چهارشنبه 21 تیر 1402

فناوری و تکنولوژی

شهر هوشمند با استفاده از فناوری ها و خدمات هوشمند، بهبود کیفیت زندگی شهروندان را هدف قرار می‌دهد و بهره‌وری منابع و توسعه پایدار را ترویج می‌دهد. امیدواریم که با پیشرفت فناوری‌ها، شهر هوشمند تبدیل به واقعیت بیشتری شود و زندگی شهروندان را بهبود بخشد.
ادامه
سه شنبه 25 مهر 1402

فناوری و تکنولوژی

انتخاب یک زبان برنامه نویسی خوب و قدرتمند، کاری سخت است. ما در این مقاله بصورت کامل و قدم به قدم شما را در انتخاب یک زبان برنامه نویسی راهنمایی می کنیم.
ادامه
شنبه 4 شهریور 1402

فناوری و تکنولوژی

بلاک‌چین یک تکنولوژی نرم افزاری است که در آن داده ها (بلوک ها) به هم زنجیر می شوند و امکان حذف یا تغییر هیچکدام از این داده ها (بلوک ها) وجود ندارد، و تنها اطلاعات جدید در انتهای زنجیر می تواند اضافه شود. این داده ها کامل شفاف و امن است و توسط تمامی کاربران قابل مشاهده است.
ادامه
چهارشنبه 18 مرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

امروزه کمتر کسی را می توانیم پیدا کنیم که دسترسی به اینترنتی نداشته باشد و از خدمات آنلاین استفاده نکرده باشد. کسب‌وکارها برای دستیابی به مشتریان و فروش بیشتر نیاز به حضور آنلاین قوی دارند، اما همه افراد تخصص فنی برای ایجاد و مدیریت صفحات و محتوا در اینترنت را ندارند. اینجاست که یک CMS (مخفف )Content Management System می تواند به افراد و شرکت ها، کمک زیادی کند.
ادامه
چهارشنبه 2 اسفند 1402

فناوری و تکنولوژی

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) یک استراتژی چند وجهی است که شامل تحقیق در مورد رقابت، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای جذب ترافیک ارگانیک، ایجاد استراتژی ساخت لینک خارجی و داخلی سایت و بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه می باشد. در ادامه بهترین ابزارهای سئو را برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل را معرفی می کنیم.
ادامه
شنبه 13 خرداد 1402

فناوری و تکنولوژی

انتخاب ابزار مناسب تجزیه و تحلیل اپلیکیشن موبایل برای اپلیکیشن یا پلتفرم آنلاین شما می تواند سخت و گیج کننده باشد. ما شما را از طریق بهترین ابزارهای تحلیلی که وجود دارد راهنمایی می کنیم و به شما کمک می کنیم انتخاب درستی داشته باشید!
ادامه
پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

OpenAI مدل انقلابی زبان GPT-3 را منتشر کرد، قدرتمندترین هوش مصنوعی تاکنون. بیایید ببینیم که چگونه کار می کند و چگونه می تواند به محصول شما خدمت کند.
ادامه
سه شنبه 19 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

ما هر روز از برنامه های مبتنی بر وب استفاده می کنیم. یک برنامه مبتنی بر وب یک کانال عالی برای انجام کارهای تجاری متعدد است. اما آیا استفاده از وب اپلیکیشن، راه حلی است که باید برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟ و برنامه های وب چه تفاوتی با اپلیکیشن های تلفن همراه دارند؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم.
ادامه
شنبه 26 فروردین 1402

فناوری و تکنولوژی

آیا برای نوآوری در اپلیکیشن خود در سال 2023 آماده هستید؟ ما در این صنعت تحقیق کرده‌ایم و دقیقاً می‌دانیم که چگونه می‌توانید در جایگاه خود پیشگام شوید. در این مقاله، روندهایی در توسعه وب را بیان نموده ایم که قطعا ارزش دنبال کردن و مطالعه را دارد! با ما همراه باشید.
ادامه
سه شنبه 3 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

طبق آمار Statista، درآمد جهانی اپلیکیشن‌ های تلفن همراه در سال ۲۰۲۰ به ۹/۵۸۱ میلیارد دلار رسیده است. به همین دلیل است که توسعه ‌دهندگان وب هنگام ایجاد یک وب ‌سایت‌ برای بهبود تجربه کاربران تلفن همراه، روی واکنشگرا بودن آن تمرکز می‌ کنند. اما اخیراً گزینه جدیدی محبوب شده و آن هم اپلیکیشن های تحت وب (PWA) است. PWA به رقیبی برای برنامه‌ های موبایل بومی تبدیل شده است. و ما تصمیم گرفتیم بین PWA و برنامه های بومی مقایسه ای انجام دهیم. فاصله بین اپلیکیشنهای موبایل و تحت وب امروز کمتر شده است، بنابراین در این مقاله عمیقاً به این موضوع می پردازیم و شما را در انتخاب درست راهنمایی می کنیم.
ادامه
چهارشنبه 19 بهمن 1401

فناوری و تکنولوژی

ما در این مقاله به سوالات شما در زمینه اینترنت اشیا پاسخ می دهیم، به سوالاتی مانند: چه بخش هایی می توانند از اینترنت اشیاء بهره ببرند؟ منظور از فرصت های تجاری اینترنت اشیاء چیست؟ اینترنت اشیاء چه تاثیری بر کسب و کار ما می گذارد؟
ادامه
یکشنبه 19 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

Flutter یک فریم‌ورک متن‌باز است که توسط گوگل توسعه داده شده و پشتیبانی می‌شود. توسعه‌دهندگان فرانت‌اند و فول‌استک از Flutter برای ساخت رابط کاربری (UI) اپلیکیشن‌ها برای چندین پلتفرم با استفاده از یک کد اصلی واحد استفاده می‌کنند.
ادامه