طراحی اپلیکیشن عمده فروشی ✔️ ساخت اپلیکیشن B2B
طراحی اپلیکیشن عمده فروشی ✔️ ساخت اپلیکیشن B2B
☵ طراحی اپلیکیشن B2B
✒️ مدیریت محتوای پلتفرم
✒️ مدیریت حساب کاربران
✒️ اضافه کردن و ویرایش پست های وبلاگ
✒️ مدیریت کارمزدها و تخفیف ها و مشاهده تراکنش های مالی
✒️ مدیریت اتصال به نرم افزارهای واسط
✒️ مشاهده عملکرد و آمارهای پلتفرم
✒️ امکان ارسال نوتیفیکیشن و پیام برای کاربران
☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
امتیاز دهی :

ساخت اپلیکیشن عمده فروشی B2B
طبق گزارش Business Wire، تا سال 2027، بازار تجارت الکترونیک B2B به درآمد سالانه 21 تریلیون دلاری خواهد رسید. بهترین راه برای ورود به این بازار و کسب سود، ساختن یک بازار آنلاین مناسب است که در آن کسبوکارها بتوانند تجهیزات، مواد، خدمات و مکانهای برگزاری را بخرند و بفروشند.
در کل دنیا، بازارهای B2B کمتری نسبت به بازارهای B2C وجود دارد، و نسبت به سایر بازارها پیشرفت کمتری داشته اند و تعداد موجود نیز اکثرا از زیر ساخت خرده فروشی استفاده نموده اند. بازارهای عمده فروشی آنلاین نسبت به خرده فروشی سودآوری بیشتری دارد (البته به نوع فروشگاه و محصولات شما هم بستگی دارد). این نکته را هم در نظر بگیرید که با وجود سوآوری بیشتر بازار عمده فروشی، معمولاً تبلیغ و معرفی آن برای مشاغل دشوارتر است.
در سطح دنیا سایت های علی بابا و آمازون بخش بزرگی از بازارهای عمده فروشی را در اختیار دارند، اما هر روز شاهد ایجاد بازارهای جدید در این موضوع هستیم که ویژگی های بهتری را نسبت به پلتفرم های قدیمی ارائه می کنند و اکثر آنها بر روی محصولات با ویژگی های خاص تمرکز دارند. تعداد بازارهای عمده فروشی (B2B) نسبت به بازارهای خرده فروشی کمتر و سودآورتر هستند.
دسترسی سریع به بخش های مهم اپلیکیشن عمده فروشی
انواع بازارهای عمده فروشی
انواع مختلفی از بازار وجود دارد، و یک بازار اغلب می تواند هم بصورت عمده فروشی و هم بصورت خرده فروشی، راه اندازی شود مانندAliExpress هم به افراد و هم به مشاغل می فروشد.
معرفی انواع بازارهای عمده فروشی :
✳️ کسب و کار با کسب کار (B2B): کسب و کارها کالاها و خدمات را به یکدیگر می فروشند
✳️ کسب و کار به مصرف کننده (B2C): کسب و کارها محصولات یا خدمات را به افراد می فروشند
✳️ مصرف کننده به مصرف کننده یا همتا به همتا (C2C/P2P): افراد محصولات یا خدمات را به افراد دیگر می فروشند.
برخی از پلتفرم ها دو نوع از خدمات را به طور همزمان ترکیب و ارائه می کنند مثلا اپلیکیشن دیوار را در نظر بگیرید که در ابتدا مشتری با مشتری (C2C) آگهی ثبت می کردند اما بعد از مدتی مغازه ها هم به لیست اضافه شدند(B2C).
تفاوت های B2B با B2C:
✔️ حجم و هزینه سفارشات: سفارشات B2B گران تر و دارای حجم بیشتری هستند.
✔️ استراتژی های بازاریابی: در بازاریابی B2Cبیشتر بر روی احساسات تمرکز دارد.(فروش احساسی)
✔️ تصمیم گیری: در خریدهای B2B فرآیند تصمیم گیری طولانی تر است و معمولا توسط چند نفر تصمیم گیری می شود.
✔️ فرآیند خرید: B2B فرآیند خرید پیچیده تری دارد که معمولاً شامل معاملات بین اشخاص حقوقی است.
شما برای راه اندازی پلتفرم عمده فروشی باید تمام این موارد را در نظر بگیرید و به خاطر همین موارد است که این نوع معاملات در بازار آنلاین جایگاه بزرگی ندارند. فرآیندهای پرداخت و تصمیم گیری می تواند در صنایع مختلف بسیار متفاوت باشد، که ممکن است در زمان فروش تاثیرگذار باشد.
انواع اصلی بازارها و خدمات B2B
-
بازار محصول
این گسترده ترین نوع بازار B2B است که مشاغل می توانند تجهیزات، مواد اولیه، قطعات یدکی و هر محصول دیگری را پیدا کنند. علی بابا یکی از بزرگترین بازارهای محصول در جهان است که کالاهایی را برای هر نوع کسب و کاری ارائه می دهد. -
بازار خدمات
در این مدل، کسبوکارها میتوانند خدماتی را از سایر کسبوکارها دریافت کنند، از برگزاری رویدادها و مراسمات شرکتی گرفته تا کارهای فنی مانند عکاسی محصول و ساخت تیزر که مورد نیاز کسب و کارها است. -
بازار تدارکات
این نوع بازار به سازمان ها، ادارات و مشاغل اجازه می دهد تا لوازم اداری، تجهیزات و سایر کالاها مانند مبلمان و لباس اداری را خریداری کنند. معمولاً سفارش چنین محصولاتی از طریق بازارهای تدارکات ارزانتر و آسانتر است، زیرا اولا مستقیما از تولید کننده خریداری می شود، دوم اینکه می توان کالای دارای گارانتی معتبر و اصلی خریداری نمود. -
بازار املاک تجاری
در اینجا کسبوکارها میتوانند فضاهای اداری یا کاری، انبارها و سالن های همایش را اجاره کنند.
اولین قدم شما در توسعه بازار B2B این است که با توجه به محصولات یا خدماتی که قرار است روی آن تمرکز کنید، نوع بازاری را که میخواهید ایجاد کنید، انتخاب کنید. اینجا جایی است که شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید یک بازار عمومی یا تخصصی ایجاد کنید.
بازارهای عمومی (افقی)
انواع محصولات و خدمات را به مشاغل در صنایع مختلف ارائه می دهند. این بازارها اولین بازارهایی بودند که بوجود آمدند و اکنون بزرگترین گردانندگان در بازار B2B هستند. به عنوان مثال، Aliaba و Amazon بازارهای عمومی هستند که می توانید تقریباً برای هر نوع تجارتی تجهیزات پیدا کنید.
بازارهای تخصصی (عمودی)
این نوع بازارها بعدها ظاهر شدند، زمانی که مشخص شد رقابت با بازارهای عمومی بزرگ سخت است. این بازارها کوچکتر هستند و معمولاً محصولات یا خدماتی را برای یک گروه خاص ارائه می دهند. به طور معمول، بازارهای عمودی B2B راحتتر هستند زیرا یافتن تامینکنندگان را برای مشتریان آسانتر میکنند.
مرتبط کردن مشتریان با تامین کنندگان، بزرگترین چالش برای بازارهای عمومی است، زیرا تنوع محصولات بسیار زیاد است. همچنین، بازارهای عمومی اغلب دارای یک مجموعه از ویژگیها هستند که فرآیند خرید را تسهیل میکنند و این ویژگیها ممکن است برای هر کسبوکاری مناسب نباشد.
بزرگترین مزیت یک بازار عمودی تمرکز محدود آن برای نوع خاصی از کسب و کار است که به آن امکان می دهد ابزارهای تجارت الکترونیک جدید ایجاد کند. این ابزارها می توانند برای یک صنعت خاص باشند و به کسب و کارها این امکان را می دهند تا حساب های خود را به راحتی تنظیم و مدیریت کنند، سفارشات را بررسی و تایید کنند، فاکتورها را ارسال و بر هزینه های خود را نظارت کنند.بزرگترین مزیت یک بازار عمودی تمرکز محدود آن برای نوع خاصی از تجارت است.
بازارهای عمودی باعث صرفه جویی در زمان برای کسب و کارها می شود، و ایجاد بازارهای کوچکتر و تخصصی امکان رقابت با شرکت های بزرگ را برایشان فراهم می سازد. توصیه ما این است که با یک بازار کوچک با تمرکز محدود شروع کنید تا بازاریابی برای گروه خاصی از مشاغل، آسان تر باشد.
چالش های یک پلت فرم بازار B2B و چگونگی حل آن
چالش های بازار B2B
بهتر است قبل از شروع توسعه به چالش های یک تجارت در بازار فکر کنید. به این ترتیب، می توانید آنها را پیش بینی کنید و محصول خود را بر اساس آن بسازید. به نظر شما بزرگترین چالش های توسعه بازارB 2B چیست؟
☶ بازاریابی و یافتن اولین کاربران
بزرگترین چالش برای یک بازار، جذب همزمان فروشندگان و خریداران است. در واقع چه چیزی را می توانید در یک بازار B2B بفروشید و چه گروه هایی از تولیدکنندگان را باید دعوت کنید؟
اولین قدم برای این کار جذب فروشنده گان است، زیرا اگر محصولی برای فروش نداشته باشید، قطعا خریداری هم ندارید. بنابراین، برای هر نوع بازاری چالش برانگیز است که اولین فروشندگان را تشویق کند تا محصولات خود را در سامانه بارگزاری کنند. توصیه ما این است که تحقیقات بازار انجام دهید و بازیگران اصلی (خریداران و فروشندگان) و الگوهای تعامل آنها را تعریف کنید، قبل از شروع توسعه پلتفرم خود، شبکه سازی کنید و یک تا سه شریک فروشنده پیدا کنید.
☶ حل معاملات پیچیده
به عنوان یک پلتفرم، باید از خریداران و فروشندگان خود در هر مرحله از فرآیند خرید و فروش حمایت کنید و معاملات ایمن، قابل اعتماد و راحت را تسهیل کنید. راحتی به معنای معاملاتی است که برای مشاغل بدون سختی و پیچیدگی باشد. انواع روشهای پرداخت را درسیستم خود بررسی کنید، پرداخت ها در سیستم B2B با خرده فروشی متفاوت است و ممکن شامل نقل و انتقالات بانکی، ارسال چک، پرداخت های اعتباری و ضمانت نامه های بانکی باشد. پیدا کنید که چه نوع معاملاتی در بازار هدف شما رایج ترین هستند و برای ادغام آنها در بازار خود برنامه ریزی کنید. همچنین باید به الزامات دیگری مانند انواع پرداخت، شرایط اعتبار و صورتحساب توجه کنید. فرآیند تصمیم گیری و ثبت سفارش نیز در فروش B2B پیچیده تر از B2C است، و شما باید آن را از ابتدا تا انتها تسهیل کنید از درخواست خرید گرفته تا مذاکره و قراردادT شما باید گواهیها و تأییدیههایی را از فروشندگان بخواهید که برای تأیید کیفیت محصولات یا خدمات آنها، ایجاد تضمینها، امضای نهایی و غیره لازم است.
☶ ایجاد اعتماد
اعتماد مهمترین موضوع در B2B است و تمام معاملات و مشارکت ها نیازمند ایجاد اعتماد بین طرفین است. هدف شما به عنوان مالک این پلتفرم است که در سیستم خود اعتماد سازی را بدرستی انجام داده تا معاملات بین طرفین راحت تر انجام شود.
معاملات پلتفرم های B2B مخاطره آمیز هستند، هرگونه تاخیر یا لغو قرارداد می تواند ضررهای مالی سنگینی به همراه داشته باشد، دریافت تضامین از طرفین می تواند ضامن ارائه خدمات خوب به مشتریان باشد، شما باید سعی در ایجاد بازاری امن و بدون تقلب باشید.
نحوه کسب درآمد از بازار B2B
هنوز توسعه بازار B2B هنوز یک اقیانوس آبی است، تمام بازارهای B2B بر اساس یکی از سه مدل زیر کسب درآمد می کنند:
❇️ دریافت کمیسیون از معاملات
❇️ فروش اشتراک یا حق عضویت در سیستم
❇️ فروش آگهی
بازارهای مبتنی بر کمیسیون برای هر معامله از فروشندگان یا خریداران (یا اغلب هر دو) هزینه دریافت می کنند. این مدل کسب و کار در بازار B2B برای پلتفرم های B2C و همچنین فریلنسری رایج است. کمیسیون می تواند به ازای هر تراکنش به صورت درصد یا مبلغ ثابت باشد. مدل مبتنی بر کمیسیون محبوب ترین استراتژی برای بازارهای B2B است که خدمات می فروشند.
بازارهای مبتنی بر حق عضویت، بسته به مدل آن، هر ماه یا سال هزینه ثابتی را دریافت می کنند که معمولا اشتراک های طولانی تر مقرون به صرفه تر است.در مدل اشتراک نیز گزینههایی دارید: به عنوان مثال، میتوانید از خریداران یا فروشندگان مبلغ ثابتی دریافت کنید.
البته این نوع کسب درآمد بهترین راه نیست زیرا کاربران بالقوه شما می خواهند کاملاً مطمئن باشند که هزینه ثبت نام ارزش آن را دارد. یک راه بهتر برای جذب مشتریان بدون دریافت هزینه در همان ابتدا، استفاده از مدل freemium است، در این مدل ویژگی های اولیه خود را به صورت رایگان ارائه دهید و کاربران را با عملکردهای پیشرفته و مزایایی که می توانند با اشتراک پولی دریافت کنند، تحریک کنید. عضویت پولی به شما این امکان را می دهد که مشتریان وفاداری به دست آورید که بتوانید آنها را افزایش دهید. اگر می خواهید روی روابط بلندمدت با خریداران و فروشندگان تجاری خود تمرکز کنید، اشتراک ها عالی هستند. بسیاری از بازارها استراتژی فریمیوم را انتخاب می کنند، آنها ویژگی های اساسی را به صورت رایگان ارائه می دهند و کاربران را با عملکردهای پیشرفته و مزایایی که می توانند با اشتراک پولی دریافت کنند وسوسه می کنند.
بازارهایی که به کسب درآمد از طریق تبلیغات متکی هستند، معمولاً پلتفرم های تجارت الکترونیکی هستند که در آن رقابت سختی بین فروشندگان وجود دارد. در اینجا، فروشندگان می توانند به بازار پول بپردازند تا محصولات خود را در بالای نتایج جستجو نگه دارند، در مورد آنها محتوا انتشار داده شود و جزء «توصیه شده» یا «فروشندگان برتر» ظاهر شوند. تبلیغات در یک پلتفرم می تواند استراتژی اصلی کسب درآمد شما باشد یا می تواند با استراتژی های دیگری که قبلاً ذکر کردم ترکیب شود. به هر حال، قبل از شروع توسعه، باید به این فکر کنید که چگونه میخواهید از بازار B2B خود کسب درآمد کنید، زیرا کسب درآمد به شما نیاز دارد که از همان ابتدا عملکردهای خاصی را ادغام کنید.
ویژگی هایی که بازار B2B باید داشته باشد
بازارهای B2B با بازارهای B2C و C2C متفاوت هستند و برای ایجاد یک پلتفرم موفق باید به نیازهای منحصر به فرد خریداران و فروشندگان فکر کنید. بیایید در مورد ویژگی های منحصر به فرد بازار B2B که بر عملکرد آن تأثیر می گذارد صحبت کنیم.
✳️ خریداران شما خریدهای انبوه انجام می دهند، بنابراین شما باید هم شرح مفصلی از هر محصول و هم مقدار موجود را درج کنید.
✳️ غالباً، فروشندگان مایلند با حداقل مقدار سفارش با خریداران کار کنند، بنابراین مطمئن شوید که ویژگیای ایجاد کنید که از این امر پشتیبانی کند.
✳️ شما باید یک الگوریتم تخفیف پیچیده را ادغام کنید که تخفیف ها را بر اساس حجم یا مقدار سفارش تعیین می کند.
✳️ اگر قیمت مشخصی برای یک محصول وجود ندارد، باید مکانیزم مذاکره را به خریداران و فروشندگان ارائه دهید. پیشنهادات در این مورد عالی هستند.
✳️ بازار B2B شما باید گزینه های مختلف پرداخت را بپذیرد، از پول نقد و کارت اعتباری گرفته تا چک و حواله بانکی.
✳️ پرداخت اقساطی باید برای سفارش های انبوه در دسترس باشد.
✳️ برای جلوگیری از تقلب باید مراقب نمایش داده های حساس مانند قیمت و مشخصات محصول باشید.
همچنین، درست مانند هر پلتفرم دیگری، یک بازار B2B به دو نوع پروفایل و دو مجموعه ویژگی نیاز دارد: یکی برای خریداران و دیگری برای فروشندگان. اکثر بازارها به یک کاربر اجازه می دهند بین پروفایل خریدار و فروشنده جابجا شود، از طرفی برای مدیریت پلتفرم خود، ارائه پشتیبانی به کاربران و بررسی تجزیه و تحلیل پلت فرم به یک پنل مدیریت نیاز دارید. با در نظر گرفتن همه اینها، اجازه دهید ویژگی هایی را که برای پلتفرم B2B خود نیاز دارید، مورد بحث قرار دهیم.
-
ثبت نام و ورود
روند ثبت نام در یک پلت فرم برای خریداران و فروشندگان متفاوت خواهد بود. در حالی که خریداران فقط نیاز به احراز هویت دارند، فروشندگان باید کسب و کار خود را ثابت کنند و همه چیز را از اطلاعات مالیاتی گرفته تا گواهیها، مجوزها و دادههای ثبت کسبوکار ارائه دهند، که معمولا توسط مدیر سیستم تایید می شود. -
پروفایل خریدار/فروشنده
در پروفایل ها، خریداران باید بتوانند تمام اطلاعات مربوط به خریدهای خود مانند سفارشات فعلی، تاریخچه سفارش و غیره را مشاهده کنند. آنها همچنین باید بتوانند تنظیمات را تغییر دهند و اطلاعات پرداخت خود را مدیریت کنند. فروشندگان باید بتوانند از پروفایل خود برای مدیریت سفارشات، اطلاعات شرکت، روش های پرداخت و ارسال، امور مالی و غیره استفاده کنند. در هر دو پروفایل خریدار و فروشنده باید دسترسی سریع به ابزارهای ارتباطی مانند چت آنلاین داشته باشند. -
لیست محصولات
فهرست محصول باید شامل اطلاعات کامل در مورد محصول باشد: توضیحات، مشخصات، قیمت، مقدار موجود، حداقل اندازه سفارش، و تمام جزئیات دیگری که ممکن است خریدار به آنها علاقه مند باشد، همراه با عکس ها و فیلم ها. -
جستجو و فیلتر
پیاده سازی جستجوی محصولات و محتوا و همچنین فیلترهای پیشرفته برای یک پلتفرم B2B حیاتی و پرکاربرد است. در پلتفرم B2B فیلترها باید شامل دسته ها، ویژگی ها، حداقل اندازه سفارش و حتی رتبه بندی برای اساس پیشنهادات و امتیازهای کاربران باشد. -
مقایسه محصول
پس از اینکه خریدار محصولاتی را به موارد دلخواه خود اضافه کرد، به او کمک کنید تا تصمیم نهایی را بگیرد و محصولات را در کنار هم با توجه به ویژگی هایشان مقایسه کند. این ویژگی مفید فرآیند تصمیم گیری را برای خریداران آسان تر و سفارشات را تسهیل می کند. -
توصیه های شخصی
این ویژگی اغلب در صفحه اصلی یک پلت فرم B2B قرار می گیرد و محصولات برتر و پیشنهاد ویژه را به نمایش می گذارد. توصیه های شخصی باید به خریداران کمک کند تا تامین کنندگان را سریعتر پیدا کنند. شما می توانید بر اساس توصیه ها: سفارشات قبلی، جستجوهای مکرر، ترجیحات و علایق، صنعت مورد علاقه، محل سکونت -
گزینه های پرداخت
شما باید شیوه پرداخت در پلتفرم خود داشته باشید که تمام گزینه های پرداخت ممکن را پوشش دهد. بازار را مطالعه کنید و بفهمید که کدام شیوه ها در بین بازار هدف شما محبوب ترین هستند، زیرا محبوبیت و در دسترس بودن پلت فرم های پرداخت در منطقه متفاوت است. همچنین در صورت پشتیبانی از پرداخت از طریق نقل و انتقالات بانکی، باید در مورد تاخیرهای احتمالی بدانید و به کاربران خود در مورد آنها هشدار دهید. -
قیمت و تخفیف
منطق قیمت گذاری و تخفیف B2B با قیمت گذاری B2C بسیار متفاوت است. مطمئن شوید که الگوریتمهای قیمتگذاری شما کاملاً کار میکنند و همه چیز از اندازه سفارش، مقدار، هزینه و نوع ارسال گرفته تا تخفیفهای اختصاصی و گروهی را در نظر میگیرد. -
گزینه های حمل و نقل
پلتفرم شما باید چندین گزینه حمل و نقل را به خریداران ارائه دهد. با شرکت های حمل و نقل محلی و بین المللی صحبت کنید تا برای ارسال از آنها استفاده کنید. از کیفیت و درستی ارسال آنها مطمئن شوید زیرا اگر برای کالاهای ارسالی مشکلی پیش بیاید، خریداران شما را مقصر این موضوع می دانند. ترجیحا با شرکتهایی همکاری کنید که اطلاعات ارسال کالای مشتری را بصورت مداوم به شما اطلاع دهند تا شما بتوانید اطلاعات دقیق حمل و نقل را هم به خریداران و هم برای فروشندگان ارائه دهید. -
رتبه بندی و بررسی
اعتماد در روابط B2B ضروری است، بنابراین باید رتبهبندیها و بررسیهای دو طرفه را اجرا کنید که به فروشندگان و خریداران کمک میکند به یکدیگر اعتماد کنند. اطمینان حاصل کنید که هر دو طرف فقط پس از معامله می توانند نظرات خود را بگذارند و از گذاشتن نظرات و رتبه بندی های نادرست جلوگیری کنید. -
استفاده از برنامه های واسط
پلتفرم شما باید به راحتی با سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) ، سیستم های حسابداری و انبارداری ارتباط برقرار نماید تا کاربران بتوانند به راحتی داده های فروش و سفارش خود را با پلتفرم همگام کنند و حسابداری و مدیریت زنجیره تامین خود را بهینه کنند.
مهمترین ویژگی های پنل مدیریت
☶ مدیریت محتوای پلتفرم
☶ مدیریت حساب کاربران
☶ اضافه کردن و ویرایش پست های وبلاگ
☶ مدیریت کارمزدها و تخفیف ها و مشاهده تراکنش های مالی
☶ مدیریت اتصال به نرم افزارهای واسط
☶ مشاهده عملکرد و آمارهای پلتفرم
☶ امکان ارسال نوتیفیکیشن و پیام برای کاربران
هزینه ساخت پلتفرم B2B چقدر است؟
یک بازارB2B به زمان آماده سازی طولانی و مهارت های توسعه پیشرفته و طراحی محصول نیاز دارد. اگرچه حوزه طراحی و پیاده سازی پلتفرم های عمده فروشی از اشباع شدن فاصله زیادی دارد، اما استانداردهای کیفی بسیار بالایی دارد، به خصوص اگر می خواهید یک بازار B2B با تمرکز محدودی ایجاد کنید. هزینه ساخت یک پلتفرم B2B به عوامل مختلفی از جمله اندازه و پیچیدگی بازار، مجموعه ویژگی ها و امکانات، زیرساخت فنی، طراحی رابط کاربری و انتخاب پلتفرم توسعه بستگی دارد.
در شرکت پیشگامان دامنه فناوری، ما تجربه طراحی و ساخت پلتفرم های مختلف کسب و کار را داریم، اگر می خواهید مشاوره رایگان در مورد توسعه پروژه خود را دریافت کنید، با ما تماس بگیرید. ما نیازهای کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل میکنیم، بهترین شیوههای توسعه بازار را پیشنهاد میکنیم و به شما کمک میکنیم تا کل فرآیند را از مشخصات فنی تا راهاندازی و نگهداری و پشتیبانی بیشتر برنامهریزی کنید.
مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در اپلیکیشن ها













جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.
ویژگی های شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان

ساخت اپلیکیشن در تمامی پلت فرم ها
یکی از نکات بسیار مهمی در طراحی اپلیکیشن موبایل، اجرای بی نقص آن در انواع دستگاههاست، یک اپلیکیشن طراحی شده، اگر مشکل نصب در دستگاه های مختلف را داشته باشد، حتی اگر کاربردی و محبوب باشد، موفق نیست. طراحی اپلیکیشن در بستر اندروید و iOS می تواند کاربران بیشتری را جذب نماید.

نوآوری در طراحی اپلیکیشن
تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن پیشگامان، همواره بر ساخت اپلیکیشن هایی خلاقانه ای تاکید و تمرکز دارند و از ایده های نو در زمینه طراحی اپلیکیشن استفاده می کنند. طراحی یک اپلیکیشن جذاب، باعث جذب خود به خود کاربران به سمت اپلیکیشن ها می شود. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران قبل از طراحی نقش به سزایی در موفق اپلیکیشن های پیشگامان دارد.

دوری از پیچیدگی ها
طراحی و پیاده سازی ساده اپلیکیشن، باعث جذب و ارتباط بهتر کاربران با سیستم شرکت پیشگامان شده است، ما همیشه این نکته را دقت می کنیم که اگر اپلیکیشنها به صورت پیچیده و غیرکاربردی طراحی شود، کاربران خیلی سریع آنرا کنار گذاشته و به سرعت اپلیکیشن را ترک می کنند. با طراحی حرفه ای، مشتریان و کاربران قادر خواهند بود به صورت بهینه تری از اپلیکیشن استفاده کرده و آنرا به دیگران توصیه کنند.

گرافیک و زیبایی بصری
طراحی اپلیکیشن های مفید و کاربردی، تاثیر بسیار زیادی در افزایش کاربران اپلیکیشن دارد، اما اگر اپلیکیشن زیبا و کاربردی نباشد، معمولا نمی تواند افراد زیادی را جذب کند. استفاده از رنگ های مناسب و کاربر پسند هنگام طراحی اپلیکیشن، باعث می شود تا کاربران در هنگام کار کردن با آن احساس بهتری داشته باشند. تیم طراحی پیشگامان همه موارد مهم در زیبایی و کاربردی بودن اپلیکیشن را در نظر گرفته و بهترین خروجی را برای شما به ارمغان می آورند.

انتشار در تمام اپ مارکت ها
مارکت ها معمولا بهترین محل برای تبلیغ و انتشار اپلیکیشن هستند، معمولا اکثر افرادی که دارای گوشی های هوشمند هستند در بسیاری از مارکت ها مانند کافه بازار و گوگل پلی عضو هستند تا اپلیکیشن های مورد نیاز خود را دریافت کنند. تیم طراحی اپلیکیشن پیشگامان با رعایت تمام ضوابط و استانداردهای مارکت ها، امکان بارگزاری بدون مشکل را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

بروزرسانی های مستمر سیستم
یکی از مهمترین جنبه های یک اپلیکیشن خوب داشتن امنیت و سرعت مناسب است، تیم پیشگامان به صورت مستمر کلیه سیستم ها را بررسی کرده تا در صورت بروز مشکل آنرا رفع نمایند، علاوه بر بروزرسانی های امنیتی، هسته سیستم نیز با آخرین تکنولوژی های نرم افزار بروز رسانی می شود تا یک اپلیکیشن سریع و بدون مشکل را برای کاربران خود ایجاد کند.
نظر بدهید