طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی ✔️

تبلیغات و ارائه برنامه ها در انتخابات ها نقش مهمی دارد . شما ممکن است کاندیدای ریاست‌ جمهوری ، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باشید و بخواهید اهداف و برنامه های خود را به هواداران خود معرفی کنید , در روش های معمول شما نیاز دارید تا بنر , بیلبورد , تراکت چاپ کنید و یا در رسانه های عمومی و اجتماعی تبلیغات کنید . با توجه به افزایش هزینه های چاپی و تعدد اطلاع رسانی ها و برنامه ها مقرون به صرفه ترین راه طراحی یک اپلیکیشن ساده و کاربردی است . اپلیکیشن استاد انتخاباتی این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و به سرعت آنرا انتشار دهیم و برنامه های خود را به سرعت به هواداران خود اعلام نموده و برای آنها پیام ( نوتیفیکیشن ) ارسال کنیم .

امتیاز دهی :

طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی ✔️

طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی

تبلیغات , مدیریت و برنامه ریزی ستاد انتخاباتی

تبلیغات و ارائه برنامه‌ها در انتخابات‌ها نقش مهمی دارد. شما ممکن است کاندیدای ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و یا انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باشید و بخواهید اهداف و برنامه‌های خود را به هواداران خود معرفی کنید, درروش معمول شما نیاز دارید تا بنر, بیلبورد, تراکت چاپ کنید و یا در رسانه‌های عمومی و اجتماعی تبلیغات کنید. با توجه به افزایش هزینه‌های چاپی و تعدد اطلاع‌رسانی‌ها و برنامه‌ها مقرون‌ به‌ صرفه راه طراحی یک اپلیکیشن ساده و کاربردی است. اپلیکیشن استاد انتخاباتی این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی و به‌سرعت اهداف و برنامه های خود را به اطلاع هواداران خود برسانید و حتی برای آنها پیام (نوتیفیکیشن) ارسال کنید.

با داشتن یک اپلیکیشن انتخاباتی قوی شانس شما برای پیروزی در انتخابات و رسیدن به اهدافتان بسیار بیشتر خواهد شد. اپلیکیشن موبایل ستاد انتخاباتی علاوه بر کاربرد تبلیغاتی در زمان انتخابات، کاربرد اطلاع رسانی و ارتباط بعد از پیروزی در انتخابات را نیز برای شما دارد و می تواند نقش یک رسانه ارتباطی را با مردم برای شما داشته باشد. شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان دامنه فناوری، با بررسی موارد مربوط به قبل و بعد از انتخابات، اقدام به طراحی زیرساخت مورد نیاز برای این اپلیکیشن نموده است، جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این اپلیکیشن رتبه دوم را در نخستین رویداد استارت‌آپی انتخابات کشور که توسط دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران و با حضور دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور در سال 1402 برگزار شد را کسب نموده است.

طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی

دانلود کاتالوگ اپلیکیشن ستاد انتخاباتی

چرا اپلیکیشن انتخابات

ما در کشور خود بیش از 50 میلیون کاربر دارای تلفن‌های هوشمند داریم  که تعداد زیادی از آنها واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند. شما با داشتن یک اپلیکیشن ساده و کاربردی می‌توانید به مردم در شناسایی خود اقدام کنید و اهداف و برنامه‌های انتخاباتی خود را بی‌واسطه و سریع  اعلام کنید, اپلیکیشن ستاد انتخاباتی مکانی مناسب برای ارتباط مستقیم با هواداران خواهد بود با این اپلیکیشن می‌توانید  یک ارتباط مؤثر دو طرفه را ایجاد کنید. اپلیکیشن ستاد انتخاباتی می‌تواند به‌راحتی از طریق اپ استورها, وب‌سایت, بلوتوث و دستگاه‌های وایرلس در اختیار هواداران قرار گیرد

اپلیکیشن مدیریت ستاد انتخاباتی

مزایای اپلیکیشن تبلیغات , برنامه ریزی و مدیریت ستاد انتخاباتی :

☑️ هزینه بسیار کمتر از سایر روش‌های تبلیغاتی

☑️ اعلام سریع برنامه‌ها و اهداف به هواداران بدون واسطه

☑️ امکان ارتباط دو طرفه با هواداران

☑️ ارسال پیام (نوتیفیکیشن) بدون هزینه

☑️ ضریب نفوذ بالا و راحتی انتشار

☑️ امکان استفاده بعد از پیروزی در انتخابات برای ارتباط و اعلام برنامه‌ها

اپلیکیشن موبایل انتخابات

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

مشاهده تصاویر اپلیکیشن

برای مشاهده تصاویر را ورق بزنید
طراحی اپلیکیشن انتخابات
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای اسلامی
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای اسلامی
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای شهر
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای شهر
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای عالی کار
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای عالی کار
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای نگهبان
طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای نگهبان
طراحی اپلیکیشن انتخابات خبرگان
طراحی اپلیکیشن انتخابات خبرگان
طراحی اپلیکیشن انتخابات ریاست جمهوری
طراحی اپلیکیشن انتخابات ریاست جمهوری
 طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای اسلامی
 طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای اسلامی
طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای شهر
طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای شهر
طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای شهر
طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای روستا
طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای روستا
طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای
طراحی اپلیکیشن انتخابات شورا

اپلیکیشن حوزه انتخاباتامکانات اپلیکیشن انتخابات :

  • بیوگرافی نامزد انتخابات

    سابقه فعالیت‌ها, سوابق تحصیلی یک نامزد انتخابی از بخش‌هایی است که موردتوجه مردم قرار می‌گیرد, شما در اپلیکیشن خود می‌توانید به‌صورت کامل و حرفه‌ای بیوگرافی خود را قرار دهید.

  • طراحی گرافیکی اختصاصی

    اینکه هر نامزد انتخاباتی, اپلیکیشنی مطابق بارنگ و سلیقه خود داشته باشد بدیهی است, شما می‌توانید اپلیکیشنی مطابق سلیقه و چیدمان خود داشته باشید.

  • گالری تصاویر , متن , صوت و ویدئو ها

    این بخش مهم‌ترین وجه تمایز با سایر رسانه‌های تبلیغاتی است که با رسانه‌های چاپی نمی‌توان آن را اجرا کرد, این بخش می‌تواند تصاویر مختلف تأثیر گذار و ویدئوهای سخنرانی شمارا به هواداران نمایش دهد.

  • مشاهده و اعلام برنامه ها و اهداف

    در اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شما می‌توانید در هرلحظه برنامه‌ها, سخنرانی‌ها, بازدیدها, سفرها را به مخاطبین اعلام کنید تا هواداران شما در هر مکان بتوانند در برنامه‌های تبلیغاتی شما شرکت کنند.

  • اطلاعات تماس

    در اپلیکیشن ستاد انتخاباتی این امکان فراهم‌شده تا هواداران بتوانند به آدرس ستادهای شما دسترسی داشته باشند.

  • پرسش و پاسخ

    بخش پرسش و پاسخ و ارتباط با هواداران در افزایش رأی یک نامزد انتخاباتی بسیار تأثیر گذار است. ممکن است هزار سؤال در ذهن مخاطبین شما ایجادشده باشد, که می‌توانند دراپلیکیشن مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنند. این بخش باعث افزایش اعتماد مخاطبین به نامزد انتخاباتی می‌شود.

  • اشتراک گذاری سریع محتوا

    اشتراک‌گذاری محتوا در افزایش مخاطبین تأثیر دارد, هواداران از طریق این قابلیت می‌توانند محتوا, مطالب و تصاویر شمارا به‌راحتی از طریق اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

  • نظر سنجی

    سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای دریافت بازخورد مخاطبین از برنامه‌ها و سخنرانی‌ها, نظرسنجی است, نظرسنجی به نامزد انتخاباتی این امکان را می‌دهد تا از دیدگاه کاربران آگاهی یافته و مشکلات را رفع نمایند.

  • ارسال پیام ( نوتیفیکیشن )

    اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که برای هواداران خود پیام ارسال کنید, ارسال پیام توسط خود نرم‌افزار انجام می‌شود و کاملاً رایگان است. از این قابلیت می‌توان برای اطلاع‌رسانی سریع استفاده کنید.

  • ثبت نام

    داشتن اطلاعات هواداران و مخاطبین برای شما یک برگ برنده محسوب می‌شود, شما می‌توانید پراکندگی جغرافیایی هواداران را بفهمید و اطلاعات تماس آنها را داشته باشید تا در برنامه‌های تبلیغاتی استفاده کنید, برای مثال در سخنرانی‌های شهرستان‌ها به هواداران همان شهر اطلاع‌رسانی کنید. اطلاعات تماس برنامه‌های شمارا کاملاً هدفمند می‌کند.

  • فرم درخواست همکاری با ستاد انتخابات

    در بسیاری از موارد هواداران شما ممکن است بخواهند در پیشبرد برنامه‌های تبلیغاتی شما مشارکت داشته باشند, در این بخش به‌راحتی می‌توانند درخواست همکاری خود را اعلام کنند.

  • کانال‌های ارتباطی

    در بخش اطلاعات تماس شما می توانید شماره های تماس , سایت , اطلاعات شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید .

نرم افزار انتخابات نرم افزار انتخابات :

 ما در عصر ارتباطات به سر می‌بریم, ارتباطات به‌منظور تعاملات بیشتر و جذب مخاطبین بیشتر. تمام روش‌های تبلیغاتی یا دارای هزینه بالا بوده و یا اینکه یک طرفه است, اپلیکیشن موبایل جدا از هزینه پایین, ارتباطات دو طرفه را فراهم می‌سازد و حتی بعد از پیروزی در انتخابات به‌عنوان یک کانال اطلاع‌رسانی و ارتباطی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظام صنفی رایانه

نظام صنفی رایانه

کد عضویت 51010258 در نظام صنفی رایانه خراسان رضوی

انجمن انفورماتیک

انجمن انفورماتیک ایران

اعضاء حقوقی فعال در حوزه خدمات اینترنت، درگاه و میزبانی

وزارت کشور

صلاحیت خدمات انفورماتیک

رتبه 4 در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارشی

شرکت خلاق

گواهی شرکت خلاق

عضو شرکت های خلاق در زمینه ساخت نرم افزارهای خدمات شهری

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در اپلیکیشن ها

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل

ویژگی های شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان

ساخت اپلیکیشن در تمامی پلت فرم ها

یکی از نکات بسیار مهمی در طراحی اپلیکیشن موبایل، اجرای بی نقص آن در انواع دستگاه‌هاست، یک اپلیکیشن طراحی شده، اگر مشکل نصب در دستگاه های مختلف را داشته باشد، حتی اگر کاربردی و محبوب باشد، موفق نیست. طراحی اپلیکیشن در بستر اندروید و iOS می تواند کاربران بیشتری را جذب نماید.

نوآوری در طراحی اپلیکیشن

تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن پیشگامان، همواره بر ساخت اپلیکیشن هایی خلاقانه ای تاکید و تمرکز دارند و از ایده های نو در زمینه طراحی اپلیکیشن استفاده می کنند. طراحی یک اپلیکیشن جذاب، باعث جذب خود به خود کاربران به سمت اپلیکیشن ها می شود. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران قبل از طراحی نقش به سزایی در موفق اپلیکیشن های پیشگامان دارد.

دوری از پیچیدگی ها

طراحی و پیاده سازی ساده اپلیکیشن، باعث جذب و ارتباط بهتر کاربران با سیستم شرکت پیشگامان شده است، ما همیشه این نکته را دقت می کنیم که  اگر اپلیکیشن‌ها به صورت پیچیده و غیرکاربردی طراحی شود، کاربران خیلی سریع آنرا کنار گذاشته و به سرعت اپلیکیشن را ترک می‌ کنند. با طراحی حرفه ای، مشتریان و کاربران قادر خواهند بود به صورت بهینه تری از اپلیکیشن استفاده کرده و آنرا به دیگران توصیه کنند.

گرافیک و زیبایی بصری

طراحی اپلیکیشن های مفید و کاربردی، تاثیر بسیار زیادی در افزایش کاربران اپلیکیشن دارد، اما اگر اپلیکیشن زیبا و کاربردی نباشد، معمولا نمی ‌تواند افراد زیادی را جذب کند. استفاده از رنگ های مناسب و کاربر پسند هنگام طراحی اپلیکیشن، باعث می شود تا کاربران در هنگام کار کردن با آن احساس بهتری داشته باشند. تیم طراحی پیشگامان همه موارد مهم در زیبایی و کاربردی بودن اپلیکیشن را در نظر گرفته و بهترین خروجی را برای شما به ارمغان می آورند.

انتشار در تمام اپ مارکت ها

مارکت ها معمولا بهترین محل برای تبلیغ و انتشار اپلیکیشن هستند، معمولا اکثر افرادی که دارای گوشی های هوشمند هستند در بسیاری از مارکت ها مانند کافه بازار و گوگل پلی عضو هستند تا اپلیکیشن های مورد نیاز خود را دریافت کنند. تیم طراحی اپلیکیشن پیشگامان با رعایت تمام ضوابط و استانداردهای مارکت ها، امکان بارگزاری بدون مشکل را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

بروزرسانی های مستمر سیستم

یکی از مهمترین جنبه های یک اپلیکیشن خوب داشتن امنیت و سرعت مناسب است، تیم پیشگامان به صورت مستمر کلیه سیستم ها را بررسی کرده تا در صورت بروز مشکل آنرا رفع نمایند، علاوه بر بروزرسانی های امنیتی، هسته سیستم نیز با آخرین تکنولوژی های نرم افزار بروز رسانی می شود تا یک اپلیکیشن سریع و بدون مشکل را برای کاربران خود ایجاد کند.

چرا شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان دامنه فناوری ؟

شرکت پیشگامان دامنه فناوری یکی از شرکت های برتر در حوزه برنامه نویسی است که تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن دارد. از ویژگی های مهم این شرکت می‌توان به مشاوره اختصاصی، تیم فنی باتجربه و کاربلد، نمونه کارهای باکیفیت، هزینه مقرون به صرفه، استفاده از تکنولوژی های به روز، قابل توسعه بودن، کدنویسی حرفه ای، یکسال پشتیبانی رایگان و قابل اجرا بودن اپلیکیشن در هر دو پلتفرم اندروید وios اشاره کرد.

جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

 تماس تلفنی

برچسب ها :  طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای اسلامی، طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای شهر، طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای عالی کار، طراحی اپلیکیشن ستاد انتخاباتی شورای نگهبان، طراحی اپلیکیشن انتخابات خبرگان، طراحی اپلیکیشن انتخابات ریاست جمهوری، طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای اسلامی، طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای شهر، طراحی اپلیکیشن انتخابات شورای روستا

نظر بدهید