سه شنبه 17 مرداد 1402
116

آموزش دیجیتال مارکتینگ

☳ در این مقاله تمام مسائل تکنیکی مربوط به سئو داخلی سایت توضیح داده می شود و خواهید فهمید که برای دستیابی به رتبه بندی در گوگل چه کار باید کرد. اگر شما صاحب سایت هستید با این آموزش می‌توانید طراح وب سایت یا توسعه دهندهٔ وب استخدام کنید تا تکنیکهای سئوی داخلی را اجرایی کند و شما هم فرایند رشد را به سادگی درک و بررسی کنید.
ادامه
شنبه 14 مرداد 1402
145

آموزش دیجیتال مارکتینگ

به راهنمای جامع سئوی سایت های فروشگاهی خوش آمدید! این مقاله به شما توضیحات جامعی از SEO را ارائه می دهد که به طور خاص برای بازارهای آنلاین نوشته شده است. این سری مقالات به این موضوع می‌پردازد که سئوی بازار آنلاین چه چیزی را شامل می‌شود، چگونه می‌توان بازده بالقوه را تخمین زد، و چه زمانی زمان مناسب برای انجام این کار است.
ادامه
شنبه 21 مرداد 1402
96

آموزش دیجیتال مارکتینگ

☳ محتوایی که در حال مطالعه آن هستید بر اساس تجربیات سازندگان محتوا و دیجیتال مارکتر ها تهیه شده است و می تواند به شما کمک زیادی در زمینه بازاریابی اینستاگرام نماید. این نکته را توجه داشته باشید که موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی هیچگاه الگوریتم های رتبه بندی را بازگو نمی کنند و تمام محتواهای سئو و سوشال مارکتینگ بر اساس تجربه کاربران بدست می آید.
ادامه
دوشنبه 16 مرداد 1402
79

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله از راهنمای سئوی سایت و فروشگاه اینترنتی، ابتدا به این می پردازم که ساخت لینک در عمل چیست و چه نوع لینک هایی را می توانید به بازار خود هدایت کنید. سپس چندین تاکتیک ایجاد لینک در سایت و فروشگاه آنلاین را به اشتراک می‌گذارم و مواردی که نباید انجام دهیم را نیز فهرست می کنم.
ادامه
چهارشنبه 11 مرداد 1402
88

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر در سئو تازه کار هستید، احتمالاً این پرسش برایتان پیش می آید که کلمه کلیدی چیست؟ در حقیقت، کلمه کلیدی هر عبارتی است که دوست دارید سایت شما در آن عبارات، در جست وجوهای مردم دارای جایگاه در نتایج جست وجو باشد.
ادامه
یکشنبه 8 مرداد 1402
96

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر تلاش می‌کنید از نحوه عملکرد گوگل سر درآورید، باید بگویم دارید کار بیهوده ای انجام می دهید. هزاران وبلاگ نویس و روزنامه نگار اطلاعات زیادی را منتشر می کنند که صحیح نیستند. اگر همه توصیه های مربوط به سئو را رعایت کرده باشید، باز هم ساده نیست که جایگاه برتر را در گوگل کسب کنید. حتی این خطر وجود دارد که به عملکرد سایت خود آسیب برسانید و رتبه بندی را با مشکل مواجه سازید
ادامه
چهارشنبه 4 مرداد 1402
83

آموزش دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت بهینه و بهبود سئو ابزارهای قدرتمندی هستند که به کسب و کارها کمک می‌کنند تا در رقابت‌های آنلاین بهتر عمل کنند. با ایجاد محتواهای ارزشمند و به‌روز، بهینه‌سازی سرعت بارگیری صفحات و تجربه کاربری مطلوب، می‌توانید رتبه‌بندی سایت خود را بهبود بخشید و به دیداری بالاتر دست پیدا کنید.
ادامه
سه شنبه 20 تیر 1402
132

آموزش دیجیتال مارکتینگ

یک مهندس تست نرم افزار اغلب به عنوان بخشی از تیم تضمین کیفیت یک شرکت نرم افزاری کار می کند. او نرم افزار را بررسی می کند تا مطمئن شود که برنامه ها یا برنامه های کاربردی به درستی کار می کنند.
ادامه
دوشنبه 19 تیر 1402
225

آموزش دیجیتال مارکتینگ

هر شرکتی می تواند از مولدهای تصویر هوش مصنوعی استفاده کند، آنها ابزارهایی قدرتمند برای تولید محتوای بصری ارائه می‌دهند و به کسب‌وکارها مزیت رقابتی مناسبی ارائه می‌دهند. با این حال، مانند هر ابزار دیگری، آنها باید مسئولانه و با درک روشنی از پتانسیل و محدودیت‌هایشان استفاده شوند. بررسی ویژگی های ابزارهای هوش مصنوعی و تصور اینکه آینده ابزارهای تولید تصویر با هوش مصنوعی و کسب و کارهایی که از قدرت آنها برای توسعه خود استفاده می کنند چگونه باشد بسیار جذاب خواهد بود.
ادامه
پنجشنبه 31 فروردین 1402
194

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله سعی شده تا آخرین متدهای سئو به علاقه مندان ارائه گردد که با رعایت مواردی که در ادامه ذکر خواهد سایت شما در نتایج گوگل نتایج چشمگیری خواهد داشت .
ادامه
سه شنبه 23 اسفند 1401
285

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در طول سال های گذشته، نقش نوشتن متن تجربه کاربری (UX Writing) در طراحی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این امر امروزه دیگر به نوشتن اجزای متنی ختم نمی شود، بلکه به افراد در کسب تجربه کاربری بهتر کمک می کند. در این مقاله، می خواهیم در مورد اهمیت UX Writing در طراحی UI/UX و چرایی اهمیت آن صحبت کنیم.
ادامه
شنبه 20 اسفند 1401
305

آموزش دیجیتال مارکتینگ

برای اینکه بدانید تجربه کاربری محصول شما چقدر خوب است و کاربران چگونه آن را درک می ‌کنند، باید راندمان طراحی UX را اندازه بگیرید و اطلاعات به روزی نسبت به آن دریافت کنید. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ با نظارت بر معیارهای اصلی و استفاده از ابزارها و خدمات تخصصی. ما قصد داریم تمام ویژگی های اندازه گیری راندمان UX را با شما به اشتراک بگذاریم.
ادامه