پنجشنبه 24 اسفند 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

نحوه طراحی وب‌سایت، تأثیر زیادی بر روی تجربه کاربری و عملکرد آن دارد، حتی برای بازدیدکنندگانی که هیچ دانش طراحی ندارند. برای جستجوگران پرمشغله که به دنبال پاسخ‌های سریع هستند، تأثیر اولیه قوی کلیدی است.
ادامه
چهارشنبه 11 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر اینجا و در حال خواندن این مقاله هستید، ممکن است ایده ای در مورد قدرت تحقیق کلمات کلیدی SEO داشته باشید و از قبل بدانید که تحقیق کلمات کلیدی اساس موفقیت SEO است. تقریباً می توانیم بگوییم که تحقیق کلمات کلیدی، برای اکثر کمپین های SEO ضروری است.
ادامه
دوشنبه 9 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

این راهنما جهت آموزش کامل مباحث سئو آماده شده است، از یافتن اصطلاحات و عبارات (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک ارگانیک و مناسبی را به وب سایت شما ایجاد کنند، تا اینکه سایت شما برای موتورهای جستجو دوستانه باشد (friendly to search engines)، تا لینک سازی و بازاریابی ارزش منحصر به فرد سایت شما. موتورهای جستجو چگونه کار می کنند: خزش، نمایه سازی و رتبه بندی
ادامه
شنبه 28 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بررسی و ردیابی کلمات کلیدی به طور کامل، بخشی از تحقیق کلمات کلیدی نیست، اما به تکمیل این فرآیند کمک می کند و می تواند بر فعالیت های آینده تحقیق کلمات کلیدی شما تأثیر بگذارد.
ادامه
سه شنبه 24 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

ما می‌خواهیم روی سئوی داخل صفحه on-page زمان بگذاریم، زیرا کلمات کلیدی خوب بدون اینکه هوشمندانه آنها را در استراتژی on-page خود بگنجانیم، هیچ ارزشی ندارند. در واقع، تحقیق کلمات کلیدی ما تقریباً تمام جنبه‌های استراتژی سئوی on-page ما را هدایت و راهنمایی می‌کند.
ادامه
شنبه 21 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تحقیق کلمات کلیدی فقط در مورد پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب نیست، بلکه در مورد یافتن کلمات کلیدی مرتبط یا معنایی مناسب برای گروه بندی نیز می باشد. کلمات کلیدی مرتبط مهم هستند زیرا به ساخت محتوای شما و افزودن ارتباط موضوعی کمک می کنند و به رتبه بندی وب سایت شما کمک می کنند.
ادامه
سه شنبه 17 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

حالا باید لیستی کامل از کلمات کلیدی در اکسل خود داشته باشید که آنها را بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی کرده اید. حالا ممکن است با خودتان فکر کنید که "برای کدام کلمات کلیدی باید محتوا تولید کنم؟"
ادامه
یکشنبه 15 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تحقیق خوب در مورد کلمات کلیدی معمولا یک فرآیند تکرار شونده است، به این معنی که مراحل زیادی را تکرار می کند. اما در اینجا، به این معنی است که آنچه را که قبلاً انجام داده ایم تکرار کنیم و هر یک از این کلمات کلیدی اولیه را به عنوان موضوع اصلی خود تحقیق کنیم
ادامه
پنجشنبه 12 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

قبل از شروع فرآیند تحقیق کلمات کلیدی، به یک یا چند نقطه شروع نیاز دارید، باید با یک لیست اولیه از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مورد نظر خود شروع کنید. کلمات کلیدی اولیه و اصلی شما برای توسعه لیستی که به استراتژی کلمات کلیدی شما تبدیل می شود، استفاده می شود.
ادامه
دوشنبه 9 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر در مورد سئو و اهمیت آن می دانید می توانید سراغ موضوع بعدی بروید، البته پیشنهاد می کنم که بهترین شیوه ها و دستورالعمل های Google و Bing را در انتهای این فصل مرور کنید، آنها مرورهای مفیدی برای شما هستند. در این مقاله در مورد دانش سئو بیشتر صحبت می کنیم.
ادامه
سه شنبه 10 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله موارد مهمی که باید در سئو سایت یا فروشگاه اینترنتی بررسی و انجام دهیم آورده شده است
ادامه
یکشنبه 8 بهمن 1402

آموزش دیجیتال مارکتینگ

SEO سخت نیست، اما ممکن است تسلط بر برخی از زمینه های پیشرفته تر آن، کمی زمان بر باشد. ممکن است شما بخواهید مطمئن شوید که تمام اصول اولیه SEO را برای سایت خود ایجاد کرده اید، بنابراین برای رسیدن به نتایج بهتر، شما نسبت به رقبا وضعیت بهتری دارید.
ادامه