دوشنبه 25 فروردین 1399
7097

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر میخواهید اکانت اینستاگرام شما دچار محدودیت نشود ( بلاک ) باید از قوانین و محدودیت های اینستاگرام مطلع شوید ، محدودیت هایی مانند تعداد لایک ، فالو ، آنفالو ، تعداد ارسال پیام و ... . شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام باید بدانید تا چه حد مجاز هستید با دیگر کاربران تعامل داشته باشید و فعالیت های شما منجر به بلاکی شما نشود یا روزانه وقت زیادی را در اینستاگرام سپری میکنید که اگر دقت نکنید اینستاگرام ممکن است شما را به عنوان اسپم شناسایی کنید .
ادامه
چهارشنبه 5 آبان 1400
8268

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شاید شما هم تمایل دارید در اینستاگرام تبلیغات محصول و یا خدمات خود را انجام دهید اما نمیدانید چطور و چگونه اینکار انجام شود . ما در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد مربوط به تبلیغات در اینستاگرام را بصورت کامل و مختصر شرح دهیم . در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح کرده تا کارشناسان ما پاسخگوی سوالات باشند . با دنبال کردن پیج ما در اینستاگرام به آدرس pdf.co هم می توانید آخرین آموزش ها را بصورت رایگان دریافت کنید .
ادامه
شنبه 18 آبان 1398
3732

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام ، یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که کاربران در آن قادرند تا تصاویر و ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند . از اینستاگرام میتوان برای اهداف تجاری خود استفاده کنید و در آن به معرفی کالا و خدمات خود بپردازید . اینستاگرام می تواند در انتقال ترافیک مخاطبین به سمت کسب و کار نقش تاثیر گذاری داشته باشد و می تواند به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی مطرح گردد . یکی از مهمترین موارد در جذب مخاطبین در اینستاگرام , داشتن استراتژی محتوایی مناسب با فضای ایستاگرام می باشد , در این مقاله ما به توضیح استراتژی های بازاریابی محتوا جهت افزایش بازخورد در اینستاگرام پرداخته ایم .
ادامه
پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399
3696

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اصطلاح لینک جویس( Link juice ) در سئو به مفهوم ارزش و اعتباری بوده که از طریق هایپر لینک های یک سایت و یا صفحه‌ به سایت و فروشگاه اینترنتی دیگر داده می‌شود. موتورهای جستجو برای هایپرلینک‌ها ارزش قائلند و در رتبه بندی نیز این موضوع را لحاظ می کنند .
ادامه
شنبه 4 آبان 1398
3398

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر یک کسب و کار سنتی دارید و به فکر توسعه آن هستید و میخواهید یک فروشگاه اینترنتی و یا یک وب سایت راه اندازی کنید , ممکن است این نکته که چه سیستم مدیریت محتوا یا CMSرا انتخاب کنید , برایتان دشوار باشد . ما در این مقاله به معرفی چند سیستم مدیریت محتوا به همراه مزایا و معایب آن پرداخته ایم تا بتوانید انتخاب ساده تری داشته باشید .
ادامه
پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399
2400

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی یک سایت فروشگاهی بر اساس فاکتورهای سئو کار بسیار پیچیده و دشواری است زیرا برای بهینه سازی کلیه محصولات بسیار زمان بر و سخت خواهد بود . بجز مسئله زمان در سئو فروشگاه اینترنتی موارد دیگری هم هست که باید در نظر بگیریم مثلا بات های موتورهای جستجو , بودجه محدودی را برای سایت ها در نظر میگیرند , این موضوع برای سایت های با محتوای کم , مهم نیست اما اگر شما سایتی با محتوا زیاد دارید قطعا مورد اهمیت خواهد بود .
ادامه
سه شنبه 23 مهر 1398
2761

آموزش دیجیتال مارکتینگ

شاید برایتان پیش آمده باشد که به شدت بر روی سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود کار کرده اید اما محتوای شما در صفحات گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار نگرفته اند , اگر فکر میکنید که تلاشتان ارزشمند بوده پس شاید مشکل از ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو باشد.
ادامه
یکشنبه 14 مهر 1398
2347

آموزش دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی و تبلیغات بازاریابی دیجیتال دارای پارامترهای زیادی است که رعایت و دقت در آنها باعث رشد و پیشرفت کسب و کار ما می شود . هنگام شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال ثبت کلیه بازخوردها و بررسی و آنالیز ها در موفقیت کمپین شما نقش زیادی دارند . در این مقاله سعی شده تا نکات و توصیه های لازم را در جهت تدوین یک کمپین دیجیتال خوب بیان شود .
ادامه
پنجشنبه 7 بهمن 1400
6390

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل , فروشگاه بزرگی را برای عرضه‌ی اپلیکیشن‌ها ایجاد کرده و در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند که روزانه با انتشار صدها اپلیکیشن‌ جدید بروزرسانی می شوند . تفاوت عمده‌ ی گوگل پلی و اپ استور در این است که کاربران گجت‌های مبتنی بر iOS پول بیشتری را در اپ استور در مقایسه با کاربران گوگل پلی خرج می‌کنند که این اختلاف بسیار زیاد است ( چیزی در حدود 9 برابر ) . اختلاف درآمد گوگل پلی و اپ استور در سال 2018 به بیشترین مقدار خود رسیده و اپ استور توانسته ۹۳ درصد بیشتر از Google Play درآمد داشته باشد که این مساله حاکی از رشد چشمگیر مارکت قدرتمند اپل در ماه های گذشته می باشد .
ادامه
یکشنبه 3 شهریور 1398
2215

آموزش دیجیتال مارکتینگ

پیشرفت در کسب و کارهای آنلاین مستلزم داشتن یک استراتژی سئو می باشد , داشتن یک استراتژی مناسب باعث افزایش رتبه بندی محصولات و مقالات شما خواهد شد تا زمانیکه کاربران محتوا مربوط به شما را جستجو می کنند , به وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند . شما به عنوان یک کارآفرین در فضای آنلاین , باید به سرمایه گذاری در مورد بهینه سازی سایت و فروشگاه اینترنتی خود نیز فکر کنید . علاوه بر بهینه سازی وجود یک تیم حرفه ای نیز لازم است زیرا فعالیت های مربوط به بهینه سازی سایت و فروشگاه آنلاین کاری تخصصی است , در صورتیکه تمایل به استخدام نیرو ندارید می توانید از شرکت های معتبر در زمینه سئو نیز کمک بگیرید . در ادامه ۵ راهکار برای شروع بهینه‌سازی وب‌سایت را بررسی می‌کنیم .
ادامه
شنبه 26 مرداد 1398
2429

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر سایت و یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید که برای آن زحمت کشیده اید و برایتان با ارزش است پس حتما باید به فکر تامین امنیت آن نیز باشید . برای داشتن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی خوب باید زمان و هزینه صرف کنید , اما با رعایت برخی نکات ریز ممکن است تمام زحماتتان به هدر رود . در ایم مقاله سعی شده سات تا تهدیداتی را که در مسیر ورود به بازار آنلاین با آنها مواجه شوید را بیان میکنیم و راه های افزایش امنیت سایت و فروشگاه را نیز ذکر خواهیم کرد .
ادامه
یکشنبه 20 مرداد 1398
1914

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بک لینک (Backlink) در سایت به معنای پیوند صفحات به یکدیگر است و وب سایت ها و فروشگاه هایی که ارتباطات قوی تری بین صفحاتشان داشته باشند , اعتبار بیشتری خواهند داشت . در این مطلب به توضیح نکات مربوط به کیفیت بک لینک ها می پردازیم .
ادامه