال، در ایالات متحده، بیش از 90٪ از مردم همیشه آنلاین هستند . بدون وب سایت، کسب و کار شما برای این افراد نامرئی است. با پیشرفت بیشتر به عصر دیجیتال، کسب و کار شما برای همه نامرئی خواهد شد مگر اینکه در یک وب سایت سرمایه گذاری کنید.

سهولت دسترسی
زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه های آسان و راحت در حوزه های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار و اتلاف زمان و انرژی، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می¬تواند موجب افزایش درآمد کسب وکار شما شود.

ارائه بهتر محصولات و خدمات
با طراحی و ساخت یک سایت به مشتریان بالقوه نشان می دهید چند محصول یا خدمات دارید. همچنین می توانید با نمایش تصاویر با کیفیت و ذکر دقیق ویژگی و جزئیات تمامی افراد را کسب و کار خود مطلع سازید. برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران هستید می توانید با انتشار منو غذایی خود در سایت مشتریان جدید جذب کنید.

افزایش درآمد
به بیان ساده یک وب سایت با طراحی داینامیک و جذاب، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و به تبدیل آنها به مشتریان بالقوه کمک بسزایی می نماید. وب سایت به صورت تضمینی منجر به افزایش درآمد می شود که مطمئنا به نفع هر بیزینسی است، پس اگر می خواهید فروش بیشتری داسته باشید؛ عاقلانه است که روی یک سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

افزایش اعتبار
طبق آمار 84 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که یک وب سایت کسب و کار شما را معتبر تر از کسب و کار هایی که فقط یک پروفایل در شبکه های مجازی دارند نشان میدهد. وب سایت فضای بسیار مناسبی برای نمایش هر گونه گواهینامه و یا جوایز حرفه ای کسب و کار است که شما را بسیار حرفه ای و معتبر نشان می دهد.
نظر بدهید