طراحی و ساخت اپلیکیشن امداد خودرو ⚙️

⚙️ اپلیکیشن جامع امداد خودرو

⚫ طراحی و ساخت بصورت سفارشی بصورت کدنویسی
⚫ امکان دریافت مشاوره از راه دور برای رفع مشکل خودرو
⚫ درخواست امداد فوری برای رسیدگی به مشکلات خودرو
⚫ ارائه سرویس خدماتی خودرو در محل مانند تعویض روغن، فیلتر و…
⚫ آموزش نکات فنی در مورد انواع خودرو
⚫ امکان ارائه بصورت سوپر اپلیکیشن
⚫ دارای اپ سرویسکار، مشتری و پنل مدیریت سیستم
⚫ اپ اندروید، iOS، وب اپ و سایت

☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

امتیاز دهی :

طراحی و ساخت اپلیکیشن امداد خودرو ⚙️

طراحی اپلیکیشن امداد خودرو

اگر در زمینه ارائه خدمات خودرو فعالیت می کنید، پلتفرم امداد خودروی آنلاین می تواند به رشد کسب و کار شما بسیار کمک کند. طبق آمار منتشر شده حدود 16 میلیون خودرو در ایران وجود دارد که تمامی آنها نیاز به دریافت خدمات هستند.

پلتفرم خدمات امداد خودرو شامل اپلیکیشن اندروید و iOS به همراه سایت و وب اپ می باشد که کاربران می توانند به سادگی از طریق آن درخواست خدمات بدهند. در این پلتفرم خدمات درخواست خودروبر، خدمات و سرویس در محل، آموزش و مشاوره، رزرو نوبت تعمیرگاه، فروش آنلاین قطعه وجود دارد. این سیستم قابلیت سفارشی سازی بر اساس خدمات شما را دارد و به راحتی می توانید اپلیکشین اختصاصی خود را دریافت کنید.

شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان دامنه فناوری، با 15 سال سابقه در زمینه طراحی و توسعه اپلیکیشن های خدمات شهری، این امکان را دارد تا متناسب با طرح و ایده شما و با بالاترین کیفیت برنامه نویسی و پشتیبانی کامل، کلیه زیرساخت های مورد نیاز برای طراحی اپلیکیشن را فراهم نماید.

طراحی اپلیکیشن امداد خودرو

ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن امداد خودرو

امروزه اپلیکیشن ها با هدف ساده سازی و آسان کردن زندگی کاربران تهیه و توسعه می‌یابند و می‌توانند در زمینه های مختلفی همچون ارائه خدمات زیبایی، تاکسی، امداد خودرو، یدک کش آنلاین، بیمه و … مفید باشند.
با این حال باید در طراحی و ساخت این اپلیکیشن ها موارد متعددی را بررسی و آن را زیر نظر گرفت، تا دارای ویژگی‌هایی باشند که بتوانند به سرعت نیازهای افراد را سامان دهی کرده و به آنها پاسخ دهند. در ادامه از ویژگی‌های اصلی یک اپلیکیشن امداد خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن امداد خودرو

✔️ ثبت‌نام و ورود آسان
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن امداد خودرو را می‌توان نحوه ثبت نام و ورود ساده و راحت به برنامه دانست. نحوه ثبت نام و ورود به اپلیکیشن به ساده‌ترین نوع ممکن و از طریق ارسال کد ورود به شماره تلفن همراه کاربر انجام می‌گیرد و به همین راحتی میتواند هر چه سریع‌تر و بدون اتلاف زمان از خدمات مورد نظر خود استفاده کند.

✔️ ارائه اطلاعات لحظه به لحظه موقعیت امدادگر
با استفاده از این اپلیکیشن مسیریابی کاملی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد وآنها می‌توانند به اطلاعات دقیقی از موقعیت امدادگر و تعیین حدودی زمان رسیدن آن دست یابند.

✔️ تعیین جزئیات وسیله ارسالی
یکی از قابلیت‌های بسیار مهمی که در اپلیکیشن امداد خودرو کاربران می‌توانند به آن دست یابند، امکان انتخاب نوع وسیله حمل و نقل است. در این بخش کاربر قادر خواهد بود تا نوع یدک‌کش، نوع خدمات، تعداد امدادرسانان و… را وارد کند و همچنین می‌تواند به اپراتورهای آنلاین و یا تلفنی متصل شده، سوالات خود را پرسیده و از انتخاب خود مطمئن شوید.

✔️ مشاهده نرخ خدمات و حمل خودرو
قبل از تعیین خدمات مورد نیاز کاربران می توانند تا میزان نرخ هر یک از خدمات را مشاهده نمایند و پس از تعیین آن‌ها هزینه نهایی در اختیارشان قرار می‌گیرد. تعیین نرخ حمل خودرو با توجه به مسافت و نوع وسیله یدک‌کشی تعیین می‌شود. این سیستم مدیریت کرایه پارامترهای کنترلی زیادی را از نظر وضعیت آب و هوا، کدهای تخفیف، میزان ترافیک، تخفیفات منطقه ای و… در اختیار مدیر سیستم قرار داده و در تعیین این نرخ کمک می‌کند.

✔️ امکان برقراری تماس امن
یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی که در اپلیکیشن امداد خودرو وجود دارد، قابلیت پنهان کردن شماره مشتری و خدمات دهندگان است. با استفاده از این سرویس هم امدادگران و هم مشتریان می‌توانند بدون آن که شماره آن‌ها نمایش داده شود، به سادگی با یکدیگر تماس صوتی داشته باشند.

✔️ دریافت اخبار و اطلاعات از طریق نوتیفیکیشن
با استفاده از قابلیت پوش نوتیفیکیشن، کاربران می‌توانند اخبار و اطلاعیه های جدید را در رابطه با اپلیکیشن، خدمات، نرخ ها، تخفیف ها و .‌.. به صورت آنلاین دریافت کنید. این سیستم همچنین مجهز به ردیابی آنلاین است و هر گونه تغییر در برنامه را با ارسال نوتیفیکیشن به اطلاع کاربر می رساند.

✔️ مشاهده تاریخچه درخواست ها
یکی از‌ مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی و ساخت اپلیکیشن امداد خودرو، مشاهده سوابق فعالیت، تاریخچه درخواست‌ها و علاقه‌مندی‌ها توسط مشتری است. پس از ثبت درخواست، تمامی مشخصات آن در بخش تاریخچه فعالیت‌ها قابل مشاهده به صورت دقیق است و کاربر هرگاه که بخواهد می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

✔️ امکان مشاهده جزئیات بار
اطلاع از موقعیت امدادگران مخصوصا هنگامی که عجله داریم، اهمیت زیادی دارد. از این رو در طراحی اپلیکیشن امدادخودرو، این مشخصه برای کاربران وجود دارد تا بتوانند به طور دقیق مسیر مورد نظر و موقعیت امداد رسانان را مشاهده نمایند. این امکان توسط قابلیت‌هایی چون گوگل مپ و GPS ممکن شده است؛ در صورتی که در گذشته این کار بسیار سخت و پیچیده بود و امدادگران، اپراتورها و مشتریان مجبور بودند تا به طور دائم به صورت تلفنی باهم در ارتباط باشند.

✔️ دسته بندی خدمات و محصولات
یکی دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن امداد خودرو، توانایی دسته‌بندی خدمات و محصولات است. به نحوی که کاربر می‌تواند به راحتی به خدمت مورد نیاز خود دستیابد و زمان طولانی را صرف یافتن انواع خدمات مورد نیاز خود نکند.

✔️ ارائه صورت حساب و پرداخت هزینه
یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم اپلیکیشن، قابلیت محاسبه هزینه‌ها و ارائه صورت‌حساب به طور کاملا جزئی و فاکتور شده است. به طوری که کاربر می‌تواند هزینه حمل بار طبق درخواست ثبت‌شده خود را مشاهده و روش پرداخت دستمزد را همچون کرایه در محل، کیف پول، کارت بانکی و نقد انتخاب نمایند. در این مرحله همچنین قابلیت اعمال کد تخفیف، کد هدیه و … را نیز خواهد داشت.

✔️ درخواست خدمات برای دیگران
کاربران همچنین می‌توانند برای خانواده و دوستان خود، خدمات امدادی را سفارش دهند و با ذکر نام گیرنده و شماره تلفن آنان به سادگی این کار را انجام دهند.

طراحی اپلیکیشن جامع حمل و نقل

ما سیستم طراحی اپلیکیشن خدمات شهری را به گونه ای طراحی کرده ایم که قادر است چند سیستم مختلف را در یک اپلیکیشن ارائه دهد , مزیت این سیستم این است که کاربران نیاز به نصب جداگانه هر اپلیکیشن را ندارند و کلیه خدمات را می توانند به راحتی از طریق یک اپلیکیشن دریافت کنند . اپلیکیشن خدمات حمل و نقل شهری می تواند شامل درخواست تاکسی آنلاین , درخواست تاکسی بین شهری , درخواست پیک موتوری , درخواست آنلاین اتوبوس و مینی بوس , درخواست حمل بار ( وانت , کامیونت و کامیون ) و درخواست خدمات امداد خودرو می باشد .

سوپر اپلیکیشن حمل و نقل

سوپر اپلیکیشن

سایر قابلیت های اپلیکیشن امداد خودرو

علاوه بر این موارد، از دیگر ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که با استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو به آن دست می‌یابید را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:
  • ⚙️ پیگیری برخط درخواست امداد
    ⚙️ ارائه آموزش های مختلف نگهداری و تعمیر خودرو
    ⚙️ امتیازدهی به امدادرسانان از طریق بخش نظرسنجی
    ⚙️ ارتباط مستمر با مراكز عمليات
    ⚙️ امکان مشاهده تیم‌های امدادی مستقر بر روی نقشه
    ⚙️ تماس تلفنی با عاملیت از طریق نرم افزار
    ⚙️ دریافت نوبت و رزرو خدمات تعميرگاهی
    ⚙️ اتصال به وب سایت شرکت

  • ⚙️ درخواست خدمات فوريتی امداد
    ⚙️ قابلیت فعال یا لغو کردن خدمت
    ⚙️ وجود نرخ‌های مختلف روز و شب با توجه به میزان ترافیک و تعدد درخواست‌ها
    ⚙️ تکمیل خودکار آدرس به علت ادغام با API گوگل
    ⚙️ امکان ارائه درخواست تحت وب از طریق وب سایت
    ⚙️ پنل کاربری امن و مطمئن و تغییر پسورد با دریافت رمز تأیید
    ⚙️ طبقه بندی درخواست‌های ارسال شده با فیلترهای متنوع و متفاوت
    ⚙️ قابلیت شارژ حساب کاربری
    و … بسیاری از امکانات دیگر

امکانات اختصاصی اپلیکیشن امداد خودرو

⚫ امکان دریافت مشاوره از راه دور برای رفع مشکل خودرو
⚫ درخواست امداد فوری برای رسیدگی به مشکلات خودرو
⚫ درخواست اتوکلیک مانند تعویض روغن، فیلتر و…
⚫ ارائه سرویس خدماتی خودرو در محل
⚫ آموزش نکات فنی در مورد انواع خودرو

امکانات اختصاصی اپلیکیشن امداد خودرو

چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟

شرکت پیشگامان دامنه فناوری یکی از شرکت های برتر در حوزه برنامه نویسی است که تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن دارد. از ویژگی های مهم این شرکت می‌توان به مشاوره اختصاصی، تیم فنی باتجربه و کاربلد، نمونه کارهای باکیفیت، هزینه مقرون به صرفه، استفاده از تکنولوژی های به روز، قابل توسعه بودن، کدنویسی حرفه ای، یکسال پشتیبانی رایگان و قابل اجرا بودن اپلیکیشن در هر دو پلتفرم اندروید وios اشاره کرد.

امکانات اختصاصی اپلیکیشن امداد خودرو

مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظام صنفی رایانه

نظام صنفی رایانه

کد عضویت 51010258 در نظام صنفی رایانه خراسان رضوی

انجمن انفورماتیک

انجمن انفورماتیک ایران

اعضاء حقوقی فعال در حوزه خدمات اینترنت، درگاه و میزبانی

وزارت کشور

صلاحیت خدمات انفورماتیک

رتبه 4 در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارشی

شرکت خلاق

گواهی شرکت خلاق

عضو شرکت های خلاق در زمینه ساخت نرم افزارهای خدمات شهری

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در سایت و اپلیکیشن ها

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن در تمامی پلت فرم ها

یکی از نکات بسیار مهمی در طراحی اپلیکیشن موبایل، اجرای بی نقص آن در انواع دستگاه‌هاست، یک اپلیکیشن طراحی شده، اگر مشکل نصب در دستگاه های مختلف را داشته باشد، حتی اگر کاربردی و محبوب باشد، موفق نیست. طراحی اپلیکیشن در بستر اندروید و iOS می تواند کاربران بیشتری را جذب نماید.

نوآوری در طراحی اپلیکیشن

تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن پیشگامان، همواره بر ساخت اپلیکیشن هایی خلاقانه ای تاکید و تمرکز دارند و از ایده های نو در زمینه طراحی اپلیکیشن استفاده می کنند. طراحی یک اپلیکیشن جذاب، باعث جذب خود به خود کاربران به سمت اپلیکیشن ها می شود. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران قبل از طراحی نقش به سزایی در موفق اپلیکیشن های پیشگامان دارد.

دوری از پیچیدگی ها

طراحی و پیاده سازی ساده اپلیکیشن، باعث جذب و ارتباط بهتر کاربران با سیستم شرکت پیشگامان شده است، ما همیشه این نکته را دقت می کنیم که  اگر اپلیکیشن‌ها به صورت پیچیده و غیرکاربردی طراحی شود، کاربران خیلی سریع آنرا کنار گذاشته و به سرعت اپلیکیشن را ترک می‌ کنند. با طراحی حرفه ای، مشتریان و کاربران قادر خواهند بود به صورت بهینه تری از اپلیکیشن استفاده کرده و آنرا به دیگران توصیه کنند.

گرافیک و زیبایی بصری

طراحی اپلیکیشن های مفید و کاربردی، تاثیر بسیار زیادی در افزایش کاربران اپلیکیشن دارد، اما اگر اپلیکیشن زیبا و کاربردی نباشد، معمولا نمی ‌تواند افراد زیادی را جذب کند. استفاده از رنگ های مناسب و کاربر پسند هنگام طراحی اپلیکیشن، باعث می شود تا کاربران در هنگام کار کردن با آن احساس بهتری داشته باشند. تیم طراحی پیشگامان همه موارد مهم در زیبایی و کاربردی بودن اپلیکیشن را در نظر گرفته و بهترین خروجی را برای شما به ارمغان می آورند.

انتشار در تمام اپ مارکت ها

مارکت ها معمولا بهترین محل برای تبلیغ و انتشار اپلیکیشن هستند، معمولا اکثر افرادی که دارای گوشی های هوشمند هستند در بسیاری از مارکت ها مانند کافه بازار و گوگل پلی عضو هستند تا اپلیکیشن های مورد نیاز خود را دریافت کنند. تیم طراحی اپلیکیشن پیشگامان با رعایت تمام ضوابط و استانداردهای مارکت ها، امکان بارگزاری بدون مشکل را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

بروزرسانی های مستمر سیستم

یکی از مهمترین جنبه های یک اپلیکیشن خوب داشتن امنیت و سرعت مناسب است، تیم پیشگامان به صورت مستمر کلیه سیستم ها را بررسی کرده تا در صورت بروز مشکل آنرا رفع نمایند، علاوه بر بروزرسانی های امنیتی، هسته سیستم نیز با آخرین تکنولوژی های نرم افزار بروز رسانی می شود تا یک اپلیکیشن سریع و بدون مشکل را برای کاربران خود ایجاد کند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن امداد خودرو و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره     تماس تلفنی   برگشت به راهنمای صفحه

سوالات متداول

طراحی اپلیکیشن امداد خودرو چیست؟
اپلیکیشن امداد خودرو، یک اپلیکیشن خدمات شهری است که در آن می توانیم خدماتی مانند تعمیرات در محل، حمل خودرو، سرویس دوره ای، رزرو وقت نمایندگی و خدمات مشابه را تعریف و پیاده سازی نمود.
هزینه ساخت برنامه امداد خودرو چگونه محاسبه می شود؟
هزینه طراحی اپلیکیشن امداد خودرو متناسب با طرح و ایده شما محاسبه می گردد، این سیستم می تواند به صورت پرداخت ماهیانه بر اساس تعداد درخواست یا بصورت اختصاصی با درخواست نامحدود قیمت دهی شود.
چرا پیشگامان فناوری دامنه فناوری را انتخاب کردید
شرکت پیشگامان دامنه فناوری بیش از 13 سال سابقه موفق در زمینه های مختلف طراحی سایت و اپلیکیشن دارد و به صورت تخصصی طراحی UI منحصر به فردی برای شما انجام می دهد.

نظر بدهید